Seksrel bij Transavia

11-10-2016 13:30 126 berichten
Een stewardess van Transavia heeft een kort geding aangespannen tegen haar man die details over haar vermeende seksescapades met piloten naar buiten wil brengen. De vrouw wordt gesteund door de luchtvaartmaatschappij.



Een woordvoerder van de maatschappij bevestigt tegen RTL Nieuws dat er eind deze maand een kort geding is. De Telegraaf heeft documenten ingezien waarin de seksrel wordt beschreven.



De vrouwelijke purser zou avontuurtjes met collega’s hebben gehad, in hotels, personeelsruimtes en zelfs in de cockpit. Ze hield dit allemaal bij in een dagboek. De man van de stewardess ontdekte het dagboek en dreigt nu alles openbaar te maken.



Getrouwde piloten

De vrouw, moeder van vier kinderen, wil dit tegenhouden en wordt hierin gesteund door Transavia, dat verdere reputatieschade wil voorkomen. In het dagboek worden ook de namen van getrouwde piloten genoemd. De bedrogen echtgenoot zou deze collega’s ook al mails met onthullingen hebben gestuurd.



Volgens De Telegraaf is de rel al maanden het gesprek van de dag onder het personeel, dat volgens de krant niet mag praten.





Geen gevaar

Transavia zegt dat de passagiers niet in gevaar zijn geweest en dat er is 'gesproken met de betrokkenen'. Het bedrijf wil niet zeggen of zij intern bestraft worden.



De Inspectie Leefomgeving en Transport is 'al voor de zomer' op de hoogte gebracht door Transavia. Volgens de dienst is het een privékwestie en was er 'geen aanleiding' om te onderzoeken of de veiligheid inderdaad niet in het geding is geweest.



Bron: RTL nieuws



Dit artikel heeft mijn interesse gewekt. Wat vinden jullie hiervan?



Ik vind (ex)man echt een sneuneus dat hij het zo groots aanpakt door de publiciteit te willen zoeken. Duidelijk iemand die zijn ego belangrijker vindt dan zijn kinderen.



Ik vind de stewardess een sloerie. En ben ook heel benieuwd waarom zij zo'n poch schriftje voor zichzelf bijhoudt waarin ze streepjes zet iedere keer als ze weer een getrouwde vent heeft geneukt. Leuk om terug te lezen als je later oud en grijs bent?



Wat Transavia betreft, waarom bemoeien ze zich precies met deze kwestie? Het is mij niet helemaal duidelijk. Nu lijkt het net alsof ze vreemdgangers in bescherming nemen. En persoonlijk vind ik dat een beetje vreemd. Hele families vervoeren ze, maar met familiewaarden hebben ze blijkbaar niet veel op. Ze willen reputatieschade voorkomen. Alsjeblieft zeg. Alsof het niet algemeen bekend is dat het er nog al gezellig aan toe kan gaan tijdens verre reisjes tussen stewardessen en piloten of het nu bij KLM, Lufthansa of Transavia is. Net zo cliché als de baas en zijn secretaresse.
Spannend hoor! Ik zal eens opletten of mij wat opvalt wanneer ik de volgende keer met het vliegtuig ga.
Eigenlijk kan het me niet zo veel schelen. Ik heb er dan ook geen mening over.
Alle reacties Link kopieren
Het ie mij ook niet helemaal duidelijk waar Transavia zich mee bemoeit, misschien kan iemand anders dat verduidelijken.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me de hele tijd af waar dan de personeelsruimte is in een transavia - vliegtuig. Volgens mij hebben de 737's een cockpit, een open halve galley voorin, een toilet, een lange rij groene stoelen aan beide zijden, twee toiletten en een open galley achterin. Dusssss hotels, check (alhoewel transavia weinig overnachtingen kent), cockpit, check, maar personeelsruimte? ????
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat transavia zich er mee bemoeit onder het mom van imagoschade oid.

Iedereen vermoedt/ denkt dat er in die beroepsgroep dingen gebeuren maar dat is iets anders dan met naam en toenaam wereldkundig gemaakt worden.



Mij kan het niet schelen wie het met wie doet als ze mij maar veilig van A naar B brengen.
Tja, zijn net échte mensen. Nu is het wachten op de Transavia soap serie op rtl4 .
Alle reacties Link kopieren
Personeelsruimtes op de vliegvelden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 11 oktober 2016 @ 13:41:

Tja, zijn net échte mensen. Nu is het wachten op de Transavia soap serie op rtl4 .

Mile high

Air f*ck

quote:dolfje schreef op 11 oktober 2016 @ 13:43:

[...]



Mile high

Air f*ck

Get the f*ck out of my plane.
Tja, vreemd gaan komt op alle werkplekken voor. Niks nieuws dus. Wel zwak dat die vader niet aan zijn kinderen denkt.
quote:Monatala schreef op 11 oktober 2016 @ 13:36:

Het ie mij ook niet helemaal duidelijk waar Transavia zich mee bemoeit, misschien kan iemand anders dat verduidelijken.Waarschijnlijk was de veiligheid mogelijk wel in het geding en dat zal blijken uit de verhalen. De piloot en co-piloot zullen wel afgeleid zijn van het vliegen, als ze in de cockpit een trio met de stewardess hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 oktober 2016 @ 13:41:

Personeelsruimtes op de vliegvelden denk ik.

Tja, dat zou kunnen......



We oordelen nou natuurlijk over de purser....

en ik zie woorden als sloerie voorbijkomen.

Maar er waren natuurlijk meer mensen bij betrokken. Alleen hebben die het misschien niet in een boekje bijgehouden
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 11 oktober 2016 @ 13:43:

[...]



Get the f*ck out of my plane.
Alle reacties Link kopieren
Tja wie het met wie doet is niet zo boeiend allemaal en lijkt me dan ook onnodig dat Transavia zich ermee bemoeit. Wat hun wel aan gaat is dat het ook tijdens vluchten is gebeurd. Dat kan natuurlijk absoluut niet door de beugel, Transavia heeft niet voor niks besloten dat er een X-aantal personeelsleden op een vlucht hoort. Dan kan het niet zo zijn dat iemand enige tijd met andere zaken bezig is, calamiteiten nagelaten. Maar ja dat was de behoefte aan seks voor haar op dat moment misschien wel, wie weet. Ik geloof nooit dat dan de veiligheid niet in het geding komt. En hoe dan? Doet ze het met de ene piloot in de cockpit terwijl de ander het vliegtuig bestuurt (ik weet dat dat automatisch allemaal gaat, maar ze zitten er niet voor niks lijkt me), als die andere even weg gestuurd wordt zodat zij hun gang kunnen gaan, dan geloof ik nooit dat de veiligheid niet in het geding is geweest. Dus of hij is erbij geweest of hij heeft de cockpit verlaten. Hele vreemde gang van zaken.

En die crewruimte waar bevindt die zich dan? En de verste vlucht van Transavia is denk ik zo ongeveer Dubai, dat is 6/7 uurtjes, kun je het dan echt niet even ophouden? Zelfs de verstoktste roker houdt het zolang nog wel vol zonder sigaretten.

Vinder vindt ik het allemaal nogal sneu klinken een 46-jarige vrouw met 4 kinderen die zo ongeveer alle mannen bespringt die ze tegen komt. Heel apart. De man kan zich beter druk maken over een soa-test dat over het wel of niet openbaar maken.
Dit staat op Elsevier:



Het dochterbedrijf van KLM steunt de purser, zowel om haar eigen reputatie te redden als die van de mannen, die in veel gevallen getrouwd zijn. Op de werkvloer van Transavia zou het seksschandaal al maandenlang het gesprek van de dag zijn. De directie van het bedrijf roept al zijn medewerkers op hun mond te houden.



Dus, wil je ongestoord vreemd gaan en (naast die van je collega's ) ook de rugdekking van je baas, dan is Transavia de werkgever waar je moet zijn!
Alle reacties Link kopieren
En dat allemaal onder werktijd?
quote:evelynsalt schreef op 11 oktober 2016 @ 13:55:

En dat allemaal onder werktijd? Ja, ze konden geen peuk doen onder werktijd, dat hadden ze vast liever gedaan. Even buiten staan roken.
quote:evelynsalt schreef op 11 oktober 2016 @ 13:55:

En dat allemaal onder werktijd? Gevalletje multitasken.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 11 oktober 2016 @ 13:58:

[...]



Ja, ze konden geen peuk doen onder werktijd, dat hadden ze vast liever gedaan. Even buiten staan roken.No shit Sherlock
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 11 oktober 2016 @ 13:58:

[...]





Gevalletje multitasken.Deden ze goed dan
Alle reacties Link kopieren
Met zulke bezigheden vliegt je werkdag voorbij.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik dacht dat je niet psychotisch mocht zijn als je bemanning op een vliegtuig wilde worden, maar het geldt zeker alleen voor de intake.
quote:MwTheelepel schreef op 11 oktober 2016 @ 14:07:

Met zulke bezigheden vliegt je werkdag voorbij.
quote:MwTheelepel schreef op 11 oktober 2016 @ 14:07:

Met zulke bezigheden vliegt je werkdag voorbij.Ja, maar je wordt wel genaaid door je collega's waar je bij staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven