amsterdam +- 25-35 jr

01-05-2016 17:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Het lijkt mij erg leuk om een groepje meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals uit eten, koken, borrelen, (food) festivals, sporten, concertjes etc.. in Amsterdam. Ik ben 27 jaar en woon nu alweer een paar jaar met veel plezier in Amsterdam. Ik zou graag wat vaker leuke dingen willen doen met een groepje. Zijn hier meer meiden die zich hier in kunnen vinden? Laat het weten:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 26 en kom zelf uit Heemstede, maar ben regelmatig voor werk te vinden in Amsterdam. Ook zijn mijn vriend en ik van plan om ergens in de omgeving van Amsterdam te gaan wonen.

Ook mij lijkt het superleuk om een groepje in de buurt te hebben om mee af te spreken. Ik hou van gezelligheid, borrelen, thee drinken, kletsen en dat soort dingen. Sporten is wat minder aan mij besteed, maar wie weet wordt dat met een goeie schop onder mn kont ook wel iets dat ik leuk vind!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik heb nog een berichtje van iemand van 24! Misschien wil jij ool je facebook sturen in een privebericht? Dan maak ik een groepje!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!



Ik zie dat ik je geen berichtje kan sturen, heb je je instellingen goed staan?
Alle reacties Link kopieren
Oeps! Nu wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel bij! Ik ben 25, woon net in het gooi maar veel in Amsterdam te vinden. Mijn vriend werkt in Amsterdam en ik ben druk bezig met daar werk te vinden! (Solliciteren is echt drama) Lijkt mij ook leuk om een nieuwe groep meiden te leren kennen om gezellig mee te eten en borrelen en dergelijke!
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nooms schreef op 04 mei 2016 @ 12:33:

Ik ben ook wel bij! Ik ben 25, woon net in het gooi maar veel in Amsterdam te vinden. Mijn vriend werkt in Amsterdam en ik ben druk bezig met daar werk te vinden! (Solliciteren is echt drama) Lijkt mij ook leuk om een nieuwe groep meiden te leren kennen om gezellig mee te eten en borrelen en dergelijke!Hoi! Zou je mij je facebooklink wilen sturen in pm? Dan maak ik later een groepje aan!
Alle reacties Link kopieren
Ja ga ik doen!
Always smile!
Alle reacties Link kopieren
quote:moams schreef op 04 mei 2016 @ 19:42:

[...]



Hoi! Zou je mij je facebooklink wilen sturen in pm? Dan maak ik later een groepje aan!Gedaan !
Always smile!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven