Eenzame werknacht..

18-01-2016 22:35 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb weeral nachtdienst. Dit vind ik niet erg het is alleen zo eenzaam :p haha

Iemand die hetzelfde heeft?

Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Jareth schreef op 20 januari 2016 @ 22:55:

[...]





Eigenlijk wel, kreeg alleen een boze mail van mijn broer vandaag. Maar goed, hij heeft ook tijd nodig, of hij kiest ervoor om altijd te weg te blijven hoor. Je kunt mensen niet dwingen he. Ik zou het heel fijn vinden voor mijn moeder maar voor mezelf, ben ik nu al erg gelukkig. Eigenlijk is de waardering en trots van je moeder wat iedereen wil in het leven, of ze het nu toegeven of niet. De grootste boeven roepen om hun moeder in nood, reken maar!



Fijne dienst, Belgje. Eigenlijk wel fijn, zo'n forumnachtpomp. Dankjewel Jareth, ja het leverd wel leuke gesprekken op
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Belgje__ schreef op 20 januari 2016 @ 22:53:

[...]



Nou ben over de helft nu.. Haha

Ja, nu je het zegt, ik ben ook al over de helft, alleen de donder- en vrijdag nog en dan weekend...



Nog leuke spannende dingen gebeurt afgelopen nacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 20 januari 2016 @ 23:02:

[...]



Ja, nu je het zegt, ik ben ook al over de helft, alleen de donder- en vrijdag nog en dan weekend...



Nog leuke spannende dingen gebeurt afgelopen nacht?Nee niet echt.. Dat is meestal in het weekend haha
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je eigenlijk voor rooster dan, 5-ploegendiensten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 20 januari 2016 @ 23:20:

Wat heb je eigenlijk voor rooster dan, 5-ploegendiensten ofzo?Heel verschillend altijd.. Maar weet hem wel altijd ruim op voorhand
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Oh zo, meer een soort van losse planning per week dan?



Bij mij is het nog iets simpeler, gewoon ene week de vroege, andere week de late, nachtdiensten zijn er niet meer bij, ik vind het eigenlijk ook wel lekker zo.



Vannacht weer verder met je serie kijken of is dat klaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 20 januari 2016 @ 23:47:

Oh zo, meer een soort van losse planning per week dan?



Bij mij is het nog iets simpeler, gewoon ene week de vroege, andere week de late, nachtdiensten zijn er niet meer bij, ik vind het eigenlijk ook wel lekker zo.



Vannacht weer verder met je serie kijken of is dat klaar?Vannacht begin ik aan het laatste seizoen..Wat ik daarna ga kijken heb ik nog geen idee van..
Vrienden heb je nooit teveel
Já zijn we weer!
Alle reacties Link kopieren
Wellicht heb je iets aan deze link dan...



https://movietube.online/ ... NDJ3Ka-ucoCFYXOcgodmeICDw



Je moet je wel goed voor blijven bereiden natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jij zit ook over de helft beau
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 20 januari 2016 @ 23:59:

Wellicht heb je iets aan deze link dan...



https://movietube.online/ ... NDJ3Ka-ucoCFYXOcgodmeICDw



Je moet je wel goed voor blijven bereiden natuurlijk!

Ga ik vannacht eens bekijken :p

Maar tot en met morge heb ik nog veel kijkplezier met house.. Haha
Vrienden heb je nooit teveel
Já! Kan niet wachten tot het weekend is!
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic
Alle reacties Link kopieren
quote:beau87 schreef op 21 januari 2016 @ 00:14:

Já! Kan niet wachten tot het weekend is!Ik ook niet.. Ben al aan het aftellen.. Haha
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Belgje, eet je dan aan het eind van je dienst daar een soort van ontbijt, of thuis of juist geen echte maaltijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 21 januari 2016 @ 00:24:

Belgje, eet je dan aan het eind van je dienst daar een soort van ontbijt, of thuis of juist geen echte maaltijd?Ik eet warm eten voor ik kom werken. En op het werk als ik honger krijg soepje of spaghetti ofzo.. Wat ik van thuis meeneem. En smorgens ga ik onmiddellijk naar bed
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt super belangrijk, na je nachtdienst zo snel mogelijk slapen idd, pak je de meeste uren slaap nog lekker voor de middag, nog voor het daglicht je weer over je slaap heen heeft kunnen krijgen. En dan toch proberen vrijdag om 12 uur weer uit je bed tekomen, lekker actief zijn in de middag en in de avond weer op tijd naar bed.



Werkte bij mij altijd als een tierelier i.i.g.!



TO, alvast weer een hele fijne nachtdienst verder, ik kom morgen wel weer even met je sauwelen welke film/serie je dan hebt uitgezocht.



Alle reacties Link kopieren
Websurfer, volgens mij had je niet zo'n goede start, iig op Napraat niet volgens mij maar ik vind je wel een leuke forummer!
Alle reacties Link kopieren
Belgje, werk ze en slaap lekker voor straks. Ik kom morgen ook nog wel even langs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 21 januari 2016 @ 00:39:

Dat is echt super belangrijk, na je nachtdienst zo snel mogelijk slapen idd, pak je de meeste uren slaap nog lekker voor de middag, nog voor het daglicht je weer over je slaap heen heeft kunnen krijgen. En dan toch proberen vrijdag om 12 uur weer uit je bed tekomen, lekker actief zijn in de middag en in de avond weer op tijd naar bed.



Werkte bij mij altijd als een tierelier i.i.g.!



TO, alvast weer een hele fijne nachtdienst verder, ik kom morgen wel weer even met je sauwelen welke film/serie je dan hebt uitgezocht.



Slaap ze en tot morgen
Vrienden heb je nooit teveel
Ben je het weekend wel vrij?
quote:thee schreef op 21 januari 2016 @ 00:50:

Websurfer, volgens mij had je niet zo'n goede start, iig op Napraat niet volgens mij maar ik vind je wel een leuke forummer!Ach ja, er zijn wel meer mensen die een vuurdoop krijgen op een forum. Ik forum al een tijdje en weet hoe ik die kan vermijden. Ik heb dus geen vuurdoop gehad maar anderen wel en die forummen ook nog gezellig mee hoor. Ik kijk daar niet naar, hoe mensen binnenkomen want niet iedereen weet hoe ze een vuurdoop moeten voorkomen. Heb er wel een keer 1 gehad hoor, vandaar dat ik weet hoe dat anders kan. Je kunt iemand er niet voor waarschuwen he, dat moet je meemaken. Niet dat ik websurfer aardig vind hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:beau87 schreef op 21 januari 2016 @ 00:59:

Ben je het weekend wel vrij?Ja gelukkig wel.. Jij toch ook?
Vrienden heb je nooit teveel
Haha já, lekker bijslapen!

Heb een dochter van 7 maanden dus heb niet veel tijd om te slapen na mijn nachtdienst
Alle reacties Link kopieren
quote:beau87 schreef op 21 januari 2016 @ 01:33:

Haha já, lekker bijslapen!

Heb een dochter van 7 maanden dus heb niet veel tijd om te slapen na mijn nachtdienst Oei ja dan is het idd goed dat je thuis bent dan.. Hihi
Vrienden heb je nooit teveel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven