Dinnerdate donderdags (paleo)

26-07-2015 12:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik wil gezelligheid combineren met eten, geen ongewone combi Het lijkt mij leuk om met een groepje samen te eten. Ik heb wat problemen met m'n darmen dus eet het liefste suiker-, zuivel- en tarwevrij. Het klinkt wat veeleisend, maar ik kan voor mijn gezondheid niet anders. Mij lijkt het leuk om samen te eten en een soort kookclubje te beginnen. Ik woon in omgeving Utrecht. Lijkt het je ook leuk, dan hoor ik je graag!



Groet!
Mij lijkt het ook leuk om samen te eten maar ik kan niet koken. Is dat iets voor jou dan hoor ik je graag.,
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral goed in toetjes maar die zitten wel vol suiker en zuivel vind het wel leuk om te koken en nieuwe dingen te proberen, maar ze lukken niet altijd goed! Ben best in voor een kookclubje en woon ook in Utrecht.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Dank voor de reacties. Qua kookclubje zoek ik juist dat we dan om en om koken. Ik ben er ook niet zo goed in, maar dat worden we dan vanzelf
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat om en om had ik wel begrepen. Als ik niet wordt afgerekend op mijn kookkunsten dan ben ik voor
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Karen28! Stuur me anders een e-mailtje, dan kunnen we contacten over de invulling. Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven