Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen

19-03-2014 23:35 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BaB75uznT8o



Vervang de term Marokkanen eens door Joden, dan ben ik bang dat het stiekem toch heel veel weg gaat hebben van dit...



https://encrypted-tbn3.gs ... CGEYiXZ_QylJ_h4ztZL-xa56j
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 20:30:

Aha dit schrijft carola dus letterlijk:



De benen staan inmiddels al ver en wagenwijd open zoals die van Estelle Cruyff en Sylia Geersen en vele andere Viva lezeressen.





Vele andere Viva lezeressen,dat is dus iets anders dan alle vivaforummers.!Ja, ik ga ff een rekenmachine kopen om het verschil te kunnen uit rekenen. Lastig, lastig.
Maar goed viva is niet voor 20:00 op de eisen van Istar ingegaan dus heeft ze viva.nl gemeld bij meldpunt discriminatie
quote:Ikhierhuh schreef op 30 maart 2014 @ 20:32:

[...]





Ja, ik ga ff een rekenmachine kopen om het verschil te kunnen uit rekenen. Lastig, lastig.Geen beginnen aan joh, zo'n megaplaat voor je harses hebben doet op een gegeven moment ook best pijn . Mooi laten gaan dus.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs moslims van HBO niveau kunnen een beetje kritiek op de islam niet aan! Dit is nou de geleerde nieuwe 3 de generatie

Uiteraard noemen ze ons wederom Varken etc!





https://www.youtube.com/watch?v=IgG-lmnkOqg
Nou de staffers buitelen over elkaar heen op het moderatortopic om te melden wie er een ban zouden moeten hebben, met als koploper diegene die zelf altijd vooraan staat om te benoemen wat er fout is aan aaaaaaalllllll die Nederlanders . Maar ja dat mag natuurlijk , lijkt wel de politiek.





Bah stelletje lange tenen forummers.
quote:Ikhierhuh schreef op 30 maart 2014 @ 20:32:

[...]





Ja, ik ga ff een rekenmachine kopen om het verschil te kunnen uit rekenen. Lastig, lastig.



Ik weet niet of een rekenmachine helpt hoor als je het verschil niet kent tussen vele en alle..

Maar als jij vind dat jij bij die vele viva lezeressen hoort dan mag je je uiteraard beledigd voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 20:41:

[...]





Ik weet niet of een rekenmachine helpt hoor als je het verschil niet kent tussen vele en alle..

Maar als jij vind dat jij bij die vele viva lezeressen hoort dan mag je je uiteraard beledigd voelen.Inderdaad een rekenmachine zal niet helpen, misschien een woordenboek?
ik sluit me aan bij alle tegenstanders.
quote:marjorette schreef op 30 maart 2014 @ 20:39:

Nou de staffers buitelen over elkaar heen op het moderatortopic om te melden wie er een ban zouden moeten hebben, met als koploper diegene die zelf altijd vooraan staat om te benoemen wat er fout is aan aaaaaaalllllll die Nederlanders . Maar ja dat mag natuurlijk , lijkt wel de politiek.





Bah stelletje lange tenen forummers.



Precies degene die al jarenlang overal altijd discriminatie gilt maar meteen daarna vervalt in de meest onsmakelijke discriminerende asociale opmerkingen over Nederlanders..

Het zou om je rot te lachen zijn als het niet zo triest en sneu was.
quote:jollie schreef op 30 maart 2014 @ 20:45:

[...]





Inderdaad een rekenmachine zal niet helpen, misschien een woordenboek?http://www.encyclo.nl/begrip/vele



http://www.encyclo.nl/begrip/alle



Normaal ben ik anti maar nu is het vakantie.
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 20:34:

Maar goed viva is niet voor 20:00 op de eisen van Istar ingegaan dus heeft ze viva.nl gemeld bij meldpunt discriminatie Klopt.
als we maar iemand de nek om kunnen draaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 30 maart 2014 @ 21:34:

[...]



Klopt.Ach, de "kansenparels" zijn op dit moment weer aan het demonstreren in Deurne. Ze doen er werkelijk alles aan om maar negatief in het nieuws te komen.
quote:Istar_ schreef op 30 maart 2014 @ 21:34:

[...]



Klopt.Nou meid wat ontzettend goed van je,je verdient een lintje een medaille en een oorkonde..
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 20 maart 2014 @ 08:36:

Wilders doet het op een 'foute manier'. Als hij eens leert hoe je het normaal overbrengt is iedereen het met hem eens. Ik vind het belachelijk dat er buitenlandse in ons land zijn die A. Geen Nederlands kunnen. B. Met ONS cultuur bemoeien (negerzoen/sinterklaas..) C. Net zoveel 'geld' krijgen als een hardwerkende Nederlander. (Pensioen/ww)



Jullie zien alleen het stukje 'weg met Marokkanen' jullie moeten eens verder kijken wat daar achter zit. Sommige nemen julkie banen over of van je vent. Als ze weer terug naar hun land gaan krijgen ze 600 euro per maand van ONS land waar IK en JIJ hard voor werken. Belachelijk dat jullie dat niet zien.Ik mag hopen dat ik mosterd en 3 schalen bitterballen achter loop terwijl ik de klapstoel pak...
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 20:41:

[...]





Ik weet niet of een rekenmachine helpt hoor als je het verschil niet kent tussen vele en alle..

Maar als jij vind dat jij bij die vele viva lezeressen hoort dan mag je je uiteraard beledigd voelen.Hahhahah. Volgens mij ben jij beledig, ik maakte maar een grapje.
Alle reacties Link kopieren
quote:jollie schreef op 30 maart 2014 @ 20:45:

[...]





Inderdaad een rekenmachine zal niet helpen, misschien een woordenboek?Nog een. Hahahahhahahahahah. Nou weet ik het...
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 20:52:

[...]





http://www.encyclo.nl/begrip/vele



http://www.encyclo.nl/begrip/alle



Bedankt voor de tip, maar ik heb al de dikke Van Dale (onder andere). Puffff echt dik.
quote:Ikhierhuh schreef op 30 maart 2014 @ 22:38:

[...]





Hahhahah. Volgens mij ben jij beledig, ik maakte maar een grapje. Nee hoor meid ik ben niet zo snel beledigd.
quote:Ikhierhuh schreef op 30 maart 2014 @ 22:41:

[...]





Bedankt voor de tip, maar ik heb al de dikke Van Dale (onder andere). Puffff echt dik.Neem gewoon een digitale dat scheelt je veel ruimte en een enorm stofnest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een poosje off-line geweest. Ik zie dat ik het hoogtepunt van de avond heb gemist.

Wat mij wel opvalt is dat degene die lopen te klagen over dat bepaalde uitlatingen niet kunnen, zelf ook dikwijls nogal negatief en stellig posten.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 30 maart 2014 @ 22:53:

[...]





Neem gewoon een digitale dat scheelt je veel ruimte en een enorm stofnest. Heb ik ook, maar ik houd echt van de geur van boekenpapier.
quote:lamaatje schreef op 30 maart 2014 @ 23:04:

Ik ben een poosje off-line geweest. Ik zie dat ik het hoogtepunt van de avond heb gemist.

Wat mij wel opvalt is dat degene die lopen te klagen over dat bepaalde uitlatingen niet kunnen, zelf ook dikwijls nogal negatief en stellig posten.Echt waar! Unbelievable!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 30 maart 2014 @ 23:04:

Ik ben een poosje off-line geweest. Ik zie dat ik het hoogtepunt van de avond heb gemist.

Wat mij wel opvalt is dat degene die lopen te klagen over dat bepaalde uitlatingen niet kunnen, zelf ook dikwijls nogal negatief en stellig posten.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven