100jarigen die wordfeud spelen gezocht

03-10-2015 12:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een oma die ouder is dan 100 jaar. Ze heeft een ipad waarop ze onder andere wordfeud speelt en mee kan chatten.



Nu zijn we op zoek naar andere mensen van rond de honderd jaar waarmee ze kan spelen en vooral chatten. Ze zou het zo leuk vinden om met generatiegenoten te kunnen kletsen. Haar oudste vriendin is 80 jaar, een verschil van ruim 20 jaar. Het had haar dochter kunnen zijn :-)



Dus ben jij iemand, of ken jij iemand, van rond de honderd jaar die kan wordfeud-ten? Ik hoor het heel graag!



Groet,

Mariejan
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief oproepje!

Ik ken er geen. Sterker nog, ik kan het zelf niet eens
Mijn oma is 91 en speelt ook fanatiek Wordfeud, ze is alleen niet zo van het chatten... dus ik denk niet dat ze daar wat aan heeft.



Maar wat een lief oproepje zeg!
Wat ik me dan afvraag: is het leeftijdsverschil van 20 jaar nog steeds zo groot op die leeftijd?
wat cute! mijn moeder is 75, en speelt graag, incl chatten - maar zij wil dat uitsluitend met mensen die ze irl kent (of vriendinnen van mij, die mogen ook). iets met onberedeneerbare angst voor virussen ofzo

(ze plakt ook het camera-rondje af op haar laptop met ducktape, denkt dat griezels anders full time naar haar gluren, ook als laptop uit staat en dichtgeklapt is. gotta love her
quote:safari schreef op 03 oktober 2015 @ 13:12:

(ze plakt ook het camera-rondje af op haar laptop met ducktape, denkt dat griezels anders full time naar haar gluren, ook als laptop uit staat en dichtgeklapt is. gotta love her Off topic, maar moet hier even op reageren:

justitie adviseert afplakken webcam

Wie de webcam van zijn computer niet gebruikt, kan die maar beter afplakken. Dat adviseert Justitie.

Volgens de landelijk officier van justitie Cybercrime, Lodewijk van Zwieten, maken hackers steeds vaker misbruik van camera's en microfoons. Dat komt doordat steeds meer computers standaard met camera's en microfoon zijn uitgerust. Bovendien hebben mensen het vaak niet door als ze worden bekeken of afgeluisterd.



Nou is hier later op gereageerd dat het misschien toch niet nodig is.

Maar je moeder is dus zo gek nog niet!



On topic: succes, hoop dat je mensen vindt. Ik vind het erg lief van je!
Lief oproepje!

Wat een hippe oma.

Ik zou ook eens proberen je oproepje te plaatsen op de fora van de tijdschriften Margriet en Libelle (als deze bestaan). Veel lezers rond middelbare leeftijd van wie de moeders in de doelgroep vallen. Zou leuk zijn als je een paar mensen vindt.
quote:-Courage- schreef op 03 oktober 2015 @ 13:22:

[...]



Off topic, maar moet hier even op reageren:

justitie adviseert afplakken webcam

Wie de webcam van zijn computer niet gebruikt, kan die maar beter afplakken. Dat adviseert Justitie.

Volgens de landelijk officier van justitie Cybercrime, Lodewijk van Zwieten, maken hackers steeds vaker misbruik van camera's en microfoons.



Nou is hier later op gereageerd dat het misschien toch niet nodig is.

Maar je moeder is dus zo gek nog niet!





ha courage! oooh dit mag ze NOOIT weten, ik plaag haar al jaren hiermee!

gelukkig zit ze ook nooit op fora, want virussen, je weet toch :-D



on topic: ik denk opeens aan de moeder van een vriend, die voldoet aan alle functie-eisen! ik ga vragen, kom erop terug!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reacties.



@yajes: het gaat niet alleen over het leeftijdsverschil, maar ook dat het vrij bijzonder is om ouder dan 100 te zijn. Er zijn in Nederland maar 2000 van. Het is leuk om ervaringen uit te kunnen wisselen met iemand die hetzelfde mee maakt als jij.



@Miss-Pippilotta: bedankt voor de tip. Libelle blijkt ook een forum te hebben, daar ga ik het ook nog even plaatsen.



@safari: leuk dat je misschien iemand weet. Ik wacht het af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 03 oktober 2015 @ 13:22:

Lief oproepje!

Wat een hippe oma.

Ik zou ook eens proberen je oproepje te plaatsen op de fora van de tijdschriften Margriet en Libelle (als deze bestaan). Veel lezers rond middelbare leeftijd van wie de moeders in de doelgroep vallen. Zou leuk zijn als je een paar mensen vindt.



Je kunt ook het forum van de PLUS nemen, dat is een nog iets oudere doelgroep.

Heet plusonline trouwens
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Succes, Mariejan!
mariejan, heb gevraagd aan vriend, maar zijn oude moeder werd een beetje ziek.. oude dame nu geen oren naar vrees ik, eerst maar snel helemaal beter worden. sorry! hoop dat de andere (prima!) tips hier zorgen voor gezellige generatiegenootjes voor haar, ook hip kunnende wordfeunden & chatten.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor het vragen Safari!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven