Boekenclub omgeving Westland, Delft, Den Haag starten

29-08-2015 20:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om een boekenclubje te starten met een aantal gezellige meiden die net als ik graag lezen en van gezelligheid houden. Ik hou van veel soorten boeken... Thrillers en chicklit lees ik momenteel het meest.

Het zou leuk zijn eens in de 6 tot 8 weken af te spreken om het boek wat we lezen te bespreken.

Zelf ben ik 32 maar voor mij is leeftijd niet zo belangrijk... Wel handig als je in de omgeving van Westland, Delft of Den haag woont ivm reizen.

Heb je interesse? Doe mee!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben ook 32, en Delftse, lees als het even kan stapels boeken weg en ook het liefste thrillers; enkele van mijn favoriete schrijvers; Nicci French, Karin Slaughter, Simone van der Vlught, sindskort ben ik begonnen aan Esther Verhoef, David Baldacci vind ik ook erg goed.

Lijkt me dus wel gezellig!



Groetjes Romany
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Je houdt van dezelfde schrijvers als ik!

We zijn al met zn 2 en
Alle reacties Link kopieren
Hi blij-ei en romany, ik heb ook interesse! ben 29 jaar, woon in den haag en lees ook graag thrillers. Mag ik met jullie mee doen?
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Thrillers en chicklits... Ook mijn combi! En woon nog in delft ook, dus sluit me graag aan! )
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Klinkt als een bericht dat ik net wilde plaatsen! Wat grappig! Ik sluit me ook graag aan! Ik ben zelf 31 jaar en woon in Berkel en Rodenrijs, niet ver van Delft. Ik hou ook van thrillers en een chicklit op zijn tijd is ook wel erg ontspannen om te lezen. Verder lees ik ook graag boeken over échte opsporingsonderzoeken. Hebben jullie al ideeen over titels? Ik denk graag mee!
Alle reacties Link kopieren
willen jullie mij een PB sturen? Anders kan ik jullie niet bereiken. Ik heb alleen Romany een bericht kunnen sturen.

Misschien is het een idee om emailadressen uit te wisselen en zo in contact te komen of een besloten Facebookgroep te maken?
Alle reacties Link kopieren
Hi Blij_ei,



Ik heb je 5dgn geleden een PB gestuurd, heb je die wel ontvangen? Ik heb namelijk geen reactie gehad en was even benieuwd of er wat mis is gegaan.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven