Vakantie naar Turkije

12-03-2017 19:22 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie naar zo'n kek all inclusieve resort in Turkije: heb jij al geboekt? Wil je annuleren? Is er überhaupt een negatief reisadvies?

Kan de situatie zoals hij nu is je niet boeien, je gaat toch gewoon?



Voor mij is Turkije jaren geleden en dat laat ik maar gewoon zo. Hopelijk geen gedoe in Portugal deze zomer



Hoe staan jullie er in?

Op vakantie naar Turkije dit jaar?

Totaal aantal stemmen: 296

Waarom niet? (12%)
Die is Gek (29%)
Nu niet, nooit niet (56%)
Misschien in de herfst (2%)
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 13 maart 2017 @ 17:42:

[...]





Wij ook niet. WIj gaan al jaren naar Turkije, mooi land lieve vriendelijke mensen. heerlijk klimaat.Je vergeet het belangrijkste argument; lekker goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:OliviaMoore schreef op 13 maart 2017 @ 18:59:

Volgens de Turkse krant Evrensel is een Noorse journalist vanmiddag belaagd in het centrum van Istanboel. Een boze menigte bestaande uit onder andere leden van de politieke partij AK, opende de aanval toen het vermoeden ontstond dat de man Nederlands was. Het is onbekend of de man gewond is geraakt door de aanval.



Nou, fijne vakantie dan maar.Ja je hebt altijd van die mensen die menen toch te moeten gaan want 'hen gebeurt niets'.
quote:minnimouse schreef op 13 maart 2017 @ 23:04:

[...]



Ja je hebt altijd van die mensen die menen toch te moeten gaan want 'hen gebeurt niets'.

En die mensen gebeurt dan ook niks. Komen ze terug met nóg meer kapsones



Maar on topic: ik zou niet gaan. Ben er jaren geleden slechts één keer geweest, niet all-in, maar ik ga niet meer terug. Engnek, bah bah.
quote:ghostly41 schreef op 13 maart 2017 @ 22:54:

[...]



Je vergeet het belangrijkste argument; lekker goedkoop.Nou dat is niet zo hoor zijn vele goedkopere landen.
quote:leclair schreef op 13 maart 2017 @ 17:42:

[...]





Wij ook niet. WIj gaan al jaren naar Turkije, mooi land lieve vriendelijke mensen. heerlijk klimaat.

Ik laat mij niet tegen houden door zo'n gek.

en net wat eerder werd geschreven, je merkt er niets van.



Afrika , Thailand, China, Japan, Korea, Vietnam, Colombia zijn veel gevaarlijker voor touristen.Japan gevaarlijk voor toeristen?
Japan is een van de veiligste landen ter wereld.

Bovendien is de islam daar verboden.

Slim volk, die Japanners
Wij gaan dit jaar op vakantie in onze nieuwe tuin. 100 km van de Randstad af in het rustige Gelderland met bos en water om ons heen.

Dat is nog eens uitrusten
Nederlanders die er nu voor kiezen om naar Turkije op vakantie te gaan....
Alle reacties Link kopieren
Boycotten dat Turkije. Als alle Nederlanders dan doen kan dat meteen onze sanctie zijn voor de uitlatingen van Erdogan over dat wij (!) fascisten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sommige van de Landen die ik noemde, daar is de criminaliteit heel groot en de regeringen ook niet jofel nootje.

Wij hebben meegemaakt dat er militaire bewaking aanwezig was , zelfs op de stranden!, extra bewaking bij de banken.



Toen wij vroegen of er iets aan de hand was, werd er vertelt, dat dit was om de touristen te beschermen.
Er schijnen ook aanwijzingen te zijn dat IS-terroristen deze zomer aanslagen hebben gepland op Spaanse stranden. Zelf denk ik dat je op ieder vliegveld in Europa enigszins gevaar loopt. Ik heb niet de illusie dat de beveiliging op Schiphol helemaal goed geregeld is. Iedereen kan zo naar binnen lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 14 maart 2017 @ 19:00:

Japan is een van de veiligste landen ter wereld.

Bovendien is de islam daar verboden.

Slim volk, die JapannersEcht he.. ik was vanmorgen op werk en er waren twee Marokkaanse mannen aan het werk daar, dus ik en die twee. Ik voel me dan gewoon ongemakkelijk , alsof ze me een hoer vinden met mijn blote haar. En ik ben notabene met een Syriër getrouwd.
Wij gaan nu ook niet naar Turkije. Wij hebben een vakantie uit gezocht in Egypte. Dat vinden veel mensen ook niet veilig maar ben er 2 keer geweest en heb me daar nooit onveilig gevoeld. Je bent verzekerd van mooi weer. Super hotel wat we uitgezocht hebben. Ultra all inclusive aan het strand met ook verschillende zwembaden en ook een bar in het zwembad. Heb er zin in!
quote:Zusenzoo schreef op 13 maart 2017 @ 12:09:

En absoluut tegen Erdogan maar die steun je daar echt niet mee. Je treft hooguit hardwerkende seizoenswerkersIk zou wel een goede levensverzekering af gaan sluiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 18 maart 2017 @ 15:37:

Er schijnen ook aanwijzingen te zijn dat IS-terroristen deze zomer aanslagen hebben gepland op Spaanse stranden. Zelf denk ik dat je op ieder vliegveld in Europa enigszins gevaar loopt. Ik heb niet de illusie dat de beveiliging op Schiphol helemaal goed geregeld is. Iedereen kan zo naar binnen lopen.Prc je hebt de kans gevaar te lopen. Geld voor elk land.
quote:hans66 schreef op 13 maart 2017 @ 15:27:

[...]



Ik vraag we af, of we wel welkom zijn. Wij zijn in de ogen van ome Erdo een stel nazi's.Je waagt je wel in het hol van de leeuw inderdaad. Dat weet men van tevoren. Dus niet huilen als er wat gebeurt........
quote:Sjarel schreef op 13 maart 2017 @ 17:27:

[...]



Maar nee, ik ga er niet heen. Met een dictator kan de sfeer snel omslaan.En dan zit je in dat wraakzuchtig land. Tussen duizenden pro Erdogangers die je Nederlandse bloed wel kunnen drinken. Ik wens degenen die graag spanning willen veel geluk en kijk vooral goed om je heen en sluit niet je ogen als je op het strand ligt.....
quote:leclair schreef op 13 maart 2017 @ 17:42:

[...]





Wij ook niet. WIj gaan al jaren naar Turkije, mooi land lieve vriendelijke mensen. heerlijk klimaat.

Ik laat mij niet tegen houden door zo'n gek.

en net wat eerder werd geschreven, je merkt er niets van.



Afrika , Thailand, China, Japan, Korea, Vietnam, Colombia zijn veel gevaarlijker voor touristen.Normaal gesproken wel. Maaaaar momenteel ben je als Nederlander vogelvrij in Turkije. Je bent in elk geval gewaarschuwd he.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik ben in het verleden al naar de plaatsen geweest die ik wilde bezoeken. Daar hoef ik geen tweede keer heen. Als er nog plekken waren om te bezoeken dan ging ik ook niet. Ik ga niet ergens heen waar ik een ongewenst persoon ben, geef mijn geld wel ergens anders uit. Ik ga niet het risico lopen om ergens te stranden met een jong kind. Genoeg landen met zon/zee/cultuur.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bankkussen schreef op 12 maart 2017 @ 23:10:

Mijn vriend wil ook graag weer naar het hotel in turkije waar we vorig jaar waren. Op de een of andere manier ben ik bang dat 1 van erdogans maatregelen zal zijn: geen nl turkije meer in



Ik hoop het, want schijnbaar zijn er toch mensen onnozel genoeg om toch te gaan.



En voor degenen die denken dat het om 1 man gaat; dat is natuurlijk niet zo, anders zat die man niet in het zadel.
Alle reacties Link kopieren
Blijf ik me toch afvragen wat er nu zo gevaarlijk is aan Thailand, China, Japan, Korea, Vietnam, Colombia...
quote:runningmonster schreef op 18 maart 2017 @ 19:10:

Blijf ik me toch afvragen wat er nu zo gevaarlijk is aan Thailand, China, Japan, Korea, Vietnam, Colombia...Colombia kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 18 maart 2017 @ 19:33:

[...]





Colombia kan ik mij wel iets bij voorstellen.Tja zoals in bijna elk land zijn wel gebieden die je beter kunt mijden maar het is nogal kort door de bocht om die landen meteen af te schrijven als gevaarlijk .
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze hebben echt zin om Nederlandse toeristen vriendelijk te ontvangen daar:



https://www.reddit.com/r/ ... sh_oranges_and_drink_the/
Alle reacties Link kopieren
quote:inky12345 schreef op 14 maart 2017 @ 19:06:

Boycotten dat Turkije. Als alle Nederlanders dan doen kan dat meteen onze sanctie zijn voor de uitlatingen van Erdogan over dat wij (!) fascisten zijn.En ook geen kleding wat gemaakt is in Turkije.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven