Boekenclub Utrecht

09-06-2015 14:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal :)!



Ik zag dat hier een oproep was geplaatst voor een boekenclub voor mensen uit Utrecht en omstreken. Nu lijkt het me super leuk om zoiets ook te beginnen! Ik zag dat de meiden van die boekenclub rond de 30 waren, alleen ben ik zelf 23. Ik zoek dus leeftijdsgenoten (of iets ouder of jonger) die met mij een boekenclubje op zouden willen richten. Het hoeft van mij niet te serieus, en het gaat me deels ook om de gezelligheid. Ben je ook een liefhebber van Engelse en Nederlandse literatuur, houd je van kletsen met een wijntje erbij en kom jij uit Utrecht of uit de buurt van Utrecht? Dan hoor ik heel graag van je!



Liefs,

Naomi
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, ik zou graag meedoen! Ik ben zelf 25 en woon in Utrecht, en ik houd ook van lezen en wijntjes
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Jaaa al een reactie! Tof dat je mee wilt doen! Ik hoop heel erg dat er nog in ieder geval 2 of 3 meiden reageren, maar al heel erg leuk dat je reageert.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naomi,



Mij lijkt het ook leuk om mee te doen! Ik ben 23 jaar, woon in Utrecht en zocht inderdaad ook naar leeftijdsgenoten voor een gezellige boekenclub. Mijn interesse qua boeken is vrij breed, thrillers romans literatuur; en het gaat me ook zeker om de gezelligheid!

Hopelijk zijn er nog meer meiden die hier interesse voor hebben:)



Liefs, Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je reageert Kirsten!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ja heel tof! Mijn zus heeft uiteindelijk ook briefjes opgehangen op een paar plekken in de stad toen zij er eentje oprichtte, dus als niet meer meiden reageren kunnen we dat altijd met zijn drietjes doen :)! Heeft bij haar goed gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Hey lijkt mij ook heel erg leuk en gezellig, ik heb een hele brede smaak maar vind het leuke nieuwe boeken en schrijvers te ontdekken ben dol op wijn en ook thee ;) ben alleen wel 28 hoop niet dat dat een probleem is?
Alle reacties Link kopieren
Ha, nog een reactie, leuk!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is dat geen probleem! Het was meer dat het me bij de vorige oproepen opviel dat ze allemaal rond de 30 waren, en dacht misschien is het ongepast om daar als 23 jonkie me ook te melden. Bovendien leek het me sowieso leuk om te kijken of ik zelf wat op touw kon zetten :)! Is het een idee om het over het weekend heen te trekken om te kijken of nog meer dames zich melden en anders met elkaar contact zoeken om iets te regelen?
Alle reacties Link kopieren
Oke gelukkig! Super leuk idee hoor van je, ja goed idee mij lijkt het echt heel leuk. Ben heel benieuwd of er nog meer mensen zich gaan aanmelden
Alle reacties Link kopieren
Heey, wat leuk! Ik ben gek op lezen dus ik zou me graag aansluiten. En je neemt me de woorden uit de mond met het oproepje, het gaat ook om de gezelligheid !

Trouwens ook wel handig om te vermelden, ik ben 24 jaar en woon vlakbij Utrecht

Nog meer toevoeging, maar ik bedenk me net dat het me leuk lijkt om diverse boeken nu eens met anderen te bespreken, en meiden die daar ook van houden is helemaal top! Dus ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Up! Zijn er nog meer mensen die mee willen doen?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd
Hi Meiden,



Is er nog plek in de herberg voor een fervente lezer? Ik zou ook graag aanhaken, al is het maar voor de gezelligheid Ik ben 26, ik werk en ga verder graag naar de sportschool, ben net begonnen met een wekelijke schildercursus en ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend.



Ik lees ook graag, op het moment vooral 'zelfhulpboeken' - dat klinkt een beetje zweverig, maar ze geven me een fijne kijk op het leven en ik lees verder vooral Engelstalige boeken. Ik vind het lastig om goede Nederlandse boeken te vinden; ze zijn er zeker, dus wellicht kom ik er via jullie nog enkele tegen!



Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Sorry voor de late reactie! Wat tof dat er nog twee hebben gereageerd. Het lijkt me leuk om nu te kijken of we iets kunnen regelen! Is het een idee als jullie allemaal een mail naar me sturen? Dan kan ik iets van een datumprikker/doodle eruit gooien zodat we een keer kunnen afspreken in een cafétje met een kop thee. Dan kunnen we kijken of het klikt en of we het willen doorzetten!

Mijn email is na_oompje@hotmail.com.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Lijkt het jullie nog leuk meiden :D? Ik heb nog maar 1 reactie in mijn mailbox haha.



Liefsss
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes,



Ik geef gewoon iedere keer een update! Dan weten jullie ook waar jullie aan toe zijn :D. Ik heb er nu drie, dus ik wacht nog even op de andere twee en daarna gooi ik er een mailtje naar jullie allemaal uit.



Groetjes,

Naomi
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vind lezen en kletsen erg leuk, ik ben alleen nog redelijk onbekend met de term boekenclub. Kun je hier misschien over vertellen hoe dit in zijn werk gaat?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik zie een boekenclub als een manier om met wat leuke mensen bij elkaar te komen en een boek te bespreken. Het lijkt mij leuk dat bijvoorbeeld per keer dat we afspreken iemand de leiding neemt, en dat die het voorbereidt en interessante quotes pakt en leuke vragen verzint om over te discussiëren. Je kan vertellen wat je van het boek vond, maar bijvoorbeeld ook een kleine analyse afvuren, beargumenteren waarom je het helemaal niks vond etc. Ik zou het wel enigszins serieus willen nemen (het boek iedere keer wel proberen uit te lezen, en op het begin er wel echt serieus op ingaan), maar er is ook ruimte voor plezier en lekker kletsen over andere dingen. Het moet wel leuk blijven :)! Ik heb nu geloof ik iets van vier reacties in mijn mailbox, dus ik zal binnen nu en een week eindelijk een datumprikker eruit gooien.

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit meegedaan aan een boekenclub maar vind het idee erg leuk klinken! Ik heb gemaild, hopelijk ben ik nog op tijd ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een doodle eruit gegooid! Als iedereen nog enthousiast is, zijn we in totaal met zn 7en. Mooi aantal lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een mail gestuurd! Hopelijk kan ik er nog bij
Alle reacties Link kopieren
Up!



Gaat het nog door meiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb van zes meiden de doodle al terug, en waarschijnlijk wordt het 13 augustus! Dan kun je daar alvast een beetje rekening mee houden. Twee andere hadden nog een mail gestuurd, deze heb ik ook nog de doodle gestuurd dus die wacht ik nog even af. Ik denk dat ik het even hierbij houd, want dan zijn we iig met z'n zessen en waarschijnlijk zelfs met acht. Dat is voor nu wel even genoeg . Sorry dat het allemaal wat lang duurt, maar wilde wel een mooi aantal proberen te krijgen. Met minder dan vier was het misschien niet leuk geweest om het door te zetten. Volgende week is dat klaar, dan heb ik waarschijnlijk ook de doodle terug van de andere twee en dan beloof ik dat ik gelijk een mooie planning maak en doorstuur naar iedereen. Topppppppie.
Alle reacties Link kopieren
Super! Is het een idee om vast een groepsapp te starten om elkaar wat te leren kennen en een boek te kiezen voor de 13de?



Ps: de ontdekking ziet er gezellig uit! Perfecte locatie denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven