Waarom...

25-05-2007 13:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben jij iemand die meestal 5 minuten voor sluitingstijd nog UITGEBREID en OP JE GEMAK gaat winkelen?



zou jij me dan ajb kunnen uitleggen waarom?
Alle reacties Link kopieren
Om de verkoopsters, die net de boel hebben opgeruimd, eens even lekker te gaan provoceren.....
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat die mensen zelf net uit hun werk komen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Geen tijdsbesef?
Alle reacties Link kopieren
Alweer een topic over dit onderwerp? Het houdt je wel bezig he?
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je hetzelfde topic hier ook? Op overig heb je over deze vraag al 42 postings. Kreeg je daar niet te horen wat je graag wilde horen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hou op, wat te denken van mensen die om 16.58 naar een kantoor bellen wat tot 17.00 uur open is met een enorm zeikverhaal. :? Wordt daar soms ook wel moe van.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je, je er zo druk om?
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het andere topic vrijwel alleen reacties stonden over dat het asociaal was dat winkels enzo al zo vroeg opruimen enzo. en dat het vervelend was, Maar dat was de vraag helemaal niet. En waarom ik het vraag en me ermee bezighoud?Omdat ik het gewoon echt niet snap, maar het wel heel graag WIL snappen...

waarom mensen dat doen.

Dus vandaar
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Yasmijn een duidelijk antwoord heeft gegeven.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Je bent tot 18.00 uur open, dus als ik om 18.00 uur naar buiten stap is er geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit misschien over een winkel van Blokker? :)
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Omdat ik door een topic op een forum op een idee gebracht werd. Verhip, ik heb nog 5 minuten voor de winkels sluiten, laat ik lekker eens boodschappen gaan doen.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
Eens met Traincha. Ik heb stiekem de hele dag de tijd, maar ga toch voor de deur staan wachten tot het 5 voor 6 is. Het liefst tot het moment dat de verkoopster al naar de deur loopt.:) En dan ga ik rustig mijn zaterdagboodschappen doen
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
De cassieres kijken zo heerlijk geirriteerd (nog geirriteerder dan gemiddeld) als ik om 18.15 met een volle kar bij de kassa aankom. Dat maakt mijn week weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic heb ik onlangs verplaatst naar Overige, graag daar verder met de discussie, hier komt een slotje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven