BoekenBorrelClub Amersfoort

07-11-2015 19:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik (vrouw van 34) las het oproepje van de BoekenBorrelClub in Rotterdam en werd daar heel enthousiast van. Helaas is Rotterdam te ver weg voor mij. Maar wie weet kunnen we een BoekenBorrelClub in Amersfoort opstarten?



Dit is het idee:

*Onder het genot van een hapje en een drankje kletsen over boeken

*Gezellige, ongedwongen sfeer

*Van chicklits tot literatuur, filosofie etc. etc.

*Eens in de 2-3 maanden

*Op een wisselende leuke locatie in Amersfoort



Iedereen is welkom. Hoe meer verschillende mensen hoe beter. Zolang je maar van lezen en gezelligheid houdt! Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur dan een mailtje met wat info over jezelf en het soort boeken dat je graag leest naar: boekenborrelclubamersfoort@outlook.com



Zodra we een leuk clubje bij elkaar hebben kunnen we een eerste datum prikken, de locatie bepalen en kijken welke boeken we gaan lezen/bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een superleuk idee , ik doe mee maar dat zal je waarschijnlijk niet verbazen😉.
Alle reacties Link kopieren
Jeeee, gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
Miss Galaxiana, ben benieuwd hoe het ervoor staat. Leuke aanmeldingen gekregen? Ik heb er nog steeds zin in. Lezen en borrelen blijer kun je me niet maken



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, inmiddels zijn we met z'n vieren, misschien 5. Ik hoop op nog 1 of 2 aanmeldingen (maar meer mag natuurlijk ook). Denk dat we dan wel met genoeg zijn om van start te kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Aaah meen je, wat super zeg. Mijn voorstel dat TO een boek mag introduceren en dat we het daarna gaan bespreken?



Zo leuk dit 👍
Alle reacties Link kopieren
Yesss, ik ga m'n best doen om een leuk eerste boek te bedenken!



We zijn nog steeds met z'n vieren en hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus... zijn er nog meer boeken en borrel liefhebbers in Amersfoort (en omgeving)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven