Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen

19-03-2014 23:35 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BaB75uznT8o



Vervang de term Marokkanen eens door Joden, dan ben ik bang dat het stiekem toch heel veel weg gaat hebben van dit...



https://encrypted-tbn3.gs ... CGEYiXZ_QylJ_h4ztZL-xa56j
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 maart 2014 @ 11:16:

De kreet 'minder, minder' lijkt een trend te worden op de voetbalvelden. Bij een wedstrijd tussen twee jeugdteams (9 tot 11 jaar) in Maartensdijk kregen Marokkaanse kinderen van SV De Dreef de leus naar hun hoofd geslingerd door leeftijdsgenootjes van de thuisclub.





Volgens voetbalbond KNVB zijn er inmiddels meerdere incidenten geweest in de afgelopen week. 'Wij schrikken daar ook van,' zegt woordvoerder Van Kastel. 'Dat hoort niet thuis op een voetbalveld.'







Hier schrik ik behoorlijk van.





Ach, je moet eens horen wat er allemaal gezegd wordt door die xxxxxx Marokkaanse jongens bij het voetbal.

Ik heb zelf neefjes die voetbal(l)(d)en. Altijd gedonder met de teams met voronamelijk Marokkanen. Gescheld, beledigingen, bespuugd worden en geweld is doodnormaal. Geen wonder dat er een keer wat teruggeroepen wordt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2014 12:31
Reden: kwetsende opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:nini28 schreef op 31 maart 2014 @ 09:35:

[...]





Maar wat zou jij dan kunnen doen??

Wij hebben er ook verbijsterd na gekeken, wat een achterlijkheid van deze jongeren.

Wij zijn dan wel Marokkaans maar kijken er net met zoveel afschuw na als jij.

Ik heb het druk genoeg met het opvoeden van mijn eigen kinderen, waarom zou ik me met andermans bemoeien?





Ik zeg nergens dat jij wat zou moeten doen, ik heb het over de demonstranten.

Zwaaien met vlaggen en roepen dat er 2 vermoord zijn, dat stuit mij tegen de borst.

En wat ik kan doen is helaas ook niets. Maar zeker geen aangifte doen tegen Wilders omdat hij een probleem benoemd.
quote:missie_m schreef op 31 maart 2014 @ 09:06:

[...]





Moet ik de topic's opnoemen of weet je 'uit het hoofd" ook wel de titels. De reden waarom ik me vorig jaar heb afgemeld voor dit forum? Nou? begint het al te dage? De topic's die NIET over minder minder minder gingen, over oa ons koningshuis.



btw. Als forumsters overreageren op een forum moet je toch eens de filmpjes bekijke en je afvragen of het onterecht of terecht is. Ik ben GEEN Wilders-fan maar telkens moet ik me weer verdedigen en dat is alleen omdat ik een andere mening als jullie heb, niet met jullie méé roep, én omdat er mishandelingen plaatsvinden (richting homo's of westerse meisjes) die je NIET mag negeren. Zolang die genegeerd worden zal de kloof alleen maar dieper en dieper worden en uiteindelijk een burgeroorlog tot gevolg hebben.



Want een groep is stekeblind en éénkennig. Loopt meteen een papiertje invullen bij meneer agent die met een megafoon je te woord staat, maar als mijn fiets word gestolen moet ik digitaal aangifte doen en hoor er nooit meer iets van.



Als de problemen jaren geleden al serieus waren bekeken, besproken én aangepakt, vooral aangepakt, zeker niet genegeerd dan was dit circus NOOIT nodig geweest.



Jullie denken dat het normaal is als de ruiten van een lesbiennepaar telkens worden ingegooit, ze met eieren worden bekogeld, westerse vrouwen worden uitgescholden, en de moslimkinderen lachen als een grensrechter word dood geschopt, en roepen dat hij het verdiend had, en géén ene Vivaklaagster gaat naar de school en vertelt daar eens even dat het NOOIT goed is om iemand dood te schoppen. Geen ene vivaforumster die nu klachten indiend bij discriminatie vanwege wat oer domme woorden-die-helemaal-uit-hun-verband worden getrokken heeft een formuliertje ingevuld wegens discriminatie. Waar waren jullie toen Rutte biertjes dronk met Poetin. de man van de anti-homowet? Waar waren jullie toen Samsom minder Polen per vierkante meter wou? Waar waren jullie toen de problemen breed in het nieuws besproken werden?



Eenkennig en stekeblind. Alles moet van een kant komen maar zeker niet jullie kant. De problemen zijn al jaren aan de gang en het gaat maar door en door. Als jullie iets in jullie "prie"hadden dan gingen jullie nu ook in protest tegen dat kleine groepje in 22 steden van ons land uit protest tegen deze terreur. Pas dan kan de kloof helen. Seikerds.



+1.



Wel vooraan staan om te staffen maar niet druk maken over dat 30 van die achterlijke staan te gillen dat die vrouw een moordenaar is omdat er 2 van die lieverdjes dood zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 maart 2014 @ 11:16:

De kreet 'minder, minder' lijkt een trend te worden op de voetbalvelden. Bij een wedstrijd tussen twee jeugdteams (9 tot 11 jaar) in Maartensdijk kregen Marokkaanse kinderen van SV De Dreef de leus naar hun hoofd geslingerd door leeftijdsgenootjes van de thuisclub.





Volgens voetbalbond KNVB zijn er inmiddels meerdere incidenten geweest in de afgelopen week. 'Wij schrikken daar ook van,' zegt woordvoerder Van Kastel. 'Dat hoort niet thuis op een voetbalveld.'







Hier schrik ik behoorlijk van.http://youtu.be/GML3wGkmgXI Dit is 2012 gefilmp. Op een school. Vraag je eens af waar de bron van dit afschuwelijk geroep is ontstaan. En waarom forumsters overreageren.
LOEP ME MAAR aub.
quote:marjorette schreef op 31 maart 2014 @ 11:49:

[...]





+1.



Wel vooraan staan om te staffen maar niet druk maken over dat 30 van die achterlijke staan te gillen dat die vrouw een moordenaar is omdat er 2 van die lieverdjes dood zijn.



Dat staffen en eisen dat viva maatregelen neemt zelfs tot melden bij meldpunt discriminatie vind ik ook volkomen van de pot gerukt.

1 van de grootste schreeuwerds verkondigd hier al jarenlang haar eigen discriminatoire mening over alle Nederlanders..

Ik hou niet van gestaf maar vanaf nu meldt ik elke discriminerende opmerking van deze forummer.
quote:diamond-gloss schreef op 31 maart 2014 @ 11:59:

[...]





Dat staffen en eisen dat viva maatregelen neemt zelfs tot melden bij meldpunt discriminatie vind ik ook volkomen van de pot gerukt.

1 van de grootste schreeuwerds verkondigd hier al jarenlang haar eigen discriminatoire mening over alle Nederlanders..

Ik hou niet van gestaf maar vanaf nu meldt ik elke discriminerende opmerking van deze forummer.



Eens!



Dat er gestaft wordt door mensen die tot de bekritiseerde bevolkingsgroep behoren vind ik uitermate kinderachtig en getuigt van weinig zelfreflectie. Maar erger vind ik eigenlijk die politiek correcte 'weg met ons' mensen. Vooral als ze zelf ook flink tekeer kunnen gaan maar als je niet hun mening deelt ben je dom of vies of gierig, etc. Bijzonder hypocriet.




http://www.youtube.com/watch?v=zWcviZM3sws
Nog zo'n stel totaal idioten die een enkeltje zandbak moeten hebben



http://www.youtube.com/watch?v=Sg9xfvT0luE
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 maart 2014 @ 11:16:

De kreet 'minder, minder' lijkt een trend te worden op de voetbalvelden. Bij een wedstrijd tussen twee jeugdteams (9 tot 11 jaar) in Maartensdijk kregen Marokkaanse kinderen van SV De Dreef de leus naar hun hoofd geslingerd door leeftijdsgenootjes van de thuisclub.





Volgens voetbalbond KNVB zijn er inmiddels meerdere incidenten geweest in de afgelopen week. 'Wij schrikken daar ook van,' zegt woordvoerder Van Kastel. 'Dat hoort niet thuis op een voetbalveld.'







Hier schrik ik behoorlijk van.Ik niet en dan ben ik toch alweer een poosje uit het westland weg, maar ben niet vergeten hoeveel ellende wij hebben gezien en mee hebben gemaakt met mensen van allochtone afkomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 31 maart 2014 @ 11:19:

[...]





Ach, je moet eens horen wat er allemaal gezegd wordt door die xxxxxx Marokkaanse jongens bij het voetbal.

Ik heb zelf neefjes die voetbal(l)(d)en. Altijd gedonder met de teams met voronamelijk Marokkanen. Gescheld, beledigingen, bespuugd worden en geweld is doodnormaal. Geen wonder dat er een keer wat teruggeroepen wordt.Nog niks veranderd dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 maart 2014 @ 11:16:

De kreet 'minder, minder' lijkt een trend te worden op de voetbalvelden. Bij een wedstrijd tussen twee jeugdteams (9 tot 11 jaar) in Maartensdijk kregen Marokkaanse kinderen van SV De Dreef de leus naar hun hoofd geslingerd door leeftijdsgenootjes van de thuisclub.



Volgens voetbalbond KNVB zijn er inmiddels meerdere incidenten geweest in de afgelopen week. 'Wij schrikken daar ook van,' zegt woordvoerder Van Kastel. 'Dat hoort niet thuis op een voetbalveld.'





Hier schrik ik behoorlijk van.



Mwoah, ik neem dat met een kruiwagentje zout. In het AD stond vanochtend namelijk dat andere ouders, trainers en toeschouwers het niet gehoord hebben.

Mocht het wel geroepen zijn: ik weet hoe het er soms aan toegaat bij voetbalwedstrijden. Wie zonder zonde is... Of mogen de Marokkaanse spelertjes wel Kankerkaaskop roepen naar hun tegenstanders? Daar grijpen de ouders of de KNVB ook niet op in. Krokedillentranen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 31 maart 2014 @ 13:09:

[...]





Mwoah, ik neem dat met een kruiwagentje zout. In het AD stond vanochtend namelijk dat andere ouders, trainers en toeschouwers het niet gehoord hebben.

Mocht het wel geroepen zijn: ik weet hoe het er soms aan toegaat bij voetbalwedstrijden. Wie zonder zonde is... Of mogen de Marokkaanse spelertjes wel Kankerkaaskop roepen naar hun tegenstanders? Daar grijpen de ouders of de KNVB ook niet op in. Krokedillentranen dus.



Gaat men echt zo met elkaar om bij voetbalwedstrijden? Gaat het dan om kinderen of volwassenen?

Als schelden normaal is tijdens dit soort gelegenheden en als racisme blijkbaar volkomen geaccepteerd is (naar wie dan ook toe, autochtonen of allochtonen) dan leren kinderen toch nooit op een nette manier met elkaar omgaan.

Het verbaasd mij echt dat schelden tijdens voetbalwedstrijden blijkbaar zo veel voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nymeria schreef op 31 maart 2014 @ 14:54:

[...]





Gaat men echt zo met elkaar om bij voetbalwedstrijden? Gaat het dan om kinderen of volwassenen?

Als schelden normaal is tijdens dit soort gelegenheden en als racisme blijkbaar volkomen geaccepteerd is (naar wie dan ook toe, autochtonen of allochtonen) dan leren kinderen toch nooit op een nette manier met elkaar omgaan.

Het verbaasd mij echt dat schelden tijdens voetbalwedstrijden blijkbaar zo veel voorkomt.Jij leeft blijkbaar onder een steen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nymeria schreef op 31 maart 2014 @ 14:54:

[...]

Gaat men echt zo met elkaar om bij voetbalwedstrijden? Gaat het dan om kinderen of volwassenen?

Als schelden normaal is tijdens dit soort gelegenheden en als racisme blijkbaar volkomen geaccepteerd is (naar wie dan ook toe, autochtonen of allochtonen) dan leren kinderen toch nooit op een nette manier met elkaar omgaan.

Het verbaasd mij echt dat schelden tijdens voetbalwedstrijden blijkbaar zo veel voorkomt.



Ja, zo gaat het er echt aan toe. Ik zou mijn kind ook nooit op voetbal doen, ze leren elkaar onderuit schoffelen, matennaaien en ze gaan ontzettend onfatsoenlijk met tegenstanders en scheidsrechters om. Ook de ouders kunnen er wat van., maar ja, jong geleerd enzo..

Je weet als voetbalclub welke teams berucht zijn en waar het altijd matten is.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 31 maart 2014 @ 14:56:

[...]





Jij leeft blijkbaar onder een steen.Nee, maar a) ik woon niet in Nederland en b) zelfs al zou ik in Nederland wonen, mijn kinderen zitten niet op voetbal en ik ben nog nooit bij een amateur voetbalwedstrijd geweest in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 31 maart 2014 @ 14:59:

[...]





Ja, zo gaat het er echt aan toe. Ik zou mijn kind ook nooit op voetbal doen, ze leren elkaar onderuit schoffelen, matennaaien en ze gaan ontzettend onfatsoenlijk met tegenstanders en scheidsrechters om. Ook de ouders kunnen er wat van., maar ja, jong geleerd enzo..

Je weet als voetbalclub welke teams berucht zijn en waar het altijd matten is.Vreselijk. Nee, dan zou ik mijn kinderen ook liever niet op voetbal doen maar op korfbal of tennis of zo. Hopelijk gaat het daar wat beschaafder aan toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nymeria schreef op 31 maart 2014 @ 15:01:

[...]

Vreselijk. Nee, dan zou ik mijn kinderen ook liever niet op voetbal doen maar op korfbal of tennis of zo. Hopelijk gaat het daar wat beschaafder aan toe.Ja, daar gaat het er een stuk beschaafder aan toe. Op een enkel incident na, maar er worden niet stelselmatig scheidsrechters bedreigd of aangevallen of tegenstanders in elkaar getrapt.
Alle reacties Link kopieren
Commentaar van een Marokkaanse vrouw op twitter



Oh, wat zal ik genieten als de Deurne Killer vervolgd wordt. 😋 Ze is nu al gek aan het worden en in de cel wacht haar hetzelfde lot.

De achterlijke racisten hopen dat deze afschuwelijke moorden op Neder-Marokkaanse kinderen een trend wordt; maak je borst maar nat, tuig.

Een feit, het moordende biggetje zal deze daden de rest van haar leven met zich meedragen, dat ze haar dagen mag slijten in een gekkenhuis.



Ik zou er ook graag commentaar bij willen zetten, maar doe het maar niet..... En ik heb haar naam maar weggelaten.
Alle reacties Link kopieren
Die Twitteraar is zelf ook een racist: alsof álle Neder-Marokkaanse kinderen juweliers overvallen.
Alle reacties Link kopieren
Kindjes noemt ze de overvallers en dit zijn maar drie van haar berichtjes. Allemaal even erg. Ik ben er gewoon stil van.

Ze schijnt wel 11 talen vloeiend te spreken.....
Alle reacties Link kopieren
Ach joh, laat gaan. Idioten heb je overal. En zo zie je maar weer: het kan wel kwaad als je ouders tevens neef en nicht zijn.
quote:Emma95 schreef op 31 maart 2014 @ 15:30:

Commentaar van een Marokkaanse vrouw op twitter



Oh, wat zal ik genieten als de Deurne Killer vervolgd wordt. 😋 Ze is nu al gek aan het worden en in de cel wacht haar hetzelfde lot.

De achterlijke racisten hopen dat deze afschuwelijke moorden op Neder-Marokkaanse kinderen een trend wordt; maak je borst maar nat, tuig.

Een feit, het moordende biggetje zal deze daden de rest van haar leven met zich meedragen, dat ze haar dagen mag slijten in een gekkenhuis.



Ik zou er ook graag commentaar bij willen zetten, maar doe het maar niet..... En ik heb haar naam maar weggelaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 31 maart 2014 @ 15:39:

Kindjes noemt ze de overvallers en dit zijn maar drie van haar berichtjes. Allemaal even erg. Ik ben er gewoon stil van.

Ze schijnt wel 11 talen vloeiend te spreken.....En nog komt er niets fatsoenlijks uit?
odi et amo
quote:nessemeisje schreef op 31 maart 2014 @ 15:47:

Ach joh, laat gaan. Idioten heb je overal. En zo zie je maar weer: het kan wel kwaad als je ouders tevens neef en nicht zijn.Zo ist maar net!
En ze vind het wel ok dat 'Neder-Marokkaanse kindjes' met een pistool iemand overvallen?

Zoals al eerder gezegd, als ze gewoon thuis waren gebleven waren ze nu niet dood geweest, niemand dwong ze om iemand te bedreigen met een wapen.



En waarom verdedigen ze criminelen? Waarom staan er niet meer marokkanen op en zeggen dat ze het ook verschrikkelijk vinden dat mede marokkanen dit gedaan hebben? (ipv de demonstratie tegen de juweliers vrouw?)



Want ik weet zeker dat die vrouw niet dacht, ohh het zijn marokkanen, schieten maar!

Als het blanke blonde jochies waren hadden ze het ook niet na kunnen vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven