Afvallen/ gezonder eten, elkaar motiveren

09-10-2015 19:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Na meerdere pogingen ga ik het weer proberen: gezonder eten, meer bewegen en hopelijk wat afvallen. Echter vind ik dit moeilijk.

Misschien zijn hier wat lotgenoten die net als ik proberen af te vallen en kunnen we elkaar motiveren, recepten uitwisselen en wat er allemaal bijkomt.



Ik ben 25 leeftijd maakt me niet uit zolang we elkaar maar kunnen helpen, wellicht zelfs een gezellig groepje op kunnen richten via whatsapp of iets anders ik sta overal voor open.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik wil graag proberen mee te doen! Ik ben trouwens 21. Misschien kunnen we elkaar motiveren inderdaad. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meedoen (na ontelbare pogingen.. ). Ik ben ook 25, 1.74 en 80kg.
Alle reacties Link kopieren
WhatsApp lijkt me eigenlijk wel geinig (plus je wordt er constant mee geconfronteerd waardoor ik denk ik meer gemotiveerd zal worden).
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Misschien kunnen we een groepje oprichten? iedereen is welkom
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk!

Ik probeer meer op mn voeding te letten en niet zozeer om af te vallen, maar bewuster/gezonder eten om wat lekkerder in mn vel te zitten. App groepje is inderdaad continue motivatie
Alle reacties Link kopieren
Stuur anders een prive bericht kunnen we kijken wat we doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil ook graag meedoen, ben iets ouder maar dat zal de pret niet drukken. Ik ben begin september begonnen met gezonder eten en de eerste kilo's zijn er af! Want het gaat bij mij wel in eerste instantie om afvallen. Ik at al gezond maar let nu beter op hoeveelheden en wat ik drink (limonade is verbannen in mijn huis) en ik ben meer aan het bewegen.

Whatsapp groepje lijkt me erg leuk, misschien ook een besloten FB club?

@lauraaa25, ik stuur je een pb'tje.
Alle reacties Link kopieren
Een besloten fb groep lijkt me ook erg leuk misschien kunnen we beide doen, op zo'n groep kan je bv recepten zetten en op whatsapp elkaar motiveren zoiets?
Ik zou wel in een whatsappgroep erbij willen
Alle reacties Link kopieren
Stuur me maar een privebericht krullevaer!
Gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag wel meedoen met een app groepje.... ik ben een ramp met snoepen... of eigenlijk ben ik er heel goed in :-)
Alle reacties Link kopieren
De groepsapp is aangemaakt! Als je erbij wilt kan je mij een bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hap allemAal



Ik wil ook graag meedoen!

Ik ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar er moeten nog wel een aantal kilos af!

Het lijkt me super om elkaar te motiveren!
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meedoen. Zal je een privé bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Wegens grote belangstelling is de groep voor nu vol!
Alle reacties Link kopieren
Jammer!! Zijn er misschien belangstellenden voor een tweede groep?



Ben afgelopen jaar 9 maanden 10 kilo afgevallen, en wil zo graag over 3 maanden de 15 aantikken. De 10 kilo gingen rete-snel, maar bij deze laatste vijf ben ik niet meer gemotiveerd. Zou zo graag een schop onder m'n kont krijgen als ik weer op de bank lig voor de tv (ben vrijgezel) en geen zin heb om me naar de sportschool te hijsen. Heb niet echt sportieve vriendinnen en die dat wel zijn wonen niet in de buurt, dus samen sporten gaat niet lukken :( Ben 27.
Ik zou ook graag in een groep willen! Door medicatie gebruik wel 13 kilo aangekomen :( Ik zou ze heel graag eraf willen hebben en kan hierbij wel wat hulp en aanmoediging gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de groep al vol zit, ik heb wel interesse in een tweede groep Theemeteenkoekje!

Ik ben 27 jaar en heb ook moeite met motivatie, vooral 's avonds als ik op de bank lig na het werk :-/.

Zou het wel leuk vinden om in contact te komen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten, merk dat ik soms niet eens zo'n behoefte heb aan lekker eten, maar meer aan afleiding/motivatie/herkenning/luisterend oor etc etc.



Verder nog animo? ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Nou malafidemoppie, dat klinkt precies als mijn verhaal haha! Hop gaan met die luie reet 😄



Stuur je nummer anders even in een pb naar me toe, dan zet ik een groepie op. QueenD, geldt ook voor jou natuurlijk 😄
Alle reacties Link kopieren
Hay meiden!

Ik ben het afgelopen jaar veel afgevallen, maar ben er nog steeds mee bezig.

Gebruikt er iemand de myfitnesspal app?

Hier kan je inzetten wat je eet etc.

Het is motiverend om elkaars eet-dagboek te zien en elkaar daar feedback op te geven.

Op deze manier kom je ook op originele ideeen voor je ontbijt/lunch/diner.

Mocht iemand het hebben kan hij/zij mij toevoegen! : xJessiica
Alle reacties Link kopieren
Ben er ooit mee begonnen maar ik ontwikkelde een raar soort obsessie voor eten tellen. Ik werd er in elk geval heel onrustig van in m'n hoofd ; maar kan me voorstellen dat je er baat bij hebt. Het is een mooi begin voor bewustwording over de hoeveelheid wat je in je mond stopt
Alle reacties Link kopieren
Hello! De tweede Whatsapp groep heeft nog plek hoor 😄 wees welkom!



hoe gaat t met jullie motivatie, leden van de eerste groep?
Alle reacties Link kopieren
Hey Theemeteenkoekje,



volgens mij lukt het me niet om die priveberichten te sturen. Als ik op verstuur klik komen ze in mijn eigen inbox te staan :-S

Wil je anders kijken of jij mij jouw nummer kan sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven