Borrel/eetclubje 31+ Zwolle

17-05-2015 10:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een vrijgezelle vrouw van 35 en zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen. Nu dacht ik dat het misschien een leuk idee zou zijn om eens een keer in de maand met iemand of clubje mensen wat te gaan borrelen of samen te eten.

Zijn er nog meer mensen die dit een leuk idee vinden?



Groetjes Salie
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo Salie!

Wat toevallig dat ik jouw oproepje aantref (alhoewel, wat is toeval...?), want ik speel al een tijdje met de gedachte om een eet/kook/borrelclubje op te starten, maar enige actie van mijn kant is tot nu toe uitgebleven.... Ik ben ook een dame/vrouw/meisje (whatever) van ca. 40 en hou van gezellige avondjes eten en drinken met vrolijke, positief ingestelde mensen, dus.... Ik woon trouwens in Zwolle, jij ook toch (?)

Wellicht kunnen we eens in contact komen als je wilt. Ik realiseer me dat ik een wat maffe gebruikersnaam heb, maar goed....alles wat ik verzon was al bezet, blijkbaar.....

Hey, see you misschien !
Alle reacties Link kopieren
Hoi Salie,



Wat een leuk idee. Ik ben Mirjam en kom uit Deventer. Ben 36 jaar en single. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ben wel in voor gezellige uitjes.



Groetjes Mirjam
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk dat er al reacties zijn! Dan zijn we in elk geval al met drie :-)



Nyzzz ik kom inderdaad uit Zwolle, woon in Stadshagen. En jij?



Als jullie mij een prive berichtje sturen met jullie emailadres dan kunnen we prive verder kletsen en misschien alvast een datum prikken om eens kennis te maken?



Groetjes
Hoi dames,



ik woon in Almelo maar werk in Zwolle. Ik ben net 40 geworden en werk als inkoopadviseur bij de overheid. Zoek ook wat gezelligheid omdat vriendinnen allemaal druk zijn of het is verwaterd doordat ze een relatie hebben. Snap ik niet echt want ik woon ook gewoon samen en doe mijn eigen dingen.....

Het lijkt mij leuk in ieder geval te kijken of het wat is van beide kanten. Het moet uiteraard klikken maar ook kan de afstand lastig zijn. Ik denk nu van niet hoor, anders had ik me niet hier voorgesteld.



Ik stuur je een privé bericht! Misschien leuk om een WhatsApp groep te maken ook?



Groetjes Fabi
Privacy
anoniem_64b4c87a99fc1 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 03:40
Reden: Privacy
97.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ga een whatsapp groep aanmaken, zodat iedereen mee kan praten. Dus voor degenen waar ik nog geen telefoonnummer van heb...Zouden jullie die naar me willen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



Wat een leuk idee!

Hier nog iemand die single is wel kinderen maar ze zijn al wat ouder waardoor ik wat vrijheid heb om leuke dingen te doen!



Klinkt allemaal erg leuk, sluit mij dan ook graag aan!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo salie



Ik ben 34 en woon in Assendorp met mijn vriend in onze dierentuin.En wij koken ook graag vooral veel oosters en italiaans.ik werk veel doordeweeks en wil graag wat leeftijdsgenoten leren kennen met dezelfde interessses.mijn andere interesses zijn interieur, meubels opknappen, films en series en Stephen King boeken lezen en verzamelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven