Vloerbed 140x200 & Nuna Mixx Next plankje

03-05-2024 10:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een betaalbaar vloerbed in het formaat 140x200 en een bijrijdplankje/fietsje/zitje voor onze peuter voor de Nuna Mixx Next.

Ik ben niet wijzer geworden van mijn zoektocht op internet.

Iemand tips?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook een zeer uitgebreide zoektocht gedaan naar een meerijdplankje voor de nuna mixx next maar niet geslaagd. Ik heb nog een universeel plankje geprobeerd, maar die bleek helaas niet universeel genoeg, dus die is weer retour gegaan.
Ik geloof dat de Eve Kid Sit wel zou passen maar die vond ik heel erg prijzig en bovendien begreep ik van veel vriendinnen dat een meerijdplankje echt verschrikkelijk is, omdat je voorover gebogen achter je wagen loopt en om de haverklap je schenen stoot.
Ik doe het nu met baby in de draagzak en peuter in de wagen, gelijk een kleine workout.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thnx voor je reactie! Ik ben 181m dus ben ook een beetje huiverig voor het schenen stoten. Ik zag op Instagram ook een advertentie met een soort zitje dat je aan de zijkant van de buggy kon monteren - maar het was in het Turks, dus ik kwam er niet uit ;-)

Draagzak & wagen wellicht de beste optie inderdaad!
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-bedframe ... dUEALw_wcB
https://www.ikea.com/nl/nl/p/espevar-ma ... lsrc=aw.ds
https://www.premiumxl24.nl/en-casa-kind ... IsEALw_wcB
broadway wijzigde dit bericht op 03-05-2024 11:32
14.76% gewijzigd
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Past peuter niet in de boodschappenmand?
Ik heb de Demi Grow, en het idee was dat de 3 jarige in het onderste zitje zou gaan, maar dat weigerde hij, maar de boodschappenmand onderin is nu helemaal zijn plekje.

Als we boodschappen doen past er ook nog wat in de mand, en als het echt niet anders kan dan loopt hij mee naar huis.. en ik kan gewoon normaal lopen, zo'n plankje voor m'n voeten lijkt me super irritant.
Meerijplankjes schijnen niet goed te zijn voor de kinderwagen omdat ze daar niet voor gemaakt zijn (de boodschappenmand ook niet waarschijnlijk maar hey, het werkt :P )
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat goed dit! Heel veel dank!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
03-05-2024 11:32
Past peuter niet in de boodschappenmand?
Ik heb de Demi Grow, en het idee was dat de 3 jarige in het onderste zitje zou gaan, maar dat weigerde hij, maar de boodschappenmand onderin is nu helemaal zijn plekje.

Als we boodschappen doen past er ook nog wat in de mand, en als het echt niet anders kan dan loopt hij mee naar huis.. en ik kan gewoon normaal lopen, zo'n plankje voor m'n voeten lijkt me super irritant.
Meerijplankjes schijnen niet goed te zijn voor de kinderwagen omdat ze daar niet voor gemaakt zijn (de boodschappenmand ook niet waarschijnlijk maar hey, het werkt :P )
Dit klinkt wel avontuurlijk, daar houd hij wel van ;-) Thnx voor de tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
Burg23 schreef:
03-05-2024 11:05
Thnx voor je reactie! Ik ben 181m dus ben ook een beetje huiverig voor het schenen stoten. Ik zag op Instagram ook een advertentie met een soort zitje dat je aan de zijkant van de buggy kon monteren - maar het was in het Turks, dus ik kwam er niet uit ;-)

Draagzak & wagen wellicht de beste optie inderdaad!

Ik ben iets langer en ik vond het meerijdplankje niks. Ik had een andere kinderwagen, maar het sturen ging erg zwaar. Volgens mij liep ik er ook steeds tegen aan en moest ik er wat vreemd achter lopen. Ik weet het niet meer precies. Wat ik wel weet is dat we het weinig gebruikt hebben.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven