Down the rabbit hole festival 2017

15-02-2017 20:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Wij zijn een groepje heren en dames(redelijk gelijk verdeeld) in leeftijd variërend van 25 tot 45 en hebben besloten om dit jaar naar het Down the rabbit hole festival te gaan in Beuningen. Een aantal kennen elkaar al en een aantal zijn er nieuw bij maar iedereen is zeer sociaal en staat open voor leuk contact met nieuwe mensen en samen lol maken. Niks moet, "alles" mag!



Nu heb ik namens de groep in een keer 10 tickets gekocht waardoor een ticket per persoon 30 euro goedkoper uitpakt! Er zijn nog enkele plekken vrij en daarvoor zoek ik dus leuke vlotte mensen die wel van een feestje houden. Een ticket geeft toegang tot alle dagen van het festival (22 t/m 25 juni) ,een plek op de camping met een tent(zelf meebrengen) en vervoer van het treinstation Wijchen naar het festival terrein. Je bent vrij om te kiezen welke dagen je mee wilt gaan. In overleg bestaat de mogelijkheid om mee te rijden of gezamenlijk met het OV.



Heb jij zin om mee te gaan genieten van al dit leuks? Stuur dan even een PB met je naam leeftijd en vertel wat over jezelf. Als je vragen hebt hoor ik het ook graag. Ik stem dan met jou af over het vervolg. Ticket met korting is E108,90. Reguliere prijs is dus E139,00.



Review van het festival in 2016:

http://3voor12.vpro.nl/ni ... le/Magische-momenten.html



Aftermovie 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=xWHjRzaO7uY



Website van het festival:

http://downtherabbithole.nl/
Je kan die kaartjes toch ook verkopen aan mensen die niet met jullie mee willen gaan? Maar op eigen initatief?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 15 februari 2017 @ 20:12:

Je kan die kaartjes toch ook verkopen aan mensen die niet met jullie mee willen gaan? Maar op eigen initatief?Dat klopt, ik kan ze zelfs met winst doorverkopen maar dat is niet mijn insteek. Doel is om een groep leuke mensen bij elkaar te brengen en samen te genieten van de gezelligheid.
Rare redenatie, je kan toch gewoon zonder winst te willen maken aan wie dan ook die kaartjes verkopen. Ik vind nogal raar dat ze dan met jullie mee moeten.
Ik vind het juist een super leuk initiatief!

Zo kan iemand die wel eens naar zo'n festival wil, maar geen mensen kent om mee te gaan, zich toch aansluiten bij een groep.



Ik hoop dat jullie leuke mensen treffen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 15 februari 2017 @ 20:35:

Ik vind het juist een super leuk initiatief!

Zo kan iemand die wel eens naar zo'n festival wil, maar geen mensen kent om mee te gaan, zich toch aansluiten bij een groep.



Ik hoop dat jullie leuke mensen treffen. Veel plezier!





Jij snapt het!!! Dit is precies de insteek! :-D

Bedankt voor je leuke reactie!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed idee. Ik ken een site waar je events organiseert met mensen zelf. Je kunt zelfs de leeftijd met wie je deze wilt beleven kiezen. Dit zou echt iets voor die site zijn. Ik ben er zelf net lid van. Zie www.nieuwemensenlerenkennen.nl



Ik wil graag met jullie mee. Hoe doen we het met betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven