Vrouw overleden en 2 automobilisten gewond door stenen gegooid op auto"s

30-04-2007 22:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat deze wereld heen, wat heeft het voor zin om andere weggebruikers, met alle gevolgen van dien, te bekogelen met stenen?



Verveling, frustratie, zijn er dan helemaal geen normen en waarden meer?



Vreselijk weer......
Wie zonder zonde is......





Zonder gekheid: het goede begint bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren


Waar gaat deze wereld heen, wat heeft het voor zin om andere weggebruikers, met alle gevolgen van dien, te bekogelen met stenen?



Verveling, frustratie, zijn er dan helemaal geen normen en waarden meer?



Vreselijk weer......
Geen verveling....bekendheid. "Deze shitsooi heb ik even lekker voor elkaar gekregen". Dus geilen op bekendheid, niet openstaand voor het feit dat je een loser bent. Want als je zoiets doet ben je een loser van de bovenste top.



Ik ben overigens alergisch voor dat toontje "waar gaat het heen", alsof jij de wijsheid in pacht hebt. Heb jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO met "waar gaat dit heen"  wil aangeven, dat de wereld steeds zotter wordt.

Het is toch ook niet normaal Om stenen re gooien naar (andere) automobilisten?, Dan spoor je toch niet ?

Ik denk niet dat TO de waarheid in pacht heeft, maar ze mag zich er toch wel over opwinden dat er gestoorde rond lopen, die dingen doen waar je andere mensen mee de dood in jaagt ?



De opmerking, een betere wereld, begint bij jezelf (of zoiets) slaat nergens op.

Al ben je in deze nog zo braaf en netjes, daar kan je zinloos geweld niet mee voorkomen.



Alle reacties Link kopieren
En ook hier weer; het is ontzettend triest dat deze vrouw is overleden, maar wat is er nu eigenlijk gebeurd? We weten het niet. Is er bewust met stenen gegooid of reed er een auto met aanhanger over de weg waarvan de lading niet vast lag? Weet jij het? Ik niet.



Even afwachten dus wat onderzoek uitwijst.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
En ook hier weer; het is ontzettend triest dat deze vrouw is overleden, maar wat is er nu eigenlijk gebeurd? We weten het niet. Is er bewust met stenen gegooid of reed er een auto met aanhanger over de weg waarvan de lading niet vast lag? Weet jij het? Ik niet.



Even afwachten dus wat onderzoek uitwijst.


Van nu.nl  :



Vrouw overleden na steen op auto





Uitgegeven: 30 april 2007 14:01

Laatst gewijzigd: 30 april 2007 19:24





BEST - Drie automobilisten zijn in de nacht van zondag op maandag slachtoffer geworden van het gooien van stenen naar hun auto. In een van de auto's kwam een 72-jarige vrouw uit Aarle-Rixtel om het leven, meldde de politie.

De stenen zijn vermoedelijk gegooid vanuit een auto die van de andere kant kwam.

De vrouw zat bij haar 73-jarige man in de auto. Hij verloor de controle over het stuur en botste tegen een boom.

De vrouw, die op de passagiersstoel zat, overleed ter plaatse, haar man raakte gewond. Vervolgens vond de politie in de auto een steen.
Alle reacties Link kopieren




quote: Lifeisbeautiful schreef



Waar gaat deze wereld heen, wat heeft het voor zin om andere weggebruikers, met alle gevolgen van dien, te bekogelen met stenen?



Verveling, frustratie, zijn er dan helemaal geen normen en waarden meer?



Vreselijk weer...... Geen verveling....bekendheid. "Deze shitsooi heb ik even lekker voor elkaar gekregen". Dus geilen op bekendheid, niet openstaand voor het feit dat je een loser bent. Want als je zoiets doet ben je een loser van de bovenste top.



Ik ben overigens alergisch voor dat toontje "waar gaat het heen", alsof jij de wijsheid in pacht hebt. Heb jij dat?



Waarschijnlijk heb jij de wijsheid wel in pacht Jaschenca, als jij er zo heilig van overtuigd bent dat de reden voor het stenen gooien bekendheid is, vind ik erg knap van je.



Als ik de wijsheid in pacht zou ik hebben dat zou ik me zeker niet afvragen " waar gaat dat heen" dat wist ik het antwoord wel........



Ondanks dat jij allergisch bent voor dat toontje vraag ik het me nog steeds af, verschrikkelijk toch?
Alle reacties Link kopieren




quote: Poezewoes reageerde



En ook hier weer; het is ontzettend triest dat deze vrouw is overleden, maar wat is er nu eigenlijk gebeurd? We weten het niet. Is er bewust met stenen gegooid of reed er een auto met aanhanger over de weg waarvan de lading niet vast lag? Weet jij het? Ik niet.



Even afwachten dus wat onderzoek uitwijst.
Van nu.nl  :



Vrouw overleden na steen op auto

Uitgegeven: 30 april 2007 14:01

Laatst gewijzigd: 30 april 2007 19:24



BEST - Drie automobilisten zijn in de nacht van zondag op maandag slachtoffer geworden van het gooien van stenen naar hun auto. In een van de auto's kwam een 72-jarige vrouw uit Aarle-Rixtel om het leven, meldde de politie.

De stenen zijn vermoedelijk gegooid vanuit een auto die van de andere kant kwam.

De vrouw zat bij haar 73-jarige man in de auto. Hij verloor de controle over het stuur en botste tegen een boom.

De vrouw, die op de passagiersstoel zat, overleed ter plaatse, haar man raakte gewond. Vervolgens vond de politie in de auto een steen.



Met andere woorden; ze weten het niet zeker.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Er wordt vanavond aandacht aan besteed in Opsporing verzocht, hopelijk  worden de (eventuele) daders heel snel van hun bed gelicht. Ik zeg eventuele daders anders krijg ik straks weer een heleboel negatieve reacties, dat is/was niet de bedoeling van mijn topic.
Alle reacties Link kopieren
.....en dan praten ze op het journaal notabene, over een "kwajongensstreek"""Het is in mijn opinie pure moord, MET voorbedachte rade.!!!
Alle reacties Link kopieren
.....en dan praten ze op het journaal notabene, over een "kwajongensstreek"""Het is in mijn opinie pure moord, MET voorbedachte rade.!!!




Helemaal met je eens!

Aan de deur bellen en dan snel weglopen dat noem ik een kwajongensstreek,het word tijd dat er strenge gesloten jeugdheropvoedigstehuizen komen voor jeugdciminelen,naast die van moeilijk opvoedbare jeugd.

En dan vanaf 10 jaar!En mocht het nog eerder nodig zijn dan maar vanaf 6 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het moord met voorbedachte rade is.

Ik denk dat de daders niet eens stil staan bij de mogelijke gevolgen.



Hoewel in iedergeval 1 dader waarschijnlijk ouder is dan 18 (de bestuurder van de auto), dan mag je op die leeftijd toch wel gezond verstand mag verwachten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het moord met voorbedachte rade is.

Ik denk dat de daders niet eens stil staan bij de mogelijke gevolgen.Het is anders veel in het nieuws geweest destijds toen een vrouw overleed aan de gevolgen van een baksteen die vanaf een viaduct door haar autoruit vloog...

Misschien was het niet hun bedoeling maar ze konden weten wat hun aktie ten gevolg kon hebben...



Hoewel in iedergeval 1 dader waarschijnlijk ouder is dan 18 (de bestuurder van de auto), dan mag je op die leeftijd toch wel gezond verstand mag verwachten
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, maar vergeet niet dat dat al weer een paar jaar geleden is en toen waren deze daders dus ook een paar jonger en hielden zich misschien toen nog niet zo met nieuws bezig. (nog steeds niet waarschijnlijk )



Ik probeer trouwens niks goed te praten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar jonger
Alle reacties Link kopieren
.....en dan praten ze op het journaal notabene, over een "kwajongensstreek"""Het is in mijn opinie pure moord, MET voorbedachte rade.!!!
Onverstelbaar...welk nieuws was dat ? NOS of RTL ?  dit noem je toch geen kwajongensstreek ?

Als je niet snapt, dat als je een steen naar andere automobilisten gooit, er dan ongelukken kunnen gebeuren, dan zitten er toch echt een paar draadjes los in je bovenkamer.

Alle reacties Link kopieren
Het was een woordvoerster van de politie, die op het NOS-Journaal het woord kwajongensstreek in haar mond nam.

Ik stond echt op het punt van ontploffen toen ik dat hoord.

Ik vind het zo erg, zo vreselijk voor de slachtoffers en de nabestaanden......

Zoveel leed, zo veel tranen, ...echt heel erg.

Door een stelletje of een enkele idioot, die daar genoegen in schept(PEN).
Alle reacties Link kopieren
Het is wat laat, maar ik wil toch graag reageren. Ik was al geschokt, maar nog veel geschokter toen mijn zusje vertelde dat ze OOK was bekogeld door de stenengooier(s). Ze reed op de snelweg en er kwam er een recht op haar ruit af. Niet van een brug ofzo. Ze wist niet waar hij vandaan kwam. Gelukkig deed ze iets met haar stuur, waardoor de steen op de spiegel terechtkwam. Ze heeft meteen aangifte gedaan.



Maar ik was zo geschrokken: iemand heeft geprobeerd mijn zusje te vermoorden! Zo zie ik dat echt. Ik moest gewoon huilen om het idee en word er nu weer kwaad over.



Het gekke is dat de dader(s) het alleen op donkergroene auto's gemunt hebben. Mijn zusje heeft ook een donkergroene auto.



Gelukkig zijn ze er mee opgehouden. Het is tenminste niet meer in het nieuws geweest.
Alle reacties Link kopieren


Het is wat laat, maar ik wil toch graag reageren. Ik was al geschokt, maar nog veel geschokter toen mijn zusje vertelde dat ze OOK was bekogeld door de stenengooier(s). Ze reed op de snelweg en er kwam er een recht op haar ruit af. Niet van een brug ofzo. Ze wist niet waar hij vandaan kwam. Gelukkig deed ze iets met haar stuur, waardoor de steen op de spiegel terechtkwam. Ze heeft meteen aangifte gedaan.



Maar ik was zo geschrokken: iemand heeft geprobeerd mijn zusje te vermoorden! Zo zie ik dat echt. Ik moest gewoon huilen om het idee en word er nu weer kwaad over.



Het gekke is dat de dader(s) het alleen op donkergroene auto's gemunt hebben. Mijn zusje heeft ook een donkergroene auto.



Gelukkig zijn ze er mee opgehouden. Het is tenminste niet meer in het nieuws geweest.
Jasmina, ik neem aan dat je zusje dit gemeld heeft bij de politie in Brabant?? Zo niet moet ze dat zeker wel doen!! Dit kan nl helpen in het onderzoek
Alle reacties Link kopieren
Samsom, wanneer precies is dat gebeurd? En hoe laat?

Wij komen ook geregeld over die snelweg en de schrik zit er behoorlijk in.
Alle reacties Link kopieren
In Brabant Madiken. het dodelijke ongeval is op 30 aprik gebeurd. Maar ik weet dat er eerder stenen zijn gegooid op die route.



Ik wil je aanraden dit te melden bij de politie in Brabant!
Alle reacties Link kopieren
Oh, sorry, ik wilde dat vragen aan Jasmine. Wanneer haar zus daar precies heeft gereden en hoe laat. Want dat ze ook op de snelweg actief zijn/waren, is tot nu toe niet bekend gemaakt. Lijkt me vreemd dat een steen dan met zoveel kracht gegooidn kan worden als hij niet van boven komt.
Alle reacties Link kopieren


Oh, sorry, ik wilde dat vragen aan Jasmine. Wanneer haar zus daar precies heeft gereden en hoe laat. Want dat ze ook op de snelweg actief zijn/waren, is tot nu toe niet bekend gemaakt. Lijkt me vreemd dat een steen dan met zoveel kracht gegooidn kan worden als hij niet van boven komt.





nou als je een steen uit een rijdende auto gooit naar een rijdende auto, dan komt dat behoorlijk hard aan
Alle reacties Link kopieren


Wie zonder zonde is......





Zonder gekheid: het goede begint bij jezelf.
Sorry maar ik vind deze heel grappig




quote: fleurtje reageerde



Wie zonder zonde is......





Zonder gekheid: het goede begint bij jezelf. Sorry maar ik vind deze heel grappig



Hm, vond ik toen ook. Maar achteraf gezien vind ik hem iets te grof:$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven