Bioscoop-maatje Tilburg/Breda/Ehv

22-05-2016 09:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey



Ik heb al een aantal jaren een Pathé Unlimited card (onbeperkt naar de film voor 19 euro p/m) maar ik vind dat ik er toch iets te weinig gebruik van maak de laatste tijd. De reden is voornamelijk dat ik weinig vriendinnen heb die net zo'n filmfreaks zijn als ik; ik krijg ze hooguit zo af en toe mee naar een romantische komedie, maar that's it.



Vind het zonde, maar wil mijn kaart eigenlijk niet opzeggen omdat ik toch echt dol ben op de bios. Ben met mijn 32 jaar niet meer zo'n stapbeest dus zijn die avondjes echt mijn avondje uit. (vaak in combi met een lekker etentje in de stad vooraf)



Het lijkt me dan ook leuk middels deze weg dames te vinden die ook van de film houden en/of misschien zelfs ook een Pathé card hebben? Ik woon zelf in Tilburg, maar sta er ook voor open naar Pathé Breda of Eindhoven te gaan.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Was je nog steeds op zoek naar een bioscoop maatje? Vooral met de leuke films die er nu aan zitten te komen lijkt het me heel leuk om regelmatig te gaan.



Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hey Dorkasaur,



Leuk dat je ook gereageerd hebt ???? maar helaas heb ik nog geen reactie van nevergiveup terug gekregen.



Als je het leuk vindt, kunnen we misschien wel een keer afspreken om naar de bios te gaan?



Seeya...
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Ik heb jullie een pbtje gestuurd (Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen haha)
Alle reacties Link kopieren
Ik en films.....ja ik krijg ze ook niet mee naar de bios. Dus zou graag aansluiten. Hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Hey Franka1982,

Er draaien nu idd wel leuke films. Ik heb de laatste tijd teveel films misgelopen en te weinig van mijn pas gebruikt! Ik heb Ghostbuster al moeten missen en wil Jason Bourne niet missen. Dus ladies als jullie ook zin hebben, kunnen we misschien afspreken?!



@Nevergiveup, ik had nog een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je even een pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden. Haha, ik leef nog! Tof dat er nog steeds reacties komen. Ik ben zelf ff een 1.5 maand 'van de aardbodem verdwenen' om lekker veel naar Frankrijk te gaan. Vandaar de radiostilte haha. Ben er nu nog steeds maar vanaf woensdag ben ik weer back in NL and back in business. Leuk dan een keertje een film te pakken!
Leuk! Ik sluit graag aan! Misschien een idee om een whatsappgroepje aan te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven