Amsterdamse gezelligheid!?

15-12-2014 20:31 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Zat om het weekend thuis op de bank te zitten, terwijl er zoveel in deze mooie stad te doen is? Vriendinnen die het druk hebben met baby's en manlief? Nieuwe mensen willen ontmoeten, maar niet weten waar? Op zoek naar één of meer leuke vriendinnen om eens te gaan stappen, de 9 straatjes af te struinen, een kroeg in te duiken, een biosje te pakken, fietstochtjes naar en relaxen in een willekeurig park, nieuwe restaurantjes uit te proberen, een musea te bezoeken, foute filmavondjes met een bak thee en vooral veel gezelligheid? Herkenbaar?

Ik ben 29 jaar, woon bijna een half jaar in Amsterdam en wil mijn vriendengroepje met een stel leuke, spontane meiden uitbreiden. Ik houd van gezelligheid, maar vooral geen verplichtingen!

Lijkt bovenstaande jou ook eens leuk om te doen, stuur dan een berichtje

Groetjes,

Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hi Marloes,



Klinkt gezellig! Ik heb ook behoefte om mijn vriendenkring wat uit te breiden. Ik ben 28, wel net moeder (is dat een probleem?) maar naar mijn idee nog genoeg tijd om leuke dingen te doen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Marloes,



Jou oproep lijkt heel erg op die van mij en ik heb ook gereageerd op Lynn.

Ik wil mijn vriendenkring uitbreiden in Amsterdam om spontaan leuke dingen te ondernemen in deze fantastische stad. Lijkt het je leuk om in contact te komen met mij en een keer te meeten? Ik ben ook zeker opzoek naar nog meer gezelligheid in deze stad. Lijkt me gezellig om wat van je te horen.



Groetjes laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik heb jullie allebei een berichtje gestuurd

Groetjes,

Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marloes,



Sinds kort woon ik ook weer in Amsterdam en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen. Veel van jou genoemde interesses vind ik ook leuk!



Zelf ben ik 33 jr, single en zoek leeftijdsgenoten om mee te stappen, bios, lekker shoppen..noem maar op



Mocht je interesse hebben, dan kan je contact met mij opnemen



Heb je trouwens voor de feestdagen al plannen?



Groet Nadia
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nadia,

Ik zie dat ik je geen priveberichtje kan versturen, dus maar even zo! Leuk dat je gereageerd hebt en leuk dat we dezelfde interesses hebben! Ik zag je oproepje net ook staan, als je hier niet had gereageerd, had ik dat op jouw post zeker gedaan!

Met de kerstdagen en dat weekend heb ik al plannen, erna nog niet. Stuur je mij anders een berichtje?

Groetjes,

Marloes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk om van jou te horen! Ik pas sinds een paar dagen lid, dus ken ik alle functies vd forum nog niet.



Heb je zin om een keer af te spreken? Dan kunnen we bespreken wat voor leuks we binnenkort kunnen inplannen.



Met oud en nieuw wil ik graag gaan stappen naar een vd geweldige feestjes in Amsterdam!



Als het goed is, kan je me nu wel een privebericht sturen,



groetjes



Groetjes
Richt je op je doelstellingen, live life to the fullest and never give up!
Alle reacties Link kopieren
Hi Marloes,



Ja, inderdaad, het is niet leuk om het weekend thuis op de bank te zitten.

Vriendinnen druk met gezin en niemand zin/tjd om wat leuks te gaan doen. Sommigen wonen ook ver of verhuisd naar buitenland.

Ben op zoek naar één of meer leuke vriendinnen om te gaan stappen, bios, park, uit eten, museums, festivals etc.



Groetjes en een fijne weekend,

Donna
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort een keertje afspreken met een clubje?



In het kort even iets over mijzelf bijna 37 jaar en ik woon in Amsterdam Oost samen met mijn vriend en 2 poezen. Naast mijn drukke baan bij een bank onderhoud ik een tuintje van een oudere dame, iets voor een ander doen vind ik belangrijk.



Ik zoek altijd naar de combi de voordelen van een geweldige stad als Amsterdam (theater, festivals, kroegjes, terrasjes, restaurantjes) en de natuur (het geweldige uitzicht vanuit ons huis over t water, heerlijk varen door of rond Amsterdam, mooie fietstochten ten noorden van Amsterdam bijvoorbeeld.) Of gewoon weekendje weg wandelen/fietsen/strand. Ook op vakantie geniet ik van natuur in de bergen, nationale parken, veel wandelen, skien.



Ik ben opzoek naar vriendinnen die net als ik een brede kijk op de wereld hebben, ondernemend zijn en positief ingesteld. Wie gaat er binnenkort mee voor theateravondje, museum, borrel etc?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kan me goed vinden in jou beschrijving, matcht goed met wat ik leuk vind om te doen en wil graag mijn vriendenkring uitbreiden.

Ik ben 33 jaar werk in de zorg, kom uit de haarlemmermeer, heb vriend en hond waarmee ik graag in de bossen in de omgeving wandel .

Andere hobby's zijn: toneelspelen, spinning, dansen, DIY

Vind amsterdam een geweldige stad en kom redeljk vaak.

Ik zou graag bij je misschien nog te vormen clubje aansluiten!!

Liefs mel
Hi Meid,



Nieuw jaar, nieuwe vriendinnen rijker. Ben nog opzoek naar nieuwe vriendinnen om mee te lachen, kletsen, op stap te gaan, avondjes thuis op de bank, terrasjes, sauna, goede gesprekken... tja... dat mis ik een beetje op het moment. Leuk om elkaar beter te leren kennen?



Greezz
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier, laat ik met iets concreets komen hopelijk werkt dat.



Wie gaat er zondag 1 maart vanaf 4 uur mee borrelen bij Brouwerij het IJ in Oost? Ik post dit berichtje op meerdere Amsterdam topics en hoop zo een leuk clubje bij elkaar te krijgen.



Wie heeft er tips voor meer actieve forums en concrete ontmoetingen?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, maar kan t ook zaterdag 28-2? Ik moet nl werken die zondag. Ik wil wel graag mee nl.



Liefs mel
Alle reacties Link kopieren
Tis wel veel namelijk😉
Alle reacties Link kopieren
Nou ze staan allemaal te springen he om af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Saaie boel he Mel? De 28e ben ik jarig dus dat gaat hem niet worden. Laten we even wachten of er nog meer enthousiastelingen bijkomen. En dan prikken we een andere datum met een groter clubje goed?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Is goed. Maar met zn tweeen niet leuk dan? 😊

Greetz mel
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik ben zelf 26, en kan me ontzettend vinden in het leuke berichtje hier boven!

Op een zaterdag of zondag gewoon lekker door de stad slenteren en leuke dingen doen.



Hebben jullie al afgesproken met ze allen?



Fijne avond.

Groetjes,

Tess
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet. Essie wil een paar reacties/ meiden sparen.

Gr. Mel
Alle reacties Link kopieren
We prikken gewoon een datum en dan zien wel wel hoeveel meiden er komen dan gebeurd er tenminste iets toch? Zondag 8 maart kunnen Mel en Tess dan sowieso? 4 uur ergens in het centrum voor een borrel is dat een goed plan? Leuke ideen qua kroeg?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry vier ik mijn verjaardag. Het weekend daarop wel of in de tussenliggende dagen, want ik heb vanaf 6 maart een week vakantie

Greets mel
Alle reacties Link kopieren
Zondag 15 maart een goed plan?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ja prima!!!

En waar? Ik hou wel van plekken als hannekes boom, pllek of roest, ff lekker borrellen.

Gr. Mel
Alle reacties Link kopieren
Hi! Lijkt me leuk om ook mee te gaan. Ben 32 en vanwege 'settelende' vrienden enorme behoefte aan nieuw gezelschap om dingen mee te ondernemen. Kroeg, theater, bios, park, fietstochtje, uit eten... dat soort dingen. Is 15 maart de dag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Vergeten te lezen maar lijkt mij ook leuk om te komen. 15 maart kan ik ook en hannekes boom, roest en pllek vind ik heel gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven