Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het filmpje ook gezien en ja ik vind het angstaanjagend, zeker gezien de ontwikkelingen in de UK.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZonnigKleintje schreef op 18 september 2014 @ 10:05:

Deze film heeft een baard.

Ja maar de grote vraag is natuurlijk: Is het een haatzaaibaard?
Alle reacties Link kopieren
TO is doof?



GEEN IDEE, JIJ WEL?



*legt luidspreker weer weg*
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Joh ISIS/ De islam krijgt geen kans.

voor die tijd heeft Rusland al wat bommetjes laten wapperen.



anders wel de astroide die in 2029/2036 verwacht wordt.
quote:Wardijntje schreef op 18 september 2014 @ 10:07:

[...]





Ja maar de grote vraag is natuurlijk: Is het een haatzaaibaard?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsmarge, 10 minuten geleden

Joh ISIS/ De islam krijgt geen kans.

voor die tijd heeft Rusland al wat bommetjes laten wapperen.



anders wel de astroide die in 2029/2036 verwacht wordt.

Of Yellowstone Park wat op ontploffen staat. Dood gaan we toch. En als het door de Islamische Staat is hebben we onze lijkwade al aan, look at the bright side.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
IK VIND VOORAL DAT JE NIET ZO MOET SCHREEUWEN.

WE ZIJN NIET DOOF. EN AL WAREN WE DAT WEL, WE KUNNEN GELUKKIG NOG ALTIJD LEZEN .
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 18 september 2014 @ 09:48:

Ja. Ik en mijn medemoslims zijn er hard mee bezig. Elke minuut van mijn dag besteed ik aan het stichten van een islamitisch continent hier. Be afraid, be very very afraid.



Zo. En nu wil ik koffie.



Ah, mooi zo. Blij dat er moslims zijn die het serieus aanpakken.



Verder maak ik me er geen zorgen over.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Europa ooit een continent word.



En al helemaal geen islamtisch continent.



Je vraagstelling irriteert. Het klinkt alsof je de mensen de keuze geeft "wat zeggen we, doen we het of niet?". We moeten dat "keuze-moment" helemaal niet willen.
LOEP ME MAAR aub.
http://www.pewforum.org/2 ... global-muslim-population/



"Fertility is dropping as more women in these countries obtain a secondary education, living standards rise and people move from rural areas to cities and towns. "



Zie andere topic waarin deze link ook is gepost.

Paekzwart in "Hoe eng is de Islam?"
Blijf altijd vooral kijken naar menswaardigheid, zelf je leven zo liefdevol mogelijk leven.
Alle reacties Link kopieren
Dit is helemaal geen rare vraag. In veel grote steden in Europa (en ook in Nederland) zijn autochtonen al een minderheid geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een onnozele schreeuwlelijkerd.
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 september 2014 @ 11:20:

Dit is helemaal geen rare vraag. In veel grote steden in Europa (en ook in Nederland) zijn autochtonen al een minderheid geworden.



Oplossing = minimaal 4 kinderen per gezin ipv 1.(Europeanen dan)

Klaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je ook een groot verschil ziet tussen NL en Belgie. In Belgie zijn er veel meer moslims dat in NL . Een vriendin uit NL die bij mij op visite was zei dat ik echt wel in een migrantengemeente woon, terwijl er in omliggende steden wel zoveel moslims zijn als hier vind ik. De Scholen waar ik vroeger op gezeten heb zie je nu ook veel meer moslimkinderen. Je moet gewoon maar naar de top van babynamen kijken ( van 2013) in Antwerpen en dan zie je dat de helft van de top 10 ( bij jongensnamen) moslimnamen zijn ( Mohamed, Ali, Hamza, ILyas,Mohammed)

Dus ja ik denk dat uiteindelijk de Islam overal wel groot wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 september 2014 @ 11:20:

Dit is helemaal geen rare vraag. In veel grote steden in Europa (en ook in Nederland) zijn autochtonen al een minderheid geworden.



Ik woon (als autochtoon) in zo'n wijk. En heb het er prima naar mijn zin.

Moet ik nu ineens bang worden of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 september 2014 @ 11:20:

Dit is helemaal geen rare vraag. In veel grote steden in Europa (en ook in Nederland) zijn autochtonen al een minderheid geworden.Kan, maar niet alle allochtonen zijn ook moslim. Ik geloof niet in Islamisering. Als je nu al ziet hoe groot de haat is van veel mensen tegen moslims, denk ik eerder dat veel moslims het zat worden en naar een ander land verhuizen. We kunnen beter oppassen voor een nieuwe holocaust met de opkomst van de nieuw-extreem rechtse partijen die nu niet anti semitisch zijn (of soms wel) maar vooral anti-islam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 18 september 2014 @ 11:15:

Blijf altijd vooral kijken naar menswaardigheid, zelf je leven zo liefdevol mogelijk leven.Paekzwart, heb jij een bepaald geloof?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:amarna schreef op 18 september 2014 @ 11:51:

[...]





Ik woon (als autochtoon) in zo'n wijk. En heb het er prima naar mijn zin.

Moet ik nu ineens bang worden of zo?



Zodra in een bepaald gebied de verhouding tussen groepen veranderd, zie je vaak een andere dynamiek qua (on) geschreven regels ontstaan tussen de mensen onderling die in dat gebied wonen.



Zolang jij prima woont is er niets aan de hand voor jou. Je ziet echter dat er wel degelijk problemen kunnen ontstaan voor mensen als verhoudingen veranderen.



Mensen zien dat, ervaren dat, lezen er over, vragen zich dingen af, soms terecht, soms onterecht, soms vanuit nuchtere kijk, soms vanuit hysterie.



Of een vraag terecht is, kun je zien aan cijfers, ervaringen, hoe het in verschillende gebieden kan gaan als ergens een meerderheid van komt. Zoals in een wijk, een stad of dorp, een regio, een land, een werelddeel.



Elke groep heeft weer andere regels en gebruiken dan de andere groep waarbij de vraag is welke regels dat dan zijn en hoe dat dan uitpakt voor de anderen.
Alle reacties Link kopieren
Isis zit al niet meer zo ver van de grens met Turkije.



Islamitische Staat (IS) heeft 16 Koerdische dorpen in het noorden van Syrië bij de grens met Turkije ingenomen. Dat hebben een Koerdische legerleider en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten vadaag gemeld.



IS maakte gebruik van zware wapens, inclusief tanks, bij de inname van de dorpen. De terreurgroep maakt met veel strijders de opmars richting de stad Ayn al-Arab bij de Turkse grens, aldus de bronnen.



IS is al langere tijd actief in het uiterste noorden van Syrië.



Bron: AD
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 september 2014 @ 11:20:

Dit is helemaal geen rare vraag. In veel grote steden in Europa (en ook in Nederland) zijn autochtonen al een minderheid geworden.



Niet elke allochtoon is moslim

Niet elke inwoner met een donkere huidskleur is allochtoon

Niet elke inwoner met een blanke huidskleur is autochtoon



Ik vind dit dus een nogal generaliserende opmerking.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 september 2014 @ 12:09:

[...]





Niet elke allochtoon is moslim

Niet elke inwoner met een donkere huidskleur is allochtoon

Niet elke inwoner met een blanke huidskleur is autochtoon



Ik vind dit dus een nogal generaliserende opmerking.

Ten eerste beweer ik niks van dat al. Lezen.



Ten tweede kun je beter je beklag doen bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het COS. Die hebben dit namelijk becijferd,
quote:tanteslankie schreef op 18 september 2014 @ 11:57:

[...]





Paekzwart, heb jij een bepaald geloof?



Ik zie mensen als wereldburgers.



Ik heb geen officieel geloof, ben uit de christelijke kerk gestapt omdat ik vind dat geloof zorgt voor oorlogen, voor een wij-versus-zij-mentaliteit zodra je tot een bepaalde groep hoort dat door geestelijken vanuit een godsovertuiging bepaalde levensvisies gezien worden als de uiteindelijke weg tot hemel of hel of tot juist of verkeerd t.o.v. anderen die op een andere plek op deze aarde zijn geboren.



Er zijn zoveel verschillende stromingen met mensen die vinden dat wat zíj geloven het juiste is en het geloof of de overtuigingen van anderen niet en veelal zie je dat mensen dan niet meer bij elkaar kunnen komen, mensen niet met elkaar mogen trouwen, geen vriendschappen met elkaar mogen hebben, geen buren kunnen zijn en zie je er in de historie zelfs oorlogen door ontstaan.



Hoe het voor mij voelt vanuit mijn hart, mijn ziel en gezond verstand en logica is een specifiek geloof aanhangen, een dogma, een door bepaalde uitgeroepen geestelijken geïnterpreteerd beeld van hoe hún geloof móet en zal zijn altijd iets wat tekort schiet in integriteit, menselijke individuele vrijheid zonder dat dit ten nadele is t.o.v. anderen.
quote:meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 11:55:

[...]





Kan, maar niet alle allochtonen zijn ook moslim. Ik geloof niet in Islamisering. Als je nu al ziet hoe groot de haat is van veel mensen tegen moslims, denk ik eerder dat veel moslims het zat worden en naar een ander land verhuizen. We kunnen beter oppassen voor een nieuwe holocaust met de opkomst van de nieuw-extreem rechtse partijen die nu niet anti semitisch zijn (of soms wel) maar vooral anti-islam.



Ik zie vooral mensen die bang zijn voor haat van bepaalde groepen moslims ten aanzien van hun persoon. Zeker als bepaalde moslimgroepen zeggen en ook actie ondernemen om hen te willen overheersen en deze groepen moslims er bewust op uit zijn hen te vermoorden en dit ook al doen en zij hun leven niet zeker zijn vanwege de bepaalde stroming binnen de islam die door deze moslims aangehangen wordt.



Er is mij geen enkel bericht ter ore gekomen dat anderen het juist op moslims voorzien hebben m.b.t. hun leven of hen in elkaar slaan, of er andere regels gelden m.b.t. oorlog mogen voeren of haatzaaien, anders dan bepaalde groepen andere moslims die het op het leven van medemoslims van een andere stroming hebben voorzien.
Er zijn veel overeenkomsten tussen mensen, de kunst is deze overeenkomsten te zoeken en te kijken naar waar de verschillen vandaan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven