Alleenstaande moeder met kind / vakantie juni. Ga je mee?

26-01-2015 21:41 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil (moet nog boeken;-) samen met mijn dochter van 6 jaar in de juni schoolvakantie (vanaf 6 juni) een weekje naar de zon. Weet nog niet waarheen precies, als de zon maar schijnt :-) Lekker bij het zwembad/strand liggen, gezellig eten en wat langs de winkeltjes struinen. Dus een heerlijke relax vakantie ! Ik ben al een paar keer met haar alleen op vakantie geweest (Griekenland, Turkije, Tenerife, Mallorca), maar het lijkt me wel eens gezellig om met een andere alleenstaande moeder met kind te gaan.



Dus....wie heeft daar ook zin in?
Zo vroeg is er toch nog geen schoolvakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ja wij hebben in juni ook nog een weekje vrij :-)
Ah vandaar.
Wel gedurfd om erop te vertrouwen dat degene die zich aanmeld, ook te vertrouwen is. Maar misschien ben ik gewoon een schijterd😊
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee hoor
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, hoor. Als ik alleenstaande moeder was, zou ik zo met je mee zijn gegaan. Maar hier moet kind in juni gewoon naar school.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 25 januari 2015 @ 13:42:

Wel gedurfd om erop te vertrouwen dat degene die zich aanmeld, ook te vertrouwen is. Maar misschien ben ik gewoon een schijterd😊



Welk risico loopt ze dan?

Ieder betaalt toch haar eigen reis, en als het tegenvalt, moet je gewoon niet meer samen gaan winkelen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
quote:haarklover schreef op 25 januari 2015 @ 15:41:

[...]





Welk risico loopt ze dan?

Ieder betaalt toch haar eigen reis, en als het tegenvalt, moet je gewoon niet meer samen gaan winkelen.Ik doelde niet op de letterlijke vakantie, maar dat je helemaal niet weet wie er aan de andere kant van de partij zit...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil (moet nog boeken;-) samen met mijn dochter van 6 jaar in de juni schoolvakantie (vanaf 6 juni) een weekje naar de zon. Weet nog niet waarheen precies, als de zon maar schijnt :-) Lekker bij het zwembad/strand liggen, gezellig eten en wat langs de winkeltjes struinen. Dus een heerlijke relax vakantie ! Ik ben al een paar keer met haar alleen op vakantie geweest (Griekenland, Turkije, Tenerife, Mallorca), maar het lijkt me wel eens gezellig om met een andere alleenstaande moeder met kind te gaan.



Dus....wie heeft daar ook zin in?
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je nog een topic?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:michelleobama schreef op 26 januari 2015 @ 21:47:

Waarom open je nog een topic?+1
Alle reacties Link kopieren
Ga je iedere dag een topic openen?
wat voor scholvakantie is er in Juni?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik er achter kwam dat die andere in een verkeerd topic was geplaatst....
Alle reacties Link kopieren
Die andere oproep stond juist goed.

Ik vermoed dat de mods deze zullen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Nu staat ie toch op topic "reizen" ?? Dus lijkt me de juiste plaats voor zoiets :-)
Ik vind het al lastig om op vakantie te zijn met iemand waar ik veel mee omga. Hoe zie jij dat voor je, met een wildvreemde?
Bedoel je niet 6 juli? Dan begint hier ook de schoolvakantie.

Er zijn speciale organisaties voor alleenstaande ouder die op vakantie willen. Misschien vind je daar iets.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet zo gauw met een vreemde gaan. Zijn er geen alleenstaande moeders (of moeders die wel zonder man weg willen gaan) bij je dochter op school. Dan kun je in ieder geval in de week van 6 juni. Weinig andere mensen zullen dan vrij hebben met schoolgaande kinderen.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Estivant al bekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven