Alleenstaand moeder

19-03-2017 13:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden ,



Ik ben een alleenstaande moeder en heb een prachtig meisje van 2 jaar. Ik heb voor de rest geen familie en niet zoveel vrienden.ik wil heel graag in contact komen met moeders om eventueel mijn ervaring te delen . Ook zou ik het leuk vinden om af te spreken. Leuken dingen doen zoals bios, terrasje of stappen..ik wil een graag met iemand kunnen praten. Kom uit Rotterdam . Jij ook? kun je dan contact met me opnemen.????
Alle reacties Link kopieren
Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?



Pfff lekker belangrijk.

Ik hoop dat je hier leuke contacten kan vinden TO. Lijkt me pittig in je eentje!
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?Wat een veroordelend reactie. En nog erg kortzichtig ook. Misschien heeft ze wel bewust in haar eentje een kind gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?Ohw shut up!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?Alleenstaand betekent single. Dat is ze toch?
Beter overdressed dan underdressed!
quote:KennyBee schreef op 19 maart 2017 @ 13:37:

Alleenstaand? Uit elkaar/gescheiden zul je bedoelen. Of is er geen vader in beeld waardoor je er werkelijk alleen voor staat?



Het kan zijn dat je net ontwaakt uit een langdurige coma, maar we leven dus in 2017.

Welkom!
Ze zou weduwe kunnen zijn. Maar wat doet het er toe. Ik ben ook alleenstaande moeder, mijn ex ging dood, of moet ik mezelf dan ook anders noemen?



Helaas niet uit de buurt van Rotterdam. Succes met het vinden van nieuwe vriendinnen!
quote:mallebeppie schreef op 19 maart 2017 @ 13:56:

Ze zou weduwe kunnen zijn. Maar wat doet het er toe. Ik ben ook alleenstaande moeder, mijn ex ging dood, of moet ik mezelf dan ook anders noemen?



Helaas niet uit de buurt van Rotterdam. Succes met het vinden van nieuwe vriendinnen!



Je hebt het over je ex. Dan ben je geen weduwe.

Dan ben je alleenstaande moeder.
Het maakt toch verder niet uit waarom TO alleenstaand is? Wat een geteut.
Ik zeg nergens dat ik weduwe ben.



Succes TO
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Hoi,



Ik stuur je een pb
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 jaar samengewoond met me ex en een kind gekregen. Kort daarna zijn we uit elkaar gegaan. Vader is in beeld maar volgens omgangsregeling .al mijn families wonen in het buitenland. Heb enkel een oma hier die ik af toe bezoek.



En ja het is pittig om in je eentje een kind op te voeden zonder dierbaren en steun om je heen maar het lukt me prima.
Alle reacties Link kopieren
Zie net dat ik je geen pbje kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Nee klopt ...JeeJee...
Alle reacties Link kopieren
Ah oke, dacht reageer even op die manier op je berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je ook geen pb sturen ? Vreemd !
Alle reacties Link kopieren
Ow das idd wel raar.. haha. Ik heb ook geen idee waarom dat niet lukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Natashawarsha schreef op 19 maart 2017 @ 17:11:

Ik kan je ook geen pb sturen ? Vreemd !Jij hebt de mogelijkheid om priveberichten te ontvangen en verzenden niet ingeschakeld bij je profielinstellingen.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven