Awesome Couple

01-05-2016 18:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie regelmatig topics voorbij komen waarin dames op zoek zijn naar vriendinnen, echter zie ik (bijna) nooit heren die op zoek zijn naar vrienden..



Toen ik dit voorstelde aan mijn man, reageerde hij wat terug houdend en vond het alleen, een topic plaatsen niks maar wilde wel als koppel, dus bij deze..



Wij man & vrouw zouden het leuk vinden om andere koppels te ontmoeten voor vriendschap, dus geen swing praktijken lol.



Wij zijn 2 succesvolle ondernemers uit Amsterdam (maar wij reizen zoveel dat het ons niet uitmaakt waar ter wereld je woont). Wij zijn heel open minded en laten ons graag inspireren door nieuwe dingen en denkwijze van andere. Praten doen we graag en zijn heel erg geïnteresseerd in vele andere culturen. Natuurlijk zijn we individueel anders maar ook weer niet, dit zou je moeten ervaren .



Ons maakt leeftijd en afkomst vrijwel niks uit, dus heb je zin om nieuwe mensen te leren kennen.. stuur dan een berichtje of laat je email adres hieronder achter en wie weet tot snel!
Leuk idee, ik zou erbij zetten wat jullie graag in het weekend doen. Of jullie graag sporten, naar een festival gaan, lezen, weet ik veel. Succes! Nieuwe vrienden als stel maken is idd niet zo gemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie jezelf een awesome couple of zoeken jullie die?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 mei 2016 @ 20:11:

Vinden jullie jezelf een awesome couple of zoeken jullie die?Ben ook benieuwd. Als jullie awesome zijn, dan kunnen wij daar niet aan tippen. Als jullie awesome willen, ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven