Gezondheid alle pijlers

Ectoprion baarmoedermond, terugkerend

29-03-2024 11:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand hier ervaring met ectoprion van de baarmoedermond? Ik heb dit gehad in 2021 en daarvoor tien behandeling gehad. Maar nu weer dezelfde klachten als toen, waaronder contactbloedingen. Vanochtend uitstrijkje laten maken en de huisarts kon niet goed beoordelen wat ze zag omdat het er wat gek uitzag zei ze, mogelijk door die behandeling toen. Maar ik schrik meteen van zo'n uitspraak , bang dat het wat anders kan zijn dan een onschuldig ectoprion. Mijn laatste uitstrijkje was in 2021, geen hpv. Door het ectoprion toen een pap 2 en later weer pap 1.
Mijn vraag is dus, zijn hier meer vrouwen met een ectoprion en hebben jullie ook te maken gehad met terugkerende klachten na een behandeling?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://encyclopedie.medicinfo.nl/ectro ... moederhals

Ik moest even googlen naar ectoprion. Ik kom het tegen bij oogaandoeningen. Maar volgens de link schijnt het een normaal verschijnsel te zijn bij de baarmoederhals.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.linda.nl/persoonlijk/ectrop ... loedingen/
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik weet wat het is, ik heb er dus last van en in 2021 behandeling voor gehad bij de gynaecoloog. Mijn vraag is dus of er vrouwen hier ervaring mee hebben en bij wie het ondanks behandeling klachten terug kwamen na een aantal jaar opnieuw
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook weer klachten na behandeling vorig jaar. Denk dat het weer ectropion is maar arts moet dat nog beoordelen.
Na 1 jaar dus weer
Balen, de behandeling vond ik geen pretje maar goed ik hoop natuurlijk vooral dat niet iets anders is
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja vervelende he, heb dus hetzelfde, vooral hopen dat het niks anders is. Ben toen behandeld met zilvernitraat als ik het goed heb. Heb jij dat ook gehad? Als het terugkwam was er nog iets anders mogelijk zei ze
Her kon komen door pilgebruik ze ze toen, ik slik al heel wat jaren de pil en slik hem ook door ivm heftige hormonale migraine
Alle reacties Link kopieren Quote
De behandeling bij mij was door bevriezing met een vloeistof uit een tank.
Bij mij zeiden ze dat het vaker voorkomt, geen specifieke oorzaak, en dat het na de overgang vaak vanzelf wegtrekt
Alle reacties Link kopieren Quote
Uit wat ik her en der lees is het niet ongebruikelijk dat het weer terugkomt en dat je opnieuw behandeling nodig hebt.
Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké fijn on te weten, laten we het bese er maar van hopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi hello,

Weet jij al wat meer? Bij mij was het inderdaad weer ectoprion en opnieuw behandeling gehad wat ik erg pijnlijk vond. Maar het is weer achter de rug en hopelijk heeft het nu voldoende geholpen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven