Amsterdam nieuwe vriendin(nen) rond de 27 gezocht

08-04-2017 13:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat vriendinnen om mij heen aan het settelen zijn lijkt het mij leuk om nieuwe meiden te ontmoeten die ook in Amsterdam wonen om samen leuke dingen mee te maken!

Die ook dol zijn op wijntjes drinken (terras weer komt eraan!!)

Festivals in en rondom Amsterdam. Of samen sporten (ik heb one fit card en basic fit en een museumkaart)

Het leuk vinden om te shoppen en lunchen, samen koken en gezellig tafelen met een ouderwets bordspel of een potje kaarten!

Als mensen om je heen je met regelmaat zeggen dat je knettergek bent ;)

stuur dan een berichtje! haha..



Ik ben 27, vrijgezel en woon op dit moment in West.
Alle reacties Link kopieren
Drankjes in Amsterdam?



Misschien kan je deze to een berichtje sturen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ohja, bedankt :D
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi MissMidnight,



Ik zit in hetzelfde schuitje. Ben 26 jaar en woon ook in West! Ik heb echt net een facebookgroep aangemaakt, voor meiden die het leuk vinden om in Amsterdam nieuwe contacten te leggen en gezellige uitjes te ondernemen.



https://www.facebook.com/groups/1839488633042542/



Het stelt nog niks voor, maar lijkt me een handige manier om eventueel in groepsverband te kunnen afspreken. Lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hee! In jouw oproepje kan ik mij vinden, ik zit in een gelijke situatie. Ik ben 33 jaar en heb leuke vriendinnen maar bijna allemaal hebben een relatie en dan spontaan iets afspreken kan vaak niet. Zo jammer. Ik ben recent weer single dus ik wil weer veel leuke dingen ondernemen want dat bank zitten ben ik nu wel beu.

Ik ben van de spontane acties, lekker borrelen en dansen! Wie weet staan we snel een keer op een festival te dansen of drinken we een biertje aan de waterkant. ;) Lijkt mij leuk om wat te horen.



Groeten



Evelyn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven