Backpacken

16-12-2014 09:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben een jonge meid van 24 jaar oud. Hou van heel veel gezelligheid lachen en gek doen.

Verder hou ik ontzettend veel van reizen en daar gaat het nu om! Vorig jaar ben ik in midden Amerika geweest en afgelopen jaar naar Afrika.



Nu ben ik de eerste voorbereidingen aan het treffen om te gaan backpacken, wanneer en waarheen, is nog onduidelijk, waarschijnlijk ga ik weg in januari maar daar valt over te praten. Waarom ik dit topic aan gemaakt heb is omdat ik nog een reismaatje zoek.



Ik wil er wel ruim de tijd voor nemen. Wanneer jij die tijd hebt en los wilt komen van ons luxe leventje in Nederland en de wereld wilt ontdekken dan wil ik graag met je in contact komen.



Wat ook belangrijk is, ik heb zelf niet een mega budget dus moet het wel hebben van de goedkopere dingen, ik denk daarom dat het handig is dat wanneer je mee wilt ook niet op zoek moet zijn naar alle luxe.



We kunnen via de email, Skype contacten en kijken of er een klik is, zo ja dan kunnen we een mooie reis gaan plannen!!



Ik ben heel benieuwd naar de reacties en vragen kunnen jullie altijd stellen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet alleen? Onderweg ontmoet je ook wel mensen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook aanraden om alleen te gaan!



Onderweg ontmoet je snel mensen, met wie je verder kunt reizen. Is ook erg leuk en een belevenis. En als ze toch niet zulk leuk gezelschap zijn, kun je weer een andere kant op reizen! Vaak kun je van het soort hostel waar je verblijft wel afleiden of daar mensen zullen zijn die ook op zoek zijn naar reismaatjes!
Ik zou naar Azië gaan, starten in Thailand. Daar zijn zoveel jonge backpackers (ook die alleen reizen) en heb je vanzelf aansluiting. Veilig land, goedkoop, een van de lekkerste keukens en veel westerse toeristen met hetzelfde doel, waardoor je je in dat land niet verloren in the middle of nowhere zult voelen. En mocht je gaandeweg toch behoefte hebben om die drukte te ontvluchten dan ga je ergens anders naartoe met je LP en backpack.



Heb zelf 8 jaar terug een groepsreis door Thailand gemaakt maar toen ik zag hoeveel jonge mensen alleen reisden dacht ik: waarom heb ik dit niet alleen gedaan? (Ook omdat de groep niet zo leuk was trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Ik raad ook Azië. Zo'n geweldig en goed te bereizen continent! Veel backpackers, en dat eten inderdaad :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven