Wie gaat er winnen?

12-03-2017 17:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie krijgt de meeste zetels denk jij?

Niet wie je hoopt dat de meeste zetels krijgt, maar wie gaat het worden!



Ik denk VVD.

Maar het zou ook heel goed kunnen dat er een partij gaat winnen, die we totaal niet verwachten. Bijvoorbeeld D66.



Wie er uiteindelijk gaat regeren, daar heb ik totaal geen idee van.
VVD
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat VVD nipt de grootste partij wordt.



Ik hoop dat D66, GL of CDA de grootste kan worden, alles beter dan PVV of VVD.



Verder stem ik overigens PvdD.
Vivo per lei
Ik ben bang dat het de PVV word erdo jaagt denk ik heel veel mensen in de armen vsn Geert.
Natuurlijk de VVD. Al maak ik me wel een beetje zorgen of het hele Turkijegedoe nog invloed gaat hebben op stemgedrag.
quote:DuploPanda schreef op 12 maart 2017 @ 17:12:

Ik vrees dat VVD nipt de grootste partij word. Alles beter dan PVV of VVD.



Verder stem ik overigens PvdD.+1ik op de SP
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 12 maart 2017 @ 17:15:

Ik ben bang dat het de PVV word erdo jaagt denk ik heel veel mensen in de armen vsn Geert.Ik denk eigenlijk dat Rutte door zijn optreden van de laatste twee dagen veel twijfelaars richting de VVD zal trekken.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
VVD gaat (helaas) de grootste worden, denk ik.
En nou is het afgelopen!
Lastig. De bookies geven Wilders de meeste kans, maar die gaven Remain en Clinton ook de grootste kans. Ik ga niet wedden dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Maakt me niet uit omdat het beleid nauwelijks zal wijzigen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:nbk schreef op 12 maart 2017 @ 17:19:

[...]



Ik denk eigenlijk dat Rutte door zijn optreden van de laatste twee dagen veel twijfelaars richting de VVD zal trekken.Dat zou mooi zijn.
Ik denk dat CDA de grootste wordt.

En we krijgen een coalitie van CDA, D66 en GL. Wie ze daar nog bij gaan stoppen om een meerderheid te krijgen weet ik niet. VVD ligt qua zetelaantal voor de hand, maar ik weet niet of ze het eens kunnen worden. PVV laat ik maar helemaal buiten beschouwing, want die gaan het echt nooit eens worden.

SP zorgt ook niet voor een meerderheid.

Dus het wordt toch een een rare link-groen-rechtse coalitie of ze moeten zetels gaan sprokkelen bij de kleine partijen (PvdD, CU, 50+)

Ik verheug me zeer op het geharrewar met de formatie.
Ik gok op VVD, in coalitie met CDA en /of D66.



Jesse heeft het door zijn arrogante uitspraken over de transportwereld eerder deze week w.m.b. volledig verknald.



Maar ben nog wel steeds zwevend.
quote:nbk schreef op 12 maart 2017 @ 17:19:

[...]



Ik denk eigenlijk dat Rutte door zijn optreden van de laatste twee dagen veel twijfelaars richting de VVD zal trekken.Als het geen verkiezingstijd was geweest, had Rutte nooit zo daadkrachtig opgetreden richting die Turkse minister. Dit kwam hem wel erg goed uit nu.
Alle reacties Link kopieren
De hele Turkije kwestie is gewoon een verkiezingsstunt van Rutte
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 12 maart 2017 @ 17:28:

[...]





Als het geen verkiezingstijd was geweest, had Rutte nooit zo daadkrachtig opgetreden richting die Turkse minister. Dit kwam hem wel erg goed uit nu.

Dat zou héél goed kunnen. Ik denk serieus dat dit echt een cadeautje is voor Rutte wat hem zomaar in de schoot geworpen wordt.

Overigens is dit een van de weinige keren dat ik Rutte zijn optreden van harte toejuich!

Ik denk ook dat Geert groen ziet van nijd dat hij niet degene is die deze situatie ten volle uit kan buiten.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
VVD, ik denk en hoop.



Mijn voorkeur

VVD,CDA &.D'66 &??





of horror kabinet



VVD,FVD,PVV,SGP



of



VVD,PVV,CDA&50 Plus
quote:nbk schreef op 12 maart 2017 @ 17:33:

[...]



Dat zou héél goed kunnen. Ik denk serieus dat dit echt een cadeautje is voor Rutte wat hem zomaar in de schoot geworpen wordt.

Overigens is dit een van de weinige keren dat ik Rutte zijn optreden van harte toejuich!

Ik denk ook dat Geert groen ziet van nijd dat hij niet degene is die deze situatie ten volle uit kan buiten.Ik ben het ook helemaal eens met Rutte deze keer ja, het is een verademing na al dat stomme gelach van die man. Geert heeft wel pech, hij moest tandenknarsend toegeven dat Rutte dit goed heeft aangepakt, las ik ergens
Alle reacties Link kopieren
Ergens verwacht ik ook een coalitie van VVD, CDA en D66.
Nou als PVV door de Turkijestunt stemmen verliest, kan ik alleen maar blij zijn.
quote:tedje1982 schreef op 12 maart 2017 @ 17:37:

Ergens verwacht ik ook een coalitie van VVD, CDA en D66.

Ja dat zit er dik in.

Maar in de peilingen staat de VVD op dit moment op een goeie 20 zetels verlies. http://frontbencher.nl/peilingen/

Ergens wel vreemd dat een partij die zoveel verliest alsnog mee kan regeren.
quote:nbk schreef op 12 maart 2017 @ 17:33:

[...]



Dat zou héél goed kunnen. Ik denk serieus dat dit echt een cadeautje is voor Rutte wat hem zomaar in de schoot geworpen wordt.

Overigens is dit een van de weinige keren dat ik Rutte zijn optreden van harte toejuich!

Ik denk ook dat Geert groen ziet van nijd dat hij niet degene is die deze situatie ten volle uit kan buiten.Dat Geert z'n kans voorbij heeft zien gaan vind ik dan weer niet erg. Liever Rutte dan Blondie.
Ik denk en hoop VVD..
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees ook VVD.

Ik denk dat zijn "daadkrachtige" optreden er alles mee te maken heeft dat het bijna 15 maart is. Was dat niet het geval dan had hij, net als diverse andere landen, een diplomatiekere oplossing gevonden.

Maar ik denk ook dat dat "daadkrachtige" optreden na 15 maart weer klaar is, en dat-ie dsn excuses aan gaat bieden onder druk van de EU.



Maar dan heeft hij ondertussen waarschijnlijk wel wat Wilders-zieltjes gewonnen en is de grootste.



(Ik stem SP )
Alle reacties Link kopieren
PVV of VVD...ik hoop het CDA
Heanig an

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven