Contacten omgeving Delft

03-12-2016 20:13 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben Sharon, een 28 jarige Brabantse die vorige week voor de liefde is verhuisd naar Delft.

Aangezien ook ik houd van waardevolle vriendschappen zou ik het leuk vinden wat sociale contacten op te doen in omgeving Delft. Ik wil graag deze nieuwe provincie, stad en omgeving verkennen en ontdekken met andere leuke meiden.



Momenteel ben ik werkloos, aangezien ik mijn baan als Persoonlijk Begeleider bij epilepsiecentrum Kempenhaeghe heb moeten opzeggen. Echter, we hebben vorige week de sleutel gekregen van ons huisje in Delft dus kan ik deze tijd goed gebruiken om mijn twee linkerhanden hun best te laten doen.

Ik houd van reizen, ik ben vorig jaar 5 maanden op reis geweest in Canada en de VS (de laatste 4 weken met mijn vriend, de rest van de tijd alleen). Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en leuke ideeën van Pinterest te halen om vervolgens thuis na te maken.

Tijdens vakanties houd ik erg van lezen en dan met name boeken van bv Dan Brown en David Baldacci. Een leuke serie en een gave film is natuurlijk ook nooit weg.

Ik vind het leuk om (food) festivals te bezoeken, een hapje te eten bij/met vrienden, koken, bakken, lekker kletsen onder het genot van een hapje en drankje. Muziek luisteren doe ik graag, het afgelopen jaar heb ik concerten bezocht van Gavin James, Beyoncé, Bear's Den en ben ik bij het Songbird festival geweest. Oh ja, in Eindhoven heb ik regelmatig een pubquiz bezocht wat ik errug leuk vind, een escape room en spelletjesavond ben ik ook zeker voor te porren!



Ik ben op zoek naar meiden die het leuk vinden om regelmatig iets gezelligs te doen. Ik omschrijf mezelf als rustig, sociaal, betrokken, chill en ik houd ook van een lolletje .



Graag hoor ik van jullie .



Groetjes van een gezellige Brabantse!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk oproepje! Je klinkt gezellig:)

Ik kom ook uit Delft en ben 27 jaar.

Misschien leuk om emailadressen of telefoonnummers uit te wisselen om een beetje te kletsen?

Ik wilde je een priveberichtje sturen maar dat stond niet aan bij jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven