Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 08 oktober 2014 @ 14:45:

Puliez IP + posts gerapporteerd bij de AIVD. Ze zullen spoedig contact met je opnemen.Ik hoop niet dat ze het paspoort innemen anders kan deze persoon niet meer vertrekken naar het ideale land. Uit alle berichten blijkt wel dat Nederland en Nederlanders niet het ideaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 14:34:

[...]



Wij blijven hier. (goede website trouwens: www.wijblijvenhier.nl) Ik ben een wereldburger en zal hier blijven om de tokkies terug naar hun beschaving te brengen

Helemaal uit een derde wereldland gekomen om hier 'beschaving' te brengen?

Was maar waar, dan waren we nu dolblij geweest met de multicul.



Over beschaving gesproken: stop s.v.p. met het aanspreken van autochtonen met 'tokkies', 'blanke tokkies', 'kaasjes' en 'varkentje'!



Vertel, wat maakt dat je zo graag in Nederland wilt blijven?

.
Alle reacties Link kopieren
Over slavernij en erkennen daarvan gesproken, Puliez...

Nederland, heeft zich zo vaak verontschuldigd. Waarom zou je geen kritiek op je verleden mogen hebben, daar leert men van.



Wat hebben mensen geleerd van de moord op Theo (varken, fijne toevoeging trouwens ) of alle doodsbedreigingen en rellen nav komisch bedoelde strips, Salman Rushdie, Ghaza etc...



Wie gaan er nu de straat op? Nee, de VS wordt aangevallen, die doen te veel of te weinig of of...





"De Arabisch-Afrikaanse slavenhandel is ouder dan de Europese en heeft eveneens een zeer grote omvang gekend. De Arabisch-Afrikaanse slavenhandel startte rond de 6e eeuw n.Chr. en eindigde in de 20e eeuw. Exacte cijfers over het aantal gevangengenomen Afrikanen zijn niet voorhanden, schattingen liggen tussen de 15 en 28 miljoen mensen. De Arabieren haalden hun Afrikaanse slaven ook uit West-Afrika net als de westerse landen.



De Somaliërs participeerden ook met de slavernij, ze haalden hun slaven uit West- en Centraal-Afrika en de Swahilikust, en verkochten de gevangengenomen slaven door aan de Arabieren en andere markten. De meeste slaven waren Ethiopische krijgsgevangenen, maar er werden ook veel dorpen geplunderd door de Somaliërs in Zuid-Oost-Afrika, wat veel mensen uit hedendaags Tanzania, Malawi en Mozambique naar Somalië bracht.[12] Zanzibar was een bekend centrum voor slavenhandel. Het was in de Arabische wereld gebruikelijk dat bij rivaliserende stammen die met elkaar in conflict raakten de ‘winnaar’ de mannen doodde en de vrouwen en kinderen tot bezit maakten. Dat was in conflicten tussen Arabieren en Afrikanen niet anders. De buitgemaakte vrouwen en kinderen werden per schip of middels een karavaan (lopend) naar de Arabische wereld gebracht. Zo'n 60 procent van de door de Arabieren veroverde Afrikaanse slaven stierf tijdens dit transport. Waar de Westerlingen zich concentreerde op mannelijke slaven (voor arbeid), richtte de Arabieren zich op vrouwen, de Arabieren importeerden ongeveer 65% vrouwen tegen 35% mannen - deze vrouwen kwamen veelal in harems terecht. De mannen werden vooral ingezet in het leger (zie ook: Mamelukken). Jongetjes werden vaak omgevormd tot eunuch.



Tot in de 20e eeuw heeft er in bepaalde delen van de Arabische wereld slavenhandel plaatsgevonden. De Arabische slavenhandel richtte zich niet alleen op slaven uit Afrika, maar ook op christenslaven uit Europa. Deze slavenhandel was het domein van de zogenaamde 'Barbarijse zeerovers'
Pullie jammer dat je niet reageert op de vraag waarom je hier in NL blijft.



Dat het alleen is om mij kaaskop tokkie beschaving bij te brengen lijkt mij niet de hoofdreden namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Puliez, wat doe je nog hier ?



Wordt het niet eens tijd om een voorbeeld te nemen aan al die moslims die terugkeren uit Denemarken richting Hoofddoeklandië ? De Deense regering heeft ze een repatriëringspremie gegeven en daar werkt het. Of neem een voorbeeld aan Frankrijk, waar ook steeds meer Moslims inzien dat ze hun 'beschaving' maar niet opgedrongen krijgen aan de Franse bevolking en nu terugkeren naar de andere kant van de Méditerranée. Dit betreft meestal Marokkanen die in Frankrijk gestudeerd hebben, dus wat let je ?



Het is nu een kwestie van geduld en de wal zal het schip vol vrijheid-hatende Moslims doen keren, richting Islamitisch thuisland
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 08 oktober 2014 @ 14:45:

Puliez IP + posts gerapporteerd bij de AIVD. Ze zullen spoedig contact met je opnemen.



Beter meld je dit bij meldpunt discriminatie.

Alle Nederlanders onder Tokkie scharen is discriminatie namelijk.

Wat dit figuur anderen verwijt doet degene zelf ook.

Beter gaat hij of zij gezellig op marokkocommunity in het forum reageren.

Bij actualiteiten en nieuws daar vindt ze meer gelijkgestemden helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:cosy schreef op 08 oktober 2014 @ 14:53:

[...]





Ik hoop niet dat ze het paspoort innemen anders kan deze persoon niet meer vertrekken naar het ideale land. Uit alle berichten blijkt wel dat Nederland en Nederlanders niet het ideaal zijn.



Dat ligt geheel aan de volgorde van de de door jou genoemde acties. Ik ben een groot voorstander om dergelijke figuren statenloos te maken!

Want uit haar gedrag blijkt maar weer eens, je bent niet per definitie intelligent als je gestudeerd hebt.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 01:54:

[...]



Wat is er dom aan? Dus wanneer een allochtoon, een Nederlands staatsburger, kritiek heeft moet hij emigreren maar wanneer blanke tokkie dat doet mag hij blijven.



Probeer het even objectief te bekijken. Ik weet dat het moeilijk is als kind van een koloniserend, rovend volk om anderen niet altijd als minderwaardig te beschouwen.Ik ben niet van plan om op jouw propagandistisch braaksel te reageren.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:puliez schreef op 08 oktober 2014 @ 13:31:

[...]





Wow geenstijl is jouw bron? Het is welbekend dat bedreigingen uit die hoek kwamen die reageerden op dat soort websites. Als je dat ontkent heb je een blok voor je hoofd.



Maar een moslim kan nooit bedreigd worden hé.



Nog een voorbeeld:



De PvdE

De PvdE doet dit jaar ook mee aan de raadsverkiezingen in Amsterdam en Roermond. De afdeling in Zwijndrecht trok zich terug na bedreigingen aan het adres de lijsttrekker.



http://www.trouw.nl/tr/nl ... -uit-de-islam-haalt.dhtml



Daarnaast hebben we talloze islamitische predikers die bedreigd zijn. Zelfs een uncle Tom Aboutaleb is bedreigd!



Het varkentje Theo heeft het over zichzelf afgeroepen. Ga eens in een kroeg mensen lopen beledigen en zie eens wat de reactie zal zijn. Niet achteraf zaniken dan hé.



Dus als je iemand beledigt, kan je moord en halsafsnijding verwachten.

Je moet wel een moslim zijn om dat normaal te vinden
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 08 oktober 2014 @ 23:45:

[...]





Dus als je iemand beledigt, kan je moord en halsafsnijding verwachten.

Je moet wel een moslim zijn om dat normaal te vinden



Helaas is Theo er niet meer.

Gelukkig zit het echte varken voor altijd vast!
*do not underestimate the power of stupidity*
Wat een barbaren zijn in ons ooit zo mooie, tolerante en welvarende Nederland binnen gehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 09 oktober 2014 @ 00:05:

Wat een barbaren zijn in ons ooit zo mooie, tolerante en welvarende Nederland binnen gehaald.



Het woord barbaar betekent onbeschaafd/onderontwikkeld persoon, en komt van het Griekse barbaros (βαρβαρος)



...



Later is hier het woord Berber van afgeleid, de oude Europese en meest gebruikte naam voor de Imazighen. Dit volk werd vroeger dan ook barbaren genoemd, die woonden in Barbarije, het huidige Algerije, Tunesië, Marokko en Libië.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 09 oktober 2014 @ 00:05:

Wat een barbaren zijn in ons ooit zo mooie, tolerante en welvarende Nederland binnen gehaald.



Het vervelende is alleen dat dit jarenlang niet gezegd mocht worden van mijn linkse vrienden (not!) want oh oh het is discriminerend!



Kl**tzakken zijn het, want dit zag je 25 jaar geleden al aankomen. Ik heb toen al gezegd tegen mensen in mijn omgeving dat dit het gevolg zou zijn. Helaas ga ik gelijk krijgen. Academici denken namelijk dat praten om tot een sociale oplossing te komen met iedereen lukt. Dat is een volstrekt verkeerd uitgangspunt.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 09 oktober 2014 @ 00:14:

[...]





Het woord barbaar betekent onbeschaafd/onderontwikkeld persoon, en komt van het Griekse barbaros (βαρβαρος)



...



Later is hier het woord Berber van afgeleid, de oude Europese en meest gebruikte naam voor de Imazighen. Dit volk werd vroeger dan ook barbaren genoemd, die woonden in Barbarije, het huidige Algerije, Tunesië, Marokko en Libië.De bron die jij aanhaalt is toch wat genuanceerder over de naam Berber:



De naam Berber is vaak in verband gebracht met het Griekse woord barbarij (βαρβαροι) wat 'barbaar' betekent. Dit is een benaming die de Grieken gaven aan ieder volk dat geen Grieks sprak en niet deelnam aan de Griekse beschaving.



Later namen de Romeinen dit woordgebruik van de Grieken ook over. Van oorsprong was 'barbaroi' waarschijnlijk het Griekse woord voor een van de stammen die de Grieken in het noorden tegenkwamen, omdat die "barbarbarbar" leken te zeggen wanneer zij spraken. Later is hier het woord Berber van afgeleid, de oude Europese en meestgebruikte naam voor dit volk.



De naam was in de oudheid enkel van toepassing op die Berbers die zich buiten de Griekse en Latijnse invloedssfeer bevonden. Zo werd de naam niet gebruikt voor de oude Mauretaniërs en de Numidiërs.



Verder:



Het woord barbaar betekent onbeschaafd/onderontwikkeld persoon, en komt van het Griekse barbaros (βαρβαρος): een klanknabootsing (onomatopee) van het geluid dat een vreemdeling, 'barbaar', in Griekse oren leek te maken als die 'barbaar' in zijn eigen, 'onverstaanbare', dus niet-Griekse, taal sprak: 'bar-bar-bar-bar'. Zie ook Barbarikon.



De Grieken, en in navolging van hen de Romeinen met de term barbarus, noemden een volk barbaren als ze hen niet konden verstaan of als hun cultuur op hen vreemd overkwam. Daarmee werd in die tijd niet altijd bedoeld dat die volken onbeschaafd waren. Dat blijkt onder andere uit Handelingen 28:2 waar de barbaroi van Malta als bijzonder filanthrópian (wat (mensen)vriendelijk, dus gastvrij betekent) worden beschreven. En de Perzen, die ook voor de Romeinen en Grieken barbaren waren, werden nou juist beschouwd als 'verwijfd'.



Later is hier het woord Berber van afgeleid, de oude Europese en meest gebruikte naam voor de Imazighen. Dit volk werd vroeger dan ook barbaren genoemd, die woonden in Barbarije, het huidige Algerije, Tunesië, Marokko en Libië. Ook de voornaam Barbara is afgeleid van het woord 'barbaar' in de betekenis 'vreemd', 'buitenlands' of wellicht 'exotisch'.



Een soortgelijke betekenis vindt men ook terug in het Berberse woord "Agnaw" waarvan waarschijnlijk Ghana is afgeleid en dat "gek", "onbegrepen", "vreemdeling" betekent.
Alle reacties Link kopieren
En iedereen valt nu over de benaming "varken" maar als moslims worden betiteld als parasieten dan vindt iedereen dat prima.

Hoe kan dat?
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 07:00:

En iedereen valt nu over de benaming "varken" maar als moslims worden betiteld als parasieten dan vindt iedereen dat prima.

Hoe kan dat?



Ach, er schrijven hier mensen die paspoorten willen afpakken van mensen met een andere mening. Die zelf de meest afgrijselijke, racistische en gelogen dingen menen te mogen uitbraken, maar nog geen plaagstootje kunnen incasseren. Die hier voornamelijk propaganda komen bedrijven in de hoop nog dommere mensen te beïnvloeden. Het is hier inderdaad net het stormfront.



Dat wil niet zeggen dat iedereen het prima vindt hoor. Hooguit dat iedereen met een iets meer gematigde mening wegblijft. Uit walging, of uit gêne, wie zal het zeggen. Het heeft geen zin om honderd keer dezelfde tegenwerping te geven aan een betonnen muur. Het is altijd beter om fundamentalisten, van welk slag dan ook, niet teveel aandacht te geven.
Diegenen die het wel durfden te zeggen liggen nu helaas met de voetjes omhoog en met een tuintje op hun buik. Dat is denk eerder de reden dat velen het niet durven te zeggen. Wilders wordt tenslotte niet voor niets al meer dan 10 jaar beveiligd. En van lieverlee komen er steeds meer mensen die wel het een en ander durven te benoemen. Zij het nog voorzichtig, maar toch. Wel een stap in de goede richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 07:00:

En iedereen valt nu over de benaming "varken" maar als moslims worden betiteld als parasieten dan vindt iedereen dat prima.

Hoe kan dat?



Ik vind dat helemaal niet prima hoor.



Ik vind het wel tendentieus om te beweren 'dat iedereen dat prima vindt', terwijl dat in de realiteit niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 09 oktober 2014 @ 07:30:

[...]





Ach, er schrijven hier mensen die paspoorten willen afpakken van mensen met een andere mening. Die zelf de meest afgrijselijke, racistische en gelogen dingen menen te mogen uitbraken, maar nog geen plaagstootje kunnen incasseren.



Iemand die vermoord werd omwille van zijn islamkritiek een varken noemen zou ik geen plaagstootje noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:seringetje schreef op 09 oktober 2014 @ 15:35:

[...]





Ik vind dat helemaal niet prima hoor.



Ik vind het wel tendentieus om te beweren 'dat iedereen dat prima vindt', terwijl dat in de realiteit niet zo is.



Het is tendentieus, dat ben ik met je eens. Ik vind het wel jammer dat dit niet altijd wordt opgemerkt bij de posters die dit om de haverklap doen in dit soort topics.

En varken vind ik persoonlijk ook een verschrikkelijke benaming. Ontzettend respectloos én denigrerend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre Theo van Gogh nu zou zitten met het feit dat hij varken wordt genoemd gezien het feit dat hij de term geitenneuker heeft geïntroduceerd. Ik denk dat het hem aan z'n reet zou roesten namelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:17:

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre Theo van Gogh nu zou zitten met het feit dat hij varken wordt genoemd gezien het feit dat hij de term geitenneuker heeft geïntroduceerd.quote:

3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 07:00:

En iedereen valt nu over de benaming "varken" maar als moslims worden betiteld als parasieten dan vindt iedereen dat prima. En weer 2x een jij-bak.
quote:3wieler schreef op 09 oktober 2014 @ 16:17:

Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre Theo van Gogh nu zou zitten met het feit dat hij varken wordt genoemd gezien het feit dat hij de term geitenneuker heeft geïntroduceerd. Ik denk dat het hem aan z'n reet zou roesten namelijk.



Nou dat heb ik me ook afgevraagd. Van Gogh was zelf bepaald niet mals in zijn bewoordingen over allerlei mensen en bevolkingsgroepen (moslims waren lang niet zijn enige doelwit, hoewel ze in zijn laatste jaren wel vaak de klos waren).

Neemt niet weg dat er geen enkele grond is om deze moord te vergoelijken. Ook niet een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:07:

Kan er niet een keer een slotje op dit bizarre topic ? Ga lekker naar stormfront of de PVV site als je die bruine taal wil blijven uitkramen.Je hoeft niet mee te lezen hoor.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven