amsterdam (27-32)

26-10-2014 19:45 4 berichten
Sinds vorige week werk ik in amsterdam (centrum) en ben ik per direct op zoek naar woonruimte in amsterdam(maar datterzijde).



Voor mij is het een compleet nieuwe uitdaging omdat ik vrijwel niemand ken in amsterdam, maar wel sociaal ben ingesteld. Ik sport graag, zoek nog een leuke tennisclub en fitnessclub, ga graag uit en vind winkelen superleuk of terrasjes pakken, ook een van mn hobbys uit mn huidige woonplaats. Alleen ken ik hier vrijwel niemand. Mij lijkt het leuk om aankomende week s avonds wat te gaan drinken met meiden die in hetzelfde schuitje zitten.



Ik ben outgoing, maar wel een beetje kat uit de boom kijkend, hou van mode, muziek en film.



Lijkt het je wat om wat te gaan drinken, pm me dan! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi Lucy,

leuke oproep.

Ik ben 28. Ik woon niet Amsterdam maar ben er vrijwel elke weekeind te vinden. Lijk me leuk om kennis te maken.

gr.
Alle reacties Link kopieren
hey meiden leuk jullie berichtje ik ben zelf 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of gezellig een avondje stappen ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam nou mochten jullie het leuk vinden om met mij in contact te komen mogen jullie mij mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PM gestuurd! :-)
Noem mij maar Nil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven