Trump is the new president

09-11-2016 06:15 3004 berichten
TRUMP FOR PRESIDENT: wie had ooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk verzamelt hij goede adviseurs om zich heen.
quote:Jodice schreef op 09 november 2016 @ 06:40:

Veel domme mensen dus in Amerika!

Tut, tut.

Wij hebben Wilders.
Alle reacties Link kopieren
Binnen nu en een uur is het beslist toch?
Nou Clinton is ook geen heilige! Ik weet niet of het nu zó verkeerd is dat Trump gewonnen heeft.

De mensen zijn het zat met de gevestigde orde. Ik kan me goed voorstellen dat mensen op Trump gestemd hebben.

Beide kandidaten waren niet top!
Alle reacties Link kopieren
Omg. Wat een ellende. Ik ga effe sterke koffie zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 09 november 2016 @ 06:43:

Hopelijk verzamelt hij goede adviseurs om zich heen.Alsof die met trump gezien willen worden
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 09 november 2016 @ 06:43:

[...]



Tut, tut.

Wij hebben Wilders.



Ja en daarom is te hopen dat we geen 'goed voorbeeld' zien in Amerika want dan gaan we hier ook op zo'n bimbo stemmen.

Als mensen zien dat het daar gaat werken, wat groot is aangezien het senaat ook republikeins is. Dan zijn er dus de niet al te intelligente mensen tussen die geloven dat Wilders dat ook in Nederland kan betekenen...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 09 november 2016 @ 06:43:

Hopelijk verzamelt hij goede adviseurs om zich heen.Zijn vice-president is een topper .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zou hij al stenen besteld hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 09 november 2016 @ 06:45:

[...]



Alsof die met trump gezien willen wordenEr zullen er best zijn die zelf over wat intelligentie beschikken en hem bij willen staan.
quote:Xervy schreef op 09 november 2016 @ 06:45:

Nou Clinton is ook geen heilige! Ik weet niet of het nu zó verkeerd is dat Trump gewonnen heeft.

De mensen zijn het zat met de gevestigde orde. Ik kan me goed voorstellen dat mensen op Trump gestemd hebben.

Beide kandidaten waren niet top!Dit dacht ik ook.
Bizar... Normaal gesproken bepaalt het circus om de president heen hoe het gaat en wat hij mag zeggen volgens mij. Ben benieuwd hoe dat gaat de komende jaren, met zo'n ongeleid projectiel.
quote:nickname86 schreef op 09 november 2016 @ 06:46:

[...]





Ja en daarom is te hopen dat we geen 'goed voorbeeld' zien in Amerika want dan gaan we hier ook op zo'n bimbo stemmen.

Als mensen zien dat het daar gaat werken, wat groot is aangezien het senaat ook republikeins is. Dan zijn er dus de niet al te intelligente mensen tussen die geloven dat Wilders dat ook in Nederland kan betekenen... Misschien eerst even fatsoenlijk Nederlands leren schrijven voordat jij andere mensen mag afschilderen als dom, goed?
Wat een nachtmerrie. Ik ben blij dat ik daar niet woon, maar ook wij krijgen er helaas met te maken omdat de VS nogal een stempel op de wereld drukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 09 november 2016 @ 06:48:

[...]



Er zullen er best zijn die zelf over wat intelligentie beschikken en hem bij willen staan.Wie dan? Zijn partner?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik hoop nog steeds op een wonder en dat alle overige Staten op Clinton uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:YoYobje schreef op 09 november 2016 @ 06:40:

Tjonge jonge ik schrik toch wel dat populisme tegenwoordig zo ver gaat. Je ziet het de laatste jaren veel, maar dat je om je ongenoegen te uiten trump kiest als president (als hij het dan ook echt wordt he) vind ik toch wel schokkend. Ik had echt gehoopt dat de laatste peilingen een soort hoax waren... Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de wereld.Ja ik denk dat dit voor de europese 'stille meerderheid' een aanmoediging is om openbaar te gaan. Blijkbaar voelen zij zich al langer in het verdomhoekje gedreven door de 'linkse bekken'. Of was het toch een vleugje terechte schaamte over hun eigen mening dat ze verwarren met linkse onderdrukking.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Nu maar hopen dat de kiesmannen massaal toch voor Clinton kiezen (in de staten waar dat kan althans)
Ik zag dit wel aankomen de laatste tijd. Het geluid uit Amerika was duidelijk. Geen flauw idee hoe dit gaat aflopen voor de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 09 november 2016 @ 06:47:

[...]



Zijn vice-president is een topper .Topper,is dat sarcasme of ben jij voor hoe Pence over homos denkt? Dus inclusief conversie-therapie en al het leed dat dat mensen aan doet omdat je een geaardheid niet kan veranderen?! Ik hoop dat het sarcasme is, misschien kan ik die door de lange nacht even niet lezen... Kan niet anders toch?
Ik zag het helaas aankomen.. ik roep al een tijdje dat ik bang ben dat trump gaat winnen. Maar goed, de officiële uitslag maar afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:augustusbloem schreef op 09 november 2016 @ 07:04:

[...]



Topper,is dat sarcasme of ben jij voor hoe Pence over homos denkt? Dus inclusief conversie-therapie en al het leed dat dat mensen aan doet omdat je een geaardheid niet kan veranderen?! Ik hoop dat het sarcasme is, misschien kan ik die door de lange nacht even niet lezen... Kan niet anders toch?Helaas...een aantal forumers zien hun dromen uitkomen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 09 november 2016 @ 06:47:

Zou hij al stenen besteld hebben?



Ze hebben zijn hoofd al uitgehakt in Mount Rushmore hoor!



https://www.whatthortoldme.com/trumped-by-trump/
Ik weet even niet wat te zeggen. Ik vind het een heel onveilig gevoel, eerlijk gezegd.
Whahaha geniale gezichtsuitdrukking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven