Viva Exit Poll

15-03-2017 07:56 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nieuwsgierig, dus kom maar door!



Nog even edit: ik was vanochtend toen ik de poll maakte nog niet helemaal uitgeslapen (en mijn 3-jarige zat aan mijn hoofd te zeuren ), dus ik heb helaas een paar partijen gemist, waaronder Geen Peil en de Piratenpartij... De poll is dus niet compleet

Sorry!

Heb op het centraal moderatortopic gevraagd of dit nog kan worden gefixed, maar nog geen reactie. Hopelijk lukt dat nog vandaag, de verkiezingsdag is ten slotte nog lang



Edit 2: ok, wijzigen kan dus niet meer. Een nieuw topic is het enige alternatief en dan zijn we bijna 250 poll stemmen kwijt en das ook zonde. Dus hierbij nogmaals mijn nederige excuses voor het incompleet zijn van de poll

Op welke partij heb je gestemd vandaag?

Totaal aantal stemmen: 726

VVD (15%)
CDA (5%)
PvdA (6%)
D66 (19%)
Groen Links (22%)
PVV (6%)
SP (11%)
CU (4%)
SGP (1%)
PvdD (8%)
Denk Geen stemmen
FvD (4%)
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Pvda naar 9, D66, CDA en PVV gelijk op 19



VVD dik eerste



PVdd 5
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Coalitie VVD, CDA, D66 samen dan op 69, geen meerderheid. Met GL erbij geloof ik 84.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Wow, 31 is veel zeg!
Kortom de viva gemeenschap is in het geheel geen afspiegeling van de maatschappij....
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 maart 2017 @ 20:58:

Wat ze op 4 doen nu trek ik niet dus ben naar 1 gegaan

ik ben zenuwachtig en angstig voor de uitslag, maar dat ben ik al best een tijdjeIk zat juist op NPO 1 en zapte gelijk naar RTL 4
Alle reacties Link kopieren
quote:Boekenwurm2016 schreef op 15 maart 2017 @ 21:04:

[...]



Ik zat juist op NPO 1 en zapte gelijk naar RTL 4 Ik zat op 4, probeer nu even 1, maar ga zo weer terug. Vind op 4 leukere gasten.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Alle Jezus, VVD... wat een ellende, nog 4 jaar die eikel van een Rutte
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 15 maart 2017 @ 20:58:

Wat ze op 4 doen nu trek ik niet dus ben naar 1 gegaan

ik ben zenuwachtig en angstig voor de uitslag, maar dat ben ik al best een tijdjeKan iemand me bijpraten. Heb ff geen toegang tothe tv en kan alleen af en toe Googlen..please pretty please..
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
http://peilingennederland ... ft-aan-leiding-pvv-volgt/



Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 15 maart 2017 @ 21:04:

Kortom de viva gemeenschap is in het geheel geen afspiegeling van de maatschappij....Ik vind onze verdeling leuker! Jammer dat wij NL niet zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
81%!
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik dat Jan Roos niet in de kamer komt?
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar dat peilingen vaak niet zoveel zeggen (en de polls op viva al helemaal niet).

Sneu dat vvd beloond wordt en pvda zo enorm afgestraft.

Ik hoop dat t nog wat meer gelijk trekt, vvd wat omlaag en de rest behalve pvv omhoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2011 schreef op 15 maart 2017 @ 21:09:

Zo zie je maar dat peilingen vaak niet zoveel zeggen (en de polls op viva al helemaal niet).

Sneu dat vvd beloond wordt en pvda zo enorm afgestraft.

Ik hoop dat t nog wat meer gelijk trekt, vvd wat omlaag en de rest behalve pvv omhoog.VVD verliest 10 zetels en wordt dus ook gestraft. Alleen minder hard.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 15 maart 2017 @ 21:07:

Alle Jezus, VVD... wat een ellende, nog 4 jaar die eikel van een Rutte



Maar een week of wat geleden leek het er nog op dat Wilders de grootste ging worden. Dan heb ik liever Rutte.



PvdA vind ik wel heel zielig.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Thanks!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Maar dit is wat we gevraagd is aan mensen toch die gestemd hebben?

Vraag me af of iedereen wel eerlijk is geweest.

Merk in mijn omgeving dat de meeste er niet echt voor uit durven te komen dat ze op de pvv stemmen..

Zou me niets verbazen als de pvv toch hoger uitkomt als deze 19 zegels..
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 15 maart 2017 @ 21:08:

Begrijp ik dat Jan Roos niet in de kamer komt? Ik mag t toch hopen. Helaas die engerd van een Baudet wel 2 zetels.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 15 maart 2017 @ 21:07:

http://peilingennederland ... ft-aan-leiding-pvv-volgt/



[img]http://peilingennederland.nl/wp-content ... l-1800.png[/img]Niet echt representatief dus dit tabelletje
Only dead fish go with the flow.
quote:gemini2011 schreef op 15 maart 2017 @ 21:10:

[...]





Ik mag t toch hopen. Helaas die engerd van een Baudet wel 2 zetels.yw
Alle reacties Link kopieren
quote:sannennas schreef op 15 maart 2017 @ 21:10:

[...]



VVD verliest 10 zetels en wordt dus ook gestraft. Alleen minder hard.Is ook wel zo natuurlijk. Mensen hebben minder strategisch gestemd. Wordt zo wel lastig met formeren.
quote:sannennas schreef op 15 maart 2017 @ 21:10:

[...]



VVD verliest 10 zetels en wordt dus ook gestraft. Alleen minder hard.Er zijn meer partijen bijgekomen. Verlies van 10 zetels maar met straatlengte de allergrootste
Alle reacties Link kopieren
VVD Mán, dat men maar in die ellende blijft trappen... Verder geen grote verrassingen, had wel op ietsje meer GL en ietsje minder PVV gehoopt..
Alle reacties Link kopieren
VVD 31

PvdA 9

PVV 19

SP 14

CDA 19

D66 19

CU 6

GL 16

SGP 3

PvdD 5

50Plus 4

VNL 0

Denk 3

FvD 2
De zee is groen
29 zetels verlies voor PvdA vind ik wel erg, ondanks dat ik daar niet op heb gestemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven