Staatsgreep in Turkije

15-07-2016 22:18 2330 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/buitenla ... -coup-te-plegen~a419a948/



Sjonge, nu weer een staatsgreep. Never a dull moment in deze wereld.

Wat zou dit betekenen voor toeristen die nu daar zijn?
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de vierdaagse gaat ook iets gebeuren. ...
quote:peecee schreef op 15 juli 2016 @ 22:36:

Tijdens de vierdaagse gaat ook iets gebeuren. ...Huh, hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Maar militairen aan de macht wil uiteraard niet meteen een vreedzaam land zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan ook. Wat een bananen republiek is dat land.....

En daar wil Europa afspraken mee maken
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:peecee schreef op 15 juli 2016 @ 22:36:

Tijdens de vierdaagse gaat ook iets gebeuren. ...Dat weet je helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ze gaan nu eerst naar sport.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 15 juli 2016 @ 22:38:

[...]





Dat weet je helemaal niet.Peecee wel hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen idee wat evt gevolgen zijn.
Alle reacties Link kopieren
In een verklaring vrijdagavond zegt het leger onder andere dat de mensenrechten zullen worden gerespecteerd en dat alle banden met het buitenland zullen worden gehandhaafd. Verder zal de wet worden gehandhaafd en de eerste prioriteit blijven.



Wordt door RTL Nieuws aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Even een reactie op de opmerking over de avondviergaadgse. Mensen moete elkaar niet laten opfokken. Ieder van ons kan een ramp veroorzaken en een terroristische aanslag plegen. Het is laf en makkelijk te doen.
*do not underestimate the power of stupidity*
De gevolgen zijn ook niet te voorspellen. En het is nog helemaal niet duidelijk of het lukt of niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje.



Erdogan vind ik één van de meest gevaarlijke gekken, dus als het leger goede intenties heeft - en dat hoop/denk ik wel - zou dit geweldig zijn als het lukt. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje heftig hoor! Ik schrik er ook van. Krijg steeds meer het idee dat onze heerlijke vakanties naar Turkije tot het verleden behoren



Ben benieuwd hoe dit gaat voor de mensen die er nu zijn en wat dit voor se bevolking gaat betekenen....
Ben echt heel benieuwd hoe dit afloopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 15 juli 2016 @ 22:36:

Tijdens de vierdaagse gaat ook iets gebeuren. ...



Dat zeg je stellig, denk van niet maar ik kijk nergens meer van op.



OT: bijna niks op het Nederlandse nieuws. Raar...
Alle reacties Link kopieren
quote:Poekeloris schreef op 15 juli 2016 @ 22:42:

Jeetje heftig hoor! Ik schrik er ook van. Krijg steeds meer het idee dat onze heerlijke vakanties naar Turkije tot het verleden behoren

En dit heerlijke land zou lid mogen worden van de Europese unie?

Alle reacties Link kopieren
Het wordt de hoogste tijd dat we dit stabiele land opnemen in de Europese unie
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Poekeloris schreef op 15 juli 2016 @ 22:42:

Jeetje heftig hoor! Ik schrik er ook van. Krijg steeds meer het idee dat onze heerlijke vakanties naar Turkije tot het verleden behoren



Ben benieuwd hoe dit gaat voor de mensen die er nu zijn en wat dit voor se bevolking gaat betekenen.... dat laatste lijkt mij het belangrijkste.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:IrishCassidy schreef op 15 juli 2016 @ 22:38:

[...]





Dat weet je helemaal niet.

Eerlijk gezegd maak ik me daar al weken zorgen om, er zijn alleen al 40.000 wandelaars en dan de feesten in de stad waar heel veel mensen op af komen, Heumensoord waar alle militairen zitten, de campings vollop plekken waar veel mensen in 1keer geraakt kunnen worden.

Op vrijdag de intocht die ook altijd barstens druk is en Willem komt dit jaar ook omdat het de 100e is, ik hoop met heel mijn hart dat ik voor lul bang ben geweest.
De zorgen die mensen hebben tegenwoordig snap ik ook best hoor Vlinder. Ik heb ze zelf ook. Maar peecee zegt het alsof het 100% zeker is. En dat weet ze helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
De NOS was ook weer lekker laat wakker. RTL Z kwam als eerste met een live uitzending, RTL Late Night had een live inbeller en bij de NOS stonden ze nog te lullen over wielrennen en de vierdaagse.
't Is al met al een heel gedoe
quote:IrishCassidy schreef op 15 juli 2016 @ 22:48:

De zorgen die mensen hebben tegenwoordig snap ik ook best hoor Vlinder. Ik heb ze zelf ook. Maar peecee zegt het alsof het 100% zeker is. En dat weet ze helemaal niet.Tuurlijk weet je dat niet maar Peecee beweerd wel meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Poekeloris schreef op 15 juli 2016 @ 22:42:

Jeetje heftig hoor! Ik schrik er ook van. Krijg steeds meer het idee dat onze heerlijke vakanties naar Turkije tot het verleden behoren



Of juist niet.
Wat ik me afvraag... Ik hoor in Nederland vaak Turken die vóór Erdogan zijn, maar wij Nederlanders vinden het een gevaarlijke gek. Is hij dan vooral op economisch vlak sterk, of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven