Amsterdam en omg.

15-11-2015 16:56 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik woon samen in Amsterdam, echter zijn veel vriendinnen inmiddels vertrokken uit Amsterdam of hebben kids, waardoor spontaan afspreken er niet meer in zit. Ik zou het daarom leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen uit Amsterdam en de omgeving om gezellige dingen te ondernemen zoals sporten, shoppen, beautydagjes of lekker lunchen/eten etc. Mocht je interesse hebben stuur mijn een pb en kunnen we binnenkort wat drinken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

het lukt niet om een privebericht te sturen, dus dan maar zo.

Hoe oud ben je? Ik ben Audrey, 25 jaar en woon samen in Purmerend. Ik werk regelmatig in de weekenden, dus ben vaak doordeweeks vrij en vind het leuk om dan wat met vriendinnen te gaan doen.

Ik vind het leuk om te gaan shoppen, naar de bioscoop te gaan of gewoon gezellig kletsen op de bank. Door werk en relaties zijn veel contacten verwaterd, dus vandaar mijn bericht.



Ik hoor graag van je!

Audrey
Alle reacties Link kopieren
hoi Dames ik ben 24 jaar woon ook in Amsterdam ik ben ook opzoek naar nieuwe vriendinnen in Amsterdam Audrey ik kan je alleen geen prive berichtje sturen lijkt me leuk om met jullie in contact te komen nice005 ik stuur jou ff prive berichtje

Gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven