stemmen op groenlinks

05-03-2017 22:42 527 berichten
Alle reacties Link kopieren
*closed topic
anoniem_290341 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 12:37
Reden: Remove account request
% gewijzigd
Accountkiller
Het stoort mij echt dat ik op een persoon moet stemmen..d'r zit echt geen sympathieke tussen bij GL....daar wil ik niet op stemmen op zulke personen grr



misschien da toch maar SP..oh nee die doen weer niks aan het milieu..maar hebben wel weer betere ideeën over europa..
quote:Fossa schreef op 15 maart 2017 @ 09:00:

[...]



Dat klinkt idd genuanceerder. Maar 40 jaar werken is gezien de levensverwachting niet veel meer (eigenlijk gewoon te weinig).Misschien wel, maar de denklijn is voor mij het onderzoeken waard. Het zou best eens mee kunnen vallen; de niet werkenden zonder uitkering (met name huisvrouwen) en voormalig eeuwig studerende Nederlanders blijven wel op 67.
quote:ZonnigKleintje schreef op 15 maart 2017 @ 09:40:

[...]





Misschien wel, maar de denklijn is voor mij het onderzoeken waard. Het zou best eens mee kunnen vallen; de niet werkenden zonder uitkering (met name huisvrouwen) en voormalig eeuwig studerende Nederlanders blijven wel op 67.iemand noemde gistere 45 jaar werken, vind ik een reeël aantal jaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:tinydancer schreef op 14 maart 2017 @ 22:08:

[...]





En als je de pech hebt, om voor je werk in de spits te moeten rijden, kan je daar nog 4000 euro per jaar bij optellen ! Echt volkomen absurd !

Niet werken loont dan......



(Bij reisafstand van 90 heen en 90 terug per dag)



Die bedragen vind ik wel verwarrend, de ene bron zei 0,25€ per km, andere maar 0,05€, is nogal een verschil.



Maar ook vooral de implementatiekosten zijn zo hoog, terwijl over enkele jaren we waarschijnlijk sowieso alle auto's gaan volgen ivm zelfsturende auto's. Dus die investeringskosten ga je er niet uithalen voordat de techniek alweer verouderd is.




quote:YellowDiamond schreef op 15 maart 2017 @ 09:53:

[img]http://www.geenstijl.nl/archives/images/groenlinks.jpeg[/img]



Waar je niet op stemt maak je al weken duidelijk..maar waar stem jij dan wel op?
quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 09:54:

[...]





Waar je niet op stemt maak je al weken duidelijk..maar waar stem jij dan wel op?

VVD daar is trouwens ook leuk plaatje van:



quote:YellowDiamond schreef op 15 maart 2017 @ 09:55:

[...]



VVD daar is trouwens ook leuk plaatje van:



[img]http://www.geenstijl.nl/archives/images/vvdhel2.jpeg[/img]



Ge aans lekker naar het VVD topic dan..wat doe je hier steeds als je geen GL stemt?



Wat een modderfiguur sloeg Rutte trouwens gisteren..jammer hoor..nu gaat Wilders er met de winst op rechts vandoor
quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 10:00:

[...]





Ge aans lekker naar het VVD topic dan..wat doe je hier steeds als je geen GL stemt?



Wat een modderfiguur sloeg Rutte trouwens gisteren..jammer hoor..nu gaat Wilders er met de winst op rechts vandoor Dit is een openbaar forum dus ik post hier waar en wanneer ik dat wil.
quote:YellowDiamond schreef op 15 maart 2017 @ 10:03:

[...]



Dit is een openbaar forum dus ik post hier waar en wanneer ik dat wil.Zie je nou, jij gaat ook al richting PVV
quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 10:06:

[...]





Zie je nou, jij gaat ook al richting PVV
Zo, ik heb mijn bijdrage aan een betere wereld weer gedaan, kwam wel bij nummer 14 uit voordat ik iemand zag die mijn stem verdient als persoon..slechte lijst hoor heeft GL
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 10:00:

[...]

Ge aans lekker naar het VVD topic dan..wat doe je hier steeds als je geen GL stemt?Trek je niks van hem aan hoor, immigranten zijn welkom hier.
kennis is knowledge
quote:SubterraneanHomesickAlien schreef op 15 maart 2017 @ 11:31:

[...]





Trek je niks van hem aan hoor, immigranten zijn welkom hier. Politiek asiel voor Yellow Diamond
quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 10:00:

[...]





Ge aans lekker naar het VVD topic dan..wat doe je hier steeds als je geen GL stemt?



Wat een modderfiguur sloeg Rutte trouwens gisteren..jammer hoor..nu gaat Wilders er met de winst op rechts vandoor



De Guardian is het niet met je eens. Juist door optreden Rutte tijdens het Turkije gedoe, wint hij gokken zij:



https://www.theguardian.c ... -turkey-as-election-nears



'Jij zit daar maar te Twitteren'
quote:Star schreef op 15 maart 2017 @ 12:51:

[...]





De Guardian is het niet met je eens. Juist door optreden Rutte tijdens het Turkije gedoe, wint hij gokken zij:



https://www.theguardian.c ... -turkey-as-election-nears

.



'Jij zit daar maar te Twitteren' Klopt, dit lijkt me juist gunstig voor de VVD. En CDA die duidelijk probeert PVV kiezers aan zich te binden
Een partij die plannen heeft om een belasting in te voeren die gebaseerd is op de vierkante meters van je woning is helemaal van het padje af. De OZB is al een melkkoe van hier tot Tokio. Mag je nog gratis ademen van GL?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 15 maart 2017 @ 13:03:

Een partij die plannen heeft om een belasting in te voeren die gebaseerd is op de vierkante meters van je woning is helemaal van het padje af.Zo was de zin ook goed
quote:Star schreef op 15 maart 2017 @ 12:51:

[...]





De Guardian is het niet met je eens. Juist door optreden Rutte tijdens het Turkije gedoe, wint hij gokken zij:



https://www.theguardian.c ... -turkey-as-election-nears



'Jij zit daar maar te Twitteren' Die mensen die de Brexit zo goed voorspelden bedoel je ?
Alle reacties Link kopieren
Is dit nu het Groenlinks-Afzeikdraadje geworden?



Ik heb tot ik in het stemhokje stond nog getwijfeld tussen GL en D66. Ik weet het nog steeds niet. Toch maar GL ingevuld.



quote:tomcat schreef op 15 maart 2017 @ 13:37:

[...]

Die mensen die de Brexit zo goed voorspelden bedoel je ?



The Guardian ging daarin af op de peilingen, net als alle andere kranten.



Ik vind de verslaggeving van The Guardian over de Nederlandse verkiezingen tien keer beter dan de andere buitenlandse bronnen die ik tot nu toe gezien heb.



CNN voorspelde dat Jesse Klaver onze nieuwe premier wordt, dus go figure.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik heb helemaal niks met Klaver en hij deed het gistsren zo slecht dat ik bijna nog last minute naar SP ben geschoven..omdat Roemer het wel goed deed..



Sinds Femke heeft GL gewoon geen goede voorman/vrouw meer gehad en daar baal ik echt van. Kan toch niet waar zijn dat er geen betere mensen in GL zitten dan wat ze nu op de lijst dumpen..
quote:Maechtje schreef op 15 maart 2017 @ 16:10:

Is dit nu het Groenlinks-Afzeikdraadje geworden?



Ik heb tot ik in het stemhokje stond nog getwijfeld tussen GL en D66. Ik weet het nog steeds niet. Toch maar GL ingevuld.

Jammer. Maar zegt mij genoeg.

CNN voorspelde dat Jesse Klaver onze nieuwe premier wordt, dus go figure.



CNN voorspelde ook dat Hillary president zou worden.



Jesse klaver de enige en echte populist.
Alle reacties Link kopieren
Vind jij het ook zo vervelend als alle vvd / pvv stemmers over één kam gescheerd worden, haaz?



anders stoppen we gewoon met op de man spelen over en weer? Is vrij zinloos ook.
kennis is knowledge
Tegen trump/ Wilders kan en mag alles gezegd worden.

Over erdo/merkel/klaver?

Dat verschil......

Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: het gaat niet om wat mag of niet mag. Meer over wat constructief is.



Over trump *stemmers* zeggen dat ze "deplorables" zijn vind ik deplorable.



Of roepen dat alle pvv *stemmers* dom zijn. Dat is dom. En dan valt ook het halve forum over je heen (terecht).
kennis is knowledge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven