Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 01:54:

[...]



Wat is er dom aan? Dus wanneer een allochtoon, een Nederlands staatsburger, kritiek heeft moet hij emigreren maar wanneer blanke tokkie dat doet mag hij blijven.



Probeer het even objectief te bekijken. Ik weet dat het moeilijk is als kind van een koloniserend, rovend volk om anderen niet altijd als minderwaardig te beschouwen.Nee wij blanke tokkies lopen niet zo te zeiken zoals jij doet, maar zoeken gewoon zonder te klagen gewoon naar een ander land en gaan daar wonen. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 08 oktober 2014 @ 13:53:

[...]



Allemachtig. Je zit hier gewoon MOORD goed te praten!

Het maakt wel duidelijk uit welk hout jij gesneden bent.



Begrijpend lezen is ook een kunst. Ik keur het niet goed maar het was te verwachten. Actie = reactie.



Als je iemand verbaal helemaal in elkaar slaat kun je wat terug verwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperWijf schreef op 08 oktober 2014 @ 13:54:

[...]





Nee wij blanke tokkies lopen niet zo te zeiken zoals jij doet, maar zoeken gewoon zonder te klagen gewoon naar een ander land. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen!



Superwijffie toch, ik bespeur in jouw reacties veel geklaag ten opzichte van mij. Ook van mede-forummers. Misschien moeten ze allemaal naar een ander land.



Wees toch niet zo gruw.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:33:

[...]





Ja helaas wordt het slavernijverleden van Nederland nauwelijks of niet behandeld in tegenstelling tot andere gebeurtenissen. Rara hoe zou dat nou komen.



Ik blijf lekkah hier en neem dit land over :DOmdat dat "zogenaamde" slavernijverleden van Nederland weinig voorstelt. Nederland was geen grote speler op het gebeid van slavenhandel, al doen velen hun best te doen voorkomen alsof Nederland de grootste slavenhandelaar was. Verder was die handel weinign winstgevend, dus de grachtengordel is er ook niet van gebouwd zoals sommigen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Puliez, lekker bezig om de boel te stangen? Al die onzin die je hier uitkraamt, is immers toch niet serieus bedoeld?
Pulliez..

Wij leven in een vrij land, waarin veel gezegd mag worden, ook Theo heeft net als jij en ik vrijheid van meningsuiting.

De normale reactie wanneer iemand beledigd wordt is daar iets van zeggen maar niet iemand vermoorden.



Waarom iemand vermoorden omdat die gene dingen zegt die niet aardig zijn ? Waarom kunnen mensen zoals jij Pulliez niet de schouders ophalen en denken: pfff get a life of ach die is niet wijzer ?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 08 oktober 2014 @ 13:57:

[...]



Omdat dat "zogenaamde" slavernijverleden van Nederland weinig voorstelt. Nederland was geen grote speler op het gebeid van slavenhandel, al doen velen hun best te doen voorkomen alsof Nederland de grootste slavenhandelaar was. Verder was die handel weinign winstgevend, dus de grachtengordel is er ook niet van gebouwd zoals sommigen zeggen.



Voor het Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en erfenis stelt het Nederlands aandeel heel wat voor.



Niemand heeft het hier over de "grootste crimineel." Een verkrachter valt ook in het min bij een serieverkrachter maar blijft een misdadiger.
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:57:

[...]





Superwijffie toch, ik bespeur in jouw reacties veel geklaag ten opzichte van mij. Ook van mede-forummers. Misschien moeten ze allemaal naar een ander land.



Wees toch niet zo gruw.



Bijzonder, dit is mijn 4e reactie in dit topic.



Ik vraag mij alleen af, wanneer iemand zo ontevreden is in dit land, waarom vertrek je dan niet ?

Toen ik ontevreden was met mijn leven hier, ben ik ook naar een ander land vertrokken.

(dat het daar nog veel slechter was besefte ik mij toen ik er woonde en ben ben na jaren weer terug gekomen naar Nederland. En erg blij en tevreden met mijn leven in dit kikkerlandje.
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:31:

[...]

Het varkentje Theo heeft het over zichzelf afgeroepen. .Dit toont aan dat het met moslims zoals jij in Nederland nooit wat wordt. De vrijheid van meningsuiting wordt door moslims zoals jij over boord gegooid onder druk gezet. En het dan nog gek vinden dat ik helemaal niets van de islam moet hebben. Vrouwen-, homo's-en vooral joden haat is wat de klok slaat. En de autochtone Nederlanders die jou en jouw familie zo ruimhartig onderhouden hebben, kunnen een trap na krijgen. Neem maar lekker over hier, wordt het net zo'n ondemocratisch rotland als de rest van de zandbak.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:55:

[...]



Ik keur het niet goed maar het was te verwachten. Actie = reactie.



Als je iemand verbaal helemaal in elkaar slaat kun je wat terug verwachten.

Oh ja? Iemand die gebruik maakt van de vrijheid van meningsuiting kan verwachten dat hij ritueel geslacht wordt?

Want zo werkt het nu eenmaal?

Ben je wel helemaal lekker?



Je praat hier wel degelijk MOORD goed!

Gevaarlijke, achterlijke woestijn ideeën.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 01:54:

[...]



Wat is er dom aan? Dus wanneer een allochtoon, een Nederlands staatsburger, kritiek heeft moet hij emigreren maar wanneer blanke tokkie dat doet mag hij blijven.



Probeer het even objectief te bekijken. Ik weet dat het moeilijk is als kind van een koloniserend, rovend volk om anderen niet altijd als minderwaardig te beschouwen.We stammen allemaal af van koloniserend en rovend volk. Dat zijn nl. de enige die overgebleven zijn. Slavernij is geen westerse uitvinding.
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:21:

[...]





Ik houd je een spiegel voor. Pijnlijk hé? Over je beledigende kaasjes blijf je uiteraard helemaal stil.



Heb overigens nooit problemen gehad met mijn Nederlandse kennissen. Ik respecteer hen en zij mij. Gooi nog altijd de vuilnis weg voor mijn Nederlandse buuroma. Heb nog nooit een homo uitgescholden of zelfs maar raar aangekeken maar dit forum lijkt een beetje op stormfront.



puliez, mag ik vragen waarom je je zo provocerend opstelt als je daar niets van meent? Op welke manier denk je dat dat iets bijdraagt aan een positieve oplossing? Het staat je niet netjes en het doet jezelf geen goed.

Wanneer mijn kinderen hun gedrag verdedigen door te zeggen "ja maar zij..." dan zeg ik altijd: Het gaat er niet om dat zij dat doen, het gaat erom dat jij niet zo wilt zijn.

Alleen een positieve instelling kan iets veranderen. Negativiteit veroorzaakt alleen maar méér negativiteit, zoals wel duidelijk blijkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:03:

[...]





Voor het Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en erfenis stelt het Nederlands aandeel heel wat voor.



Niemand heeft het hier over de "grootste crimineel." Een verkrachter valt ook in het min bij een serieverkrachter maar blijft een misdadiger.Gelukkig zijn we in Nederland zo ver dat wij inzien dat slavernij goed fout is. Bij heel veel moslims is dat kwartje nog niet gevallen. Kijk maar naar Saoedi-Arabië, Qatar, Boko Haram in Afrika en niet te vergeten IS/Isis. Volop slavernij. Vrouwen worden verhandeld, verkocht, misbruikt, noem maar op. In Saoedi-Arabië en andere golfstaten worden met name arme Aziaten op grote schaal uitgebuit en mishandeld. Soms zelfs tot de dood erop volgt. En werkelijk: de daders zijn allemaal moslims!
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:03:

[...]





Voor het Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en erfenis stelt het Nederlands aandeel heel wat voor.



Niemand heeft het hier over de "grootste crimineel." Een verkrachter valt ook in het min bij een serieverkrachter maar blijft een misdadiger.

Een subsidiespons die zijn eigen bestaan probeert goed te praten. Lekker objectief.



De slavernij is een klein detail uit de Nederlandse geschiedenis.

Voor niemand relevant behalve jankerds zoals jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 08 oktober 2014 @ 14:00:

Puliez, lekker bezig om de boel te stangen? Al die onzin die je hier uitkraamt, is immers toch niet serieus bedoeld?Ehmm jawel. Vindt u dat ik de enige ben die aan het stangen is dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:18:

[...]





Ehmm jawel. Vindt u dat ik de enige ben die aan het stangen is dan?



Je kraamt zoveel onzin uit, dat ik het echt niet serieus kan nemen. Als je het wel serieus bedoelt, dan moet je jezelf toch eens afvragen waarom je nog in Nederland woont. Je voelt je kennelijk geen Nederlander, spuugt op haar bevolking en je hebt ideeën die haaks op de Nederlandse normen en waarden staan.



Ik neem aan dat ik je wat betreft het onderwerp slavernij wel overtuigd heb?
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 08 oktober 2014 @ 14:12:

[...]





Gelukkig zijn we in Nederland zo ver dat wij inzien dat slavernij goed fout is. Bij heel veel moslims is dat kwartje nog niet gevallen. Kijk maar naar Saoedi-Arabië, Qatar, Boko Haram in Afrika en niet te vergeten IS/Isis. Volop slavernij. Vrouwen worden verhandeld, verkocht, misbruikt, noem maar op. In Saoedi-Arabië en andere golfstaten worden met name arme Aziaten op grote schaal uitgebuit en mishandeld. Soms zelfs tot de dood erop volgt. En werkelijk: de daders zijn allemaal moslims!Want moderne slavernij komt niet in het westen voor hé
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:21:

[...]





Ik houd je een spiegel voor. Pijnlijk hé?

Nee, dit noemen we 'tu quoque', oftewel jij-bakken. Dat is de standaard pavlovreactie van veel moslims op kritiek.

Nergens inhoudelijk op ingaan (want een onderbouwd antwoord hebben ze blijkbaar niet), maar meteen die zak met uitgekauwde jij-bakken weer opentrekken.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:29:

[...]





Want moderne slavernij komt niet in het westen voor hé

Gaap. Weer een jijbak.

Probeer het eens met echte inhoudelijke argumenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:29:

[...]





Want moderne slavernij komt niet in het westen voor hé

Een stuk minder dan in de moslimwereld in ieder geval.



Waarom doe je trouwens zo moeilijk over slavernij. Je bent toch moslim?



Jouw grote voorbeeld, de perfecte mens, Mohammed, hield zelf slaven, maakte slaven en gebruikte ze voor de seks. Slavernij is, kortom, toegestaan aan de moslim. Wat is jouw probleem dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 08 oktober 2014 @ 14:23:

[...]





Je kraamt zoveel onzin uit, dat ik het echt niet serieus kan nemen. Als je het wel serieus bedoelt, dan moet je jezelf toch eens afvragen waarom je nog in Nederland woont. Je voelt je kennelijk geen Nederlander, spuugt op haar bevolking en je hebt ideeën die haaks op de Nederlandse normen en waarden staan.



Ik neem aan dat ik je wat betreft het onderwerp slavernij wel overtuigd heb?



De Nederlandse normen en waarden zijn continu in verandering. Vraag het aan de sociologen. Wat 10 tot 20 jaar terug volledig normaal was, is nu plotseling probleem geworden.



Dus misschien spuug jij eerder op de bevolking en op het erfgoed van het bestuur in de jaren 80 en 90?



Wij blijven hier. (goede website trouwens: www.wijblijvenhier.nl) Ik ben een wereldburger en zal hier blijven om de tokkies terug naar hun beschaving te brengen :-)



Ehh overtuigd? I don't think so.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:34:

[...]





De Nederlandse normen en waarden zijn continu in verandering. Vraag het aan de sociologen. Wat 10 tot 20 jaar terug volledig normaal was, is nu plotseling probleem geworden.



Dus misschien spuug jij eerder op de bevolking en op het erfgoed van het bestuur in de jaren 80 en 90?



Wij blijven hier. (goede website trouwens: www.wijblijvenhier.nl) Ik ben een wereldburger en zal hier blijven om de tokkies terug naar hun beschaving te brengen :-)



Ehh overtuigd? I don't think so.Ik heb liever dat je gaat... Echt, veel liever....
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:29:

[...]





Want moderne slavernij komt niet in het westen voor hé



Jawel, en als de daders opgepakt worden, blijken het ook weer moslims te zijn. (onlangs nog die Pakistanen in Engeland)

Slavernij is in het westen verboden, terwijl het in een aantal moslimlanden dagelijkse, goedgekeurde praktijk is.



Jij verstaat onder moderne slavernij waarschijnlijk iemand met een baan tegen het minimumloon. Voor het gemak vergeet je even dat het je vrij staat om voor een andere baan te kiezen, of om je om te laten scholen voor een ander vak.



In de moslimlanden waar ik het over heb, is sprake van ouderwetse slavernij. Mensen worden gedwongen lange dagen hard te werken. Ze mogen de deur niet uit, kunnen niet weglopen, paspoorten worden ingenomen, ze worden geslagen. Vrouwen worden zelfs verkocht! Slachtoffers worden zelfs gedood door hun werkgevers. Dat is wel even andere koek dan een baan tegen het minimumloon lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Puliez IP + posts gerapporteerd bij de AIVD. Ze zullen spoedig contact met je opnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:34:

[...]





De Nederlandse normen en waarden zijn continu in verandering. Vraag het aan de sociologen. Wat 10 tot 20 jaar terug volledig normaal was, is nu plotseling probleem geworden.



Dus misschien spuug jij eerder op de bevolking en op het erfgoed van het bestuur in de jaren 80 en 90?



Wij blijven hier. (goede website trouwens: www.wijblijvenhier.nl) Ik ben een wereldburger en zal hier blijven om de tokkies terug naar hun beschaving te brengen :-)



Ehh overtuigd? I don't think so.Ik spuug nergens op. De enige die hier veel last van overbodig speeksel heeft, ben jij. Vrijheid voor individuen is in Nederland altijd een groot goed geweest, ook in de jaren 80 en 90, evenals gelijkwaardigheid voor mannen en vrouwen. Daar is een lange ontwikkeling aan vooraf gegaan. Het is niet de bedoeling dat nieuwkomers (moslims) ons eeuwen in de tijd terugwerpen door hier hun middeleeuwse gedachtegoed op te dringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven