Concert/festival maatje gezocht!

29-04-2015 00:04 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lavendelplantje!

Ook ik hou erg van festivals en concerten, en mijn vriendinnen ook, maar vanwege kinderen, geen geld etc. krijg ik ze helaas bijna nooit meer mee... :(

Ik ben meerdere keren op Lowlands en Pinkpop geweest en ook Werchter afgelopen jaar voor de eerste keer is mij heel goed bevallen!

Ik ben 31 jaar en woon niet echt bij je in de buurt... namelijk in omgeving Breda :-)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
-
Leuk! Ook ik hou veel van concerten en festivals, maar vriendinnen hebben vaak een andere muzieksmaak dan ik heb of andere redenen waarom ze niet mee kunnen/willen.

Concerten bezoek ik soms alleen, maar met iemand is toch leuker! Volgens mij hebben we ook gedeeltelijk dezelfde muzieksmaak (Editors morgen in voorverkoop! :-) ) Verder is mijn muzieksmaak erg breed, qua concerten ga ik meestal naar rock, elektronisch en singer/songwriters, maar ik vind veel leuk. Festivals vind ik ook erg leuk, maar dat komt er de laatste jaren (te) weinig van. Verder ben ik 26 en woon in Amsterdam.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! Ik ben nog nooit naar Pinkpop geweest en het staat echt op mijn verlanglijst, maar niemand wilt mee helaas! Verder houd ik echt van dezelfde muziek als jij/jullie, dus ik sluit me graag aan! Zoals mijn naam al zegt ben ik gek op indie, maar ook rock is niet verkeerd om naar te luisteren.

Ik ben trouwens 24 en woon in Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Ik heb je een pb gestuurd. Mij lijkt het ook leuk om met een groepje af te spreken.



Concerten alleen blijf ik ook spannend vinden hoor, vooral omdat het merendeel van de mensen toch samen komt. Maar zodra de band is begonnen hoef je toch niet meer met iemand te praten.

Editors heb ik tickets voor bemachtigd!!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Haai,



Ik heb dus hetzelfde probleem, hou erg veel van festivals maar de mensen in mijn vriendenkring vinden het allemaal

Maar te duur. Ik ben 24 jaar en woon in omg rotterdam. Zijn jullie ook van de dance scene ?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
iemand op het as rock Werchter festival te vinden? ik ga namelijk dit jaar weer eens een keertje.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben 26 en ik hou van pop, indie en rock (favoriete bands oa franz ferdinand, maria mena, arctic monkeys etc). ik wilde dit weekend bijv suuuupergraag naar Indian Summer, maar krijg niemand mee. iemand zin om te gaan? :-) (alleen nog weekendkaartjes zonder camping jammer genoeg).
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Was ook op zoek naar Festival maatjes en kwam hier op deze site terecht. Wil graag aankomend Weekend graag naar Bluemoon festival of misticgarden in Amsterdam. Kom zelf uit Amsterdam en ben puur opzoek naar leuke spontan grappige mensen om gezellig feestje van te maken!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat super leuk, zie dit topic net pas, ik ben ook opzoek naar leuke creatieve muziekliefhebbers, hoe kan ik in contact met jullie komen
Alle reacties Link kopieren
Heb een privé bericht gestuurd heb wel zin in een feestje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier hetzelfde probleem.. dus ook op zoek naar gezellige festivalmaatjes!

Mijn muzieksmaak is erg breed en hou van festivals als Lowlands, Werchter en zou dit jaar ook graag naar Pitch gaan.

Is er eigenlijk al een Facebook groepje aangemaakt? Lijkt me namelijk leuk met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben zelf ook opzoek naar een concertmaatje.

Zijn er ook dames die van popconcerten houden? ik hou van bv. kelly clarkson, katy Perry, demi lovato, selena gomez, jennifer lopez etc. Maar vind ladies of soul, musicals in concert, marco Borsato, toppers enzo ook leuk. Meer mensen die van die soort concerten houden? of van theater concerten? ben zelf 25 jaar kom uit overijssel.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Zijn er hier nog mensen die naar extrema gaan?

In mijn vriendenkring gaat niemand .

Te oud .Niet de muziekstijl.kinderen enz.

Ik ben 40 j

Maar wil de stress van alle dag kwijt

Gr dia
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet jullie Facebook-groep? Ik zou me graag aanmelden! Groetjes, Claudia
Alle reacties Link kopieren
Same here Lavendelplantje; ik zoek nog iemand om mee te gaan naar Lowlands! Ik ben 30 woon ook omgeving Haarlem! Ik stuur je anders wel een berichtje ook...
Alle reacties Link kopieren
Ok volgens mij stuurt ie geen privebericht want stuur het geloof ik de hele tijd naar mezelf..:( Dus dan maar via deze weg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven