Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen

19-03-2014 23:35 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BaB75uznT8o



Vervang de term Marokkanen eens door Joden, dan ben ik bang dat het stiekem toch heel veel weg gaat hebben van dit...



https://encrypted-tbn3.gs ... CGEYiXZ_QylJ_h4ztZL-xa56j
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie meer of minder Beethoven-schreeuwers...? Minder....? Dan zal ik daar voor zorgen,,,,! Walgelijk... die Wilders-retoriek..........
Wij willen minder blonde mensen. Blonde mensen die zich niet gedragen moeten maar lekker in Duitsland gaan wonen Euh...uitgezet worden.
Alle reacties Link kopieren
Uitzetten en terugsturen naar Israel.... die Wilders is al jaaaaren crimineel bezig.......
Als dit nog geen haatzaaien of aanzetten tot discriminatie is weet ik het ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge jonge, waar gaat dit heen? Waar eindigt dit?
Eerst waren het de uitwassen van de islam, daarna gewoon de islam, daarna de Marokkanen die zich niet gedroegen, en nu blijkbaar alle Marokkanen.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch? Ik heb het niet gezien, wil het niet aanklikken maar zie iets op De Wereld draait Door waarbij het er naar uit ziet dat zelfs hij het wint onder de mensen die hij wil bestrijden.

Maar ik weet het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Marokkaanse en Joodse mannen zijn anatomisch hetzelfde en derhalve broeders of ze dit nu allemaal begrijpen of niet (convenant tussen God/Allah en profeet Abraham).



Het hoogste streven binnen de Joodse en Islamitische traditie is om 'monogamie' in stand te houden en te verspreiden binnen de cultuur van de mens (wereldwijd) of ze dit nu van zichzelf doorhebben of niet. Ze doen en willen dit duidelijk zat met al die strenge leefregels.



In een land waarin het zo goed gaat met mensen, dat seksualiteit tot op het bot gereguleerd moet worden (omdat mensen anders niet willen instaan voor de eventuele gevolgen) vraag ik me af waarom Marokkanen steeds als pispaal worden uitgeselecteerd.



Ik denk dat Marokkaanse mensen maar eens wat meer respect mogen ontvangen voor een keer.



Applaus voor Marokkaanse mannen, die trouwen, monogamie en kinderen opvoeden hoog ik het vaandel hebben zitten.



Ik heb gisteren daarom ook op een Marokkaanse man gestemd (als niet Marokkaanse man).



Vooral om die G. Wilders (aka Saddam Hoessein van de PVV) en z'n anti 'monogamie' vaste aanhang te dwarsbomen :xd
Wilders kan zich beter richten op het voorkomen van nieuwe import, óók uit andere landen (oost europa anno nu bijv), aan oude import zitten we helaas vast. Maar uitzetten van de criminelen met dubbel paspoort en 't stimuleren van terugkeer naar eigen land zou natuurlijk mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ray79 schreef op 20 maart 2014 @ 06:38:





Ik denk dat Marokkaanse mensen maar eens wat meer respect mogen ontvangen voor een keer.



Zolang het vooral de Marokaanse mannen zijn die sissen en de blonde Nederlandse vrouwen standaard voor hoer uitmaken zullen ze van mij nooit respect ontvangen.



Applaus voor Marokkaanse mannen, die trouwen, monogamie en kinderen opvoeden hoog ik het vaandel hebben zitten.



Laat het nou in bepaalde wijken vooral de Marokaanse kinderen (lees jongens) zijn die juist niet opgevoed worden, maar dagen over straat zwerven zonder toezicht.



.

quote:fancypants schreef op 20 maart 2014 @ 00:40:

Dat, en het feit dat ik zo onderhand een persoonlijke vete met minister Schippers heb, maakte dat ik gisteren de flyer van D66 beleefd aannam en een gezellig praatje aanknoopte met de dame die hem gaf en die van de VVD (2 meter verderop) resoluut weigerde. Dat vond de VVD-meneer niet grappig, ik wel...





Zo, heb jij die even goed te pakken gehad... Hij ligt er vast nóg van wakker



Landelijk beleid meewegen in de gemeenteraadsverkiezingen, ik begrijp dat sowieso niet. Kan iemand me dat uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:PlofKipje84 schreef op 20 maart 2014 @ 01:21:

Eng filmpje.



Hmmmm, ik vind dit een veel enger filmpje:



https://www.youtube.com/watch?v=UjcUyEIYs98



of deze brrr:



https://www.youtube.com/watch?v=p4irqAwzVY8



of deze rrrr:



https://www.youtube.com/watch?v=Wj4CQ0ekDHA



Alle reacties Link kopieren
Typerend de reacties van de pro Wilders forummers. Je mag geen vooroordelen hebben, nou heb ik deze blijkbaar wel.



Je reageren precies zo als ik me jullie had voorgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gestemd op Wilders, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen op Wilders stemmen. Ik zie het stemmen op Wilders als een noodkreet over wat er gaande is in bepaalde steden, of zoals iemand hier al zegt 'het Marokkanenprobleem'. Een aantal blanke vriendinnen van mij kunnen in bepaalde wijken niet over straat lopen zonder lastig gevallen te worden en zonder door Marokkaanse jongens uitgescholden te worden voor 'hoer' en ander fraais. Zij zouden zich graag weer vrij willen bewegen in de stad. Hun stem op Wilders is een noodkreet, een signaal aan de politiek om iets te doen. En nee, ze zijn niet racistisch.
Het is walgelijk, maar hij vertegenwoordigd een veel voorkomende mening. Ik denk dat Wilders een symptoom is van een walgelijkheid onder de bevolking.



Al met al veroorzaakt door de ruggengraatloosheid van de Nederlandse politiek de afgelopen tientallen jaren. Dat heeft bijgedragen aan het misdragen van de Marokkaanse jeugd en andere allochtonen.



Wilders speelt daarop in op vieze wijze.
Alle reacties Link kopieren
Gewetensvraag: wie van de reageerders wil meer Marokkanen (Bulgaren, Roemenen) in Nederland?

Nee, ik ben geen Wildersfan, ik hou niet van die ondoordachte, of juist wel doordachte, uitspraken.
verba volant, scripta manent.
Rutte is ook slappe hap door wel verontwaardigd te zijn, maar geen consequenties wil doorvoeren door geen samenwerking aan te gaan. Maar goed, dat is dezelfde man die op de koffie gaat bij Putin na maar niet naar Sochi paralympische spelen te gaan wegens hevige verontwaardiging. Heb je ook niets aan. Meeloper als het uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik dat Wilders mag zeggen wat hij wil maaaaaaaaaaar ik vind hem een ongelofelijke huilebalk.



Als iemand die hem met Hitler of Nazi vergelijkt schreeuwt hij moord & brand alsof vrijheid van meningsuiting het exclusieve PVV domein is.



Over het niveau van de PVV het volgende, hier veegt Jeroen Pauw de vloer aan met Fleur (mede huillie) Agema

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveri ... anneDavids schreef op 20 maart 2014 @ 08:24:

Gewetensvraag: wie van de reageerders wil meer Marokkanen (Bulgaren, Roemenen) in Nederland?

Nee, ik ben geen Wildersfan, ik hou niet van die ondoordachte, of juist wel doordachte, uitspraken.Mee eens grenzen potdicht en een actief opsporingsbeleid van illegalen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Mariannedavids, dat zij Rob Oudkerk vandaag ook op tv. Men is verontwaardigd, maar niemand zegt dat we juist de poorten willen openen.



Maar... er zit nog wat tussenin. De mensen die hier zijn moeten zich welkom kunnen voelen. Het is voor vele Marokkanen thuis hier, geboren en getogen. Dan kan je beter goed besturen, dan hen verwerpen.
quote:MarianneDavids schreef op 20 maart 2014 @ 08:24:

Gewetensvraag: wie van de reageerders wil meer Marokkanen (Bulgaren, Roemenen) in Nederland?

Precies! Maar ondertussen een politiek correct smoel opzetten.
Ik kan het ook begrijpen.

Ik heb ook vriendinnen in grote steden die niet meer in bepaalde wijken durven te komen door de Marokkaanse jochies die daar op straat allerlei opmerkingen maken (in het gunstigste geval)



Dat is toch belachelijk! Dat je je als vrouw in Nederland door dat soort snot jochies zo bedreigd kunt voelen?



Ik zie het dus net als Medina als een noodkreet.
Hollebollegijs, juist door de meten met twee maten huilie gedoe van Wilders kan ik hem niet serieus nemen. Hij heeft soms een punt, maar iemand die niet zelf tegen kritiek kan, maar wel alles aangrijpt om een ander onder de bus te gooien is een loser.
Alle reacties Link kopieren
Hij is ziek en ja ik vind dat hij eng veel weg heeft van de nazi's. Is gewoon zo. Dit is pure haatzaaierij wat hij doet.
Ik wil eindelijk eens goed bestuur!!

En dat houdt ook een goede grens bewaking en omgang met criminelern in. Geen hetze, geen volks manipulatie, geen slappe hap politiek zoals we de afgelopen jaren hebben gehad, geen Wilders. Gewoon, een fatsoenlijk bestuur zonder negatieve of positieve discriminatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 20 maart 2014 @ 08:27:

Mariannedavids, dat zij Rob Oudkerk vandaag ook op tv. Men is verontwaardigd, maar niemand zegt dat we juist de poorten willen openen.



Maar... er zit nog wat tussenin. De mensen die hier zijn moeten zich welkom kunnen voelen. Het is voor vele Marokkanen thuis hier, geboren en getogen. Dan kan je beter goed besturen, dan hen verwerpen.Zo is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven