Vreemde geluiden?

13-01-2016 23:56 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat er een aantal dagen geleden vreemde geluiden over de hele wereld te horen was. Ik heb de geluiden gehoord op de filmpjes. Pfff, klinkt best wel eng. Wat zou dat toch zijn? Brand maar los!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zoiets soortgelijks gehoord 's nachts. Ik dacht dat het geluid was van hijskranen of gewoon mensen die aan de weg werken.

Het klinkt als metaal wat knerpt....
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ik werk vlak naast een grote scheepswerf en daar horen we ook wel eens zulke geluiden vandaan komen. Ik denk dat het iets industrieels is.
..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een heel eng geluidsfragment over gehoord op You Tube (achterstevoren afgespeeld) dan hoor je duidelijk: er is geen toekomst, er is geen hoop, griezelig!! met alles wat er in de wereld, in Europa gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:reizigster2004 schreef op 15 januari 2016 @ 09:21:

Ik werk vlak naast een grote scheepswerf en daar horen we ook wel eens zulke geluiden vandaan komen. Ik denk dat het iets industrieels is.Maar als je even gaat zoeken, dan zie je dat het op veel plekken in de wereld is gebeurd en die liggen niet allemaal naast scheepswerven
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 15 januari 2016 @ 10:32:

[...]



Maar als je even gaat zoeken, dan zie je dat het op veel plekken in de wereld is gebeurd en die liggen niet allemaal naast scheepswervenJa, dat klopt ook......... dat van het geluid achterstevoren afspelen is ook ....
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 15 januari 2016 @ 10:31:

Ik heb er een heel eng geluidsfragment over gehoord op You Tube (achterstevoren afgespeeld) dan hoor je duidelijk: er is geen toekomst, er is geen hoop, griezelig!! met alles wat er in de wereld, in Europa gebeurd.Spannend! Heb je een link?
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk ideaal voer voor de foppers onder ons. Men neme een onbekend niet unaniem verklaard fenomeen en doet er nog een schepje bovenop (achterstevoren met stemgeluid).



Ik kwam ook al mensen tegen die het over een boodschap van god hadden. Er zou iets in de bijbel staan over trompetgeschal als aankondiging.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaFleur schreef op 15 januari 2016 @ 12:32:

Het is natuurlijk ideaal voer voor de foppers onder ons. Men neme een onbekend niet unaniem verklaard fenomeen en doet er nog een schepje bovenop (achterstevoren met stemgeluid).



Ik kwam ook al mensen tegen die het over een boodschap van god hadden. Er zou iets in de bijbel staan over trompetgeschal als aankondiging.



Als de laatste bazuin klinkt is het einde nabij.

Hamsteren!
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 15 januari 2016 @ 12:46:

[...]Hamsteren!







AH zit in het complot!
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
quote:Ellius schreef op 15 januari 2016 @ 12:32:

[...]



Spannend! Heb je een link?https://www.youtube.com/watch?v=gowaugbU71U
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 15 januari 2016 @ 13:15:

[...]



https://www.youtube.com/watch?v=gowaugbU71UIk kan er geen chocolade van maken......
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden hoorden we hier ook telkens vreemde geluiden. In de omgeving werd gebouwd, het bleek te gaan om een betondroger die op gezette tijden aansloeg. Het was overigens wel om knetter van te worden. Met het raam dicht hoorde je niets maar slapen met een dicht raam?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 15 januari 2016 @ 13:15:

[...]



https://www.youtube.com/watch?v=gowaugbU71UDank je voor de link. Maar ook ik kan er niks van maken.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=h7DbwxRykk4 hier wordt al een heleboel duidelijk . Lang filmpje hoor.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ff teruggelezen in mijn agenda: ik heb het ook op 1-2-2015 om half 3 's nachts gehoord. Heb er toen nog over getwitterd, wat in godsnaam dat galmende geluid was. En met mij meerdere mensen.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord dat het geluid afkomstig is van een zonnestorm?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op mn Phone niet linken maar zoek dit maar eens op YouTube. Kreeg ik van een bekende van me. Apart zeg.

Isis in bible prophecy 6 trompets
Dit topic is wel grappig.



Zoveel "verklaringen" voor het geluid, deze klinkt wel heel erg "echt".

https://www.youtube.com/watch?v=JLq9ajwDfpQ



Trompetgeschal uit de Bijbel.

Aliens.

Iets uit zee, iets uit de lucht? Haarp? Wat?

etcetc, wel leuk om over na te denken ^^.

Is het echt, of toch een hoax?

Ik heb het zelf nooit live gehoord, jullie?



Voor mij klinkt het als dit haha :





En toch klinkt het geluid uit de filmpjes net iets anders, met meer echo, meer mysterieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf niet eens te luisteren! Het houdt me al dagen bezig...
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 16 januari 2016 @ 21:02:

Ik durf niet eens te luisteren! Het houdt me al dagen bezig...Je hoeft niet bang te zijn hoor, in het heelal zijn nog veel meer geluiden en het is maar net waar de andere planeten staan waar het geluid te horen is. Er vallen af en toe ook brokstukken van het een en ander op de aarde, allemaal heel natuurlijk. Tenzij je deze net op je bakkes krijgt dan is het even niet natuurlijk
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geluid ook wel scary maar de theorieën zijn wel erg interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het live gehoord ja. Ik dacht aan werkzaamheden in de industrie.

Niet aan buitenaards trompetgeschal nee
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Zouden we er ooit achter gaan komen?
Alle reacties Link kopieren
Even een upje want ik ben benieuwd, iemand nog vreemde geluiden gehoord?



Ik liep van de week langs een bouwplaats waar een graafmachine een gebouw aan het slopen was en de laatste restjes aan het wegschrapen. Het klonk precies zo! Had er kippenvel van want het ging door merg en been, ik kan me dan ook voorstellen dat geluiden uit de industrie enzo ver reizen..



De filmpjes blijven creepy
Alle reacties Link kopieren
Heb er nooit weer iets over gehoord. Jullie???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven