Amsterdamse gezelligheid!?

15-12-2014 20:31 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Zat om het weekend thuis op de bank te zitten, terwijl er zoveel in deze mooie stad te doen is? Vriendinnen die het druk hebben met baby's en manlief? Nieuwe mensen willen ontmoeten, maar niet weten waar? Op zoek naar één of meer leuke vriendinnen om eens te gaan stappen, de 9 straatjes af te struinen, een kroeg in te duiken, een biosje te pakken, fietstochtjes naar en relaxen in een willekeurig park, nieuwe restaurantjes uit te proberen, een musea te bezoeken, foute filmavondjes met een bak thee en vooral veel gezelligheid? Herkenbaar?

Ik ben 29 jaar, woon bijna een half jaar in Amsterdam en wil mijn vriendengroepje met een stel leuke, spontane meiden uitbreiden. Ik houd van gezelligheid, maar vooral geen verplichtingen!

Lijkt bovenstaande jou ook eens leuk om te doen, stuur dan een berichtje

Groetjes,

Marloes
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat is leuk!! T wordt een aardig clubje zo.

Hoe laat zullen we doen 19.30u oid ?
Alle reacties Link kopieren
Aah jammer dat het niet een weekend later is. Ik ga pas over 2,5 week naar Amsterdam verhuizen. Als jullie nog een keer gaan dan hou ik me aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Ik hou me ook aanbevolen voor ronde 2 De 15de kan ik namelijk niet, maar lijkt me wel leuk om eens te borrelen!
Alle reacties Link kopieren
Ladies 15 maart staat genoteerd dan zijn we sowieso al met 4 gezellige Amsterdamse meiden. Ik zal een nieuw topic starten met deze datum wellicht komen er nog meer bij dan. Zullen we bij Pllek afspreken om 4 uur?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ook naar Echt Gebeurd in Toomler gaan?

http://echtgebeurd.net/event/toomler-voor-het-geld/
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me goed idee essie!! Hebben we toch nog een clubbie bijelkaar gesprokkeld . Misschien ben ik iets later want heb een verjaardag smiddags maar dat hinderd mij niet.

Xxx
Alle reacties Link kopieren
15 maart gaat hem sowieso worden op andere topics ook nog paar meiden gevonden. Iemand een tip hoe we elkaar herkennen bij Pllek volgende week?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Pllek 15 maart 4 uur staat en we hebben een leuk clubje bij elkaar en wellicht komen er komende week nog aanmeldingen bij. Iemand een idee hoe we elkaar herkennen de 15e?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Toomler is super leuk idee ben groot fan van Toomler laatst nog uitje met collega's georganiseerd op woensdagavond burger en veel optredens voor 15 euro. De eerste keer afspreken is een borrel denk ik het handigst zodat we met elkaar kunnen beppen en dan kunnen we de 15e gelijk datum afspreken voor Toomleravond is dat een goed plan?quote:Amsterdamenzo schreef op 05 maart 2015 @ 10:21:

Kunnen ook naar Echt Gebeurd in Toomler gaan?

http://echtgebeurd.net/event/toomler-voor-het-geld/
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Herkennen, ja grappig. Signalement 1.78m honingblond krullend haar, normaal postuur en bruine bril. Ik weet nog niet wat ik aan doe!!

Xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat herken ik me in jouw oproepje Ben 29, en woon nu een paar jaar in Amsterdam. Heb eigenlijk een leuk sociaal leven maar mis een beetje de mensen om spontaan mee af te spreken en vooral om dingen mee te ondernemen (theater, festivals, sportieve dingen). Als het kan haak ik graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Sorry maar deze site werkt bij mij zo slecht.

De 15e kan ik niet, maar ik ga even kijken of ik wat om kan zetten.



Lijkt me gezellig namelijk.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
--
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
BELANGRIJK BERICHT VOOR AS ZONDAG Hai Ladies ik heb even op de verschillende topics rond gekeken en als ik me niet vergis komen de volgende meiden as zondag 4 uur naar Pllek toe:

Smelgje81

Amsterdamenzo

Dedetje

Tessrvs misschien

Voorheen



Heel toepasselijk ik neem een Viva mee en die leg ik op tafel zodat jullie weten waar we verzamelen en desnoods wapper ik een paar keer in de lucht met de Viva (hopelijk is er dan wel plek bij Pllek). En mocht er geen tafel vrij zijn dan post is wel een bericht op het forum waar ik wel zit.



MOCHTEN ER NOG MEER MEIDEN AANSLUITEN, LET ME KNOW.
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk, zie jullie zondag om 16:00 bij pllek!
Alle reacties Link kopieren
En het wordt nog drukker ook Cosmopolitan2208 komt
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Gezelligheid! :-)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
8 Amsterdamse meiden bij elkaar dat gaat zeker gezellig worden morgen bij Pllek.

Zie jullie dan warm binnen met een warme choco
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ladies ik baal als een stekker maar ik ben totaal mijn stem kwijt door ernstige verkoudheid. Gisteren gezellig feestje en vanochtend kon ik alleen nog maar fluisteren wat ik juist niet moet dan las ik al op internet. Als ik niet mag praten en jullie met gefluister sowieso niet kunnen verstaan kan ik helaas niet komen.



Wil aub iemand anders van het clubje een Viva meenemen en zorgen dat jullie elkaar vinden vanmiddag? Dan ben ik er heel graag een volgende keer bij

De volgende meiden komen:

Smelgje81

Amsterdamenzo

Dedetje

Tessrvs misschien

Voorheen

Cosmoplitan2208

Winoah80



Laat aub even weten als iemand van het clubje dit bericht gelezen heeft want ik wil natuurlijk voorkomen dat jullie elkaar niet vinden vanmiddag.

Je kan reageren via mijn mail of op t forum (lekkervaakweg@outlook.com)



Heel veel plezier vanmiddag ik hoop dat het een succes is en een vervolg krijgt waar ik dan wel bij kan zijn
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ha Meiden,

Jammer essie dat je er niet bij kunt zijn vanmiddag! Ik moet ook even kijken of ik het -op tijd- red, dus zou graag wel zeker willen weten dat er iig een paar van jullie zijn vanmiddag... En anders houd ik me ook aanbevolen voor een volgende keer, mss een idee om die anders meteen te plannen?!
Alle reacties Link kopieren
Wie kan nog wel vanmiddag? Ik wel maar zit een beetje krap in de tijd, dus zou liever iets dichterbij afspreken. En niet zo'n zin om helemaal naar NDSM te gaan en daar vervolgens niemand te treffen...



Weet natuurlijk niet waar iedereen woont, maar voor mij zou Oud-West, Westerpark of Jordaan perfect zijn. Willen we nog wisselen van locatie of maak ik het nu veel te ingewikkeld, zo op het laatste moment?
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm, bij gebrek aan ja-zeggers voor vanmiddag..... Zullen we een nieuwe datum prikken?



Zondag 22 maart, 16.00 uur, Pacific?
Alle reacties Link kopieren
Ik rij nu naar pllek
Alle reacties Link kopieren
Ik sta bij pllek nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven