Contact Maken In Amsterdam, Facebook groep.

11-05-2016 15:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben Liza, 21 jaar en ik woon in Amsterdam. Door mijn werk heb ik helaas niet zoveel sociale contacten kunnen opdoen binnen / buiten Amsterdam. Nu de zomer eraan komt / al is begonnen qua weer leek het mij wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Hou jij van een drankje doen, uiteten, uitgaan, naar de bios of zelfs een kopje thee te doen en bij te kletsen? Dan lijkt het mij leuk als je mij een privé berichtje stuurt, dan kunnen we eens iets afspreken!



Omdat ik las dat andere meiden hetzelfde probleem hebben als mij leek het mij handig en leuk om een Facebook groep aan te maken. Zo kunnen we meerdere mensen leren kennen en sneller wat afspreken! Facebook groep ; CMIA, Contact Maken In Amsterdam. Ik hoop jullie daar te zien!



Liefs Liza,
Alle reacties Link kopieren
Hi Liza, wat een leuk idee! Is de facebook groep al gemaakt? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hee Lisa,



Het lijkt mij ook leuk om in de facebook groep te gaan als deze er is!



Gr Irene
Alle reacties Link kopieren
Ha, ook mij lijkt het leuk om bij de Facebookgroep te komen! Stuur je ook even een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook heel leuk! Is er al een groep?
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Wat leuk! Ja er is al een groep, een besloten groed. CMIA, contact maken in amsterdam. Volgens mij kan je jezef gewoon toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Het groepje is idd besloten maar als je je facebooklink naar me stuurt dan kan ik je toevoegen:)



Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/iris.kroon



Alvast bedankt !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd hoor! Daarna kan ik je aan de groep toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een verzoekje gestuurd om lid te worden. Lijkt mij leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven