Eetclub Groningen

20-08-2016 20:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Samen met een vriendin (beiden 28) zat ik laatst te bedenken hoe leuk het zou zijn om met een groepje meiden met enige regelmaat voor elkaar te koken, om nieuwe recepten op te doen en lekker maaltijden te proberen. Dus het werd tijd voor actie; houd jij ook van koken (maar je hoeft zeker geen 5 sterren kok te zijn!), wijntjes en gezellige tafelen en woon je in omgeving Groningen (stad)? Laat dan wat van je horen!



Groetjes Saskia en Carmen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Saskia & Carmen,



Toevallig ben ik dol op eten en wijn... Ik ben ook 28 en woon in de stad. Volgens mij ben ik wat jullie zoeken. ;)

Ik ben benieuwd of jullie iets van de grond kunnen krijgen! Gezellig!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Saskia & Carmen,



Lijkt me super leuk om aan te sluiten! Ik ben 32 en dol op koken, bakken en lekker eten. Ik woon ook in de stad.

Groetjes Marina
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie enthousiast zijn! Zijn nu in elk geval 3 meiden geïnteresseerd, leuk! Misschien handig om even privé wat meer gegevens uit te wisselen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi wat ontzettend leuk om dit te lezen. Een vriendin en ik zijn eigenlijk precies op zoek naar dit. Wij zijn 26 en 30 jaar en zouden graag willen aansluiten!



Groetjes, Anne Rixt en Dieuwke
Alle reacties Link kopieren
quote:Carm88 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:49:

Leuk dat jullie enthousiast zijn! Zijn nu in elk geval 3 meiden geïnteresseerd, leuk! Misschien handig om even privé wat meer gegevens uit te wisselen?



ff mijn mail adres weer weggehaald ;)



Mail me maar! Groetjes Marina
Alle reacties Link kopieren
Ja dit gaat helemaal goedkomen, gezellig! Ik heb even een e-mailadres aangemaakt: vivaeetdates@hotmail.com

Lijkt me het handigst als jullie daar even naar mailen met gegevens? Dan stuur ik daarna wel even een groepsmail of start een whatsappgroep. Wat ons betreft spreken we dan binnenkort af om kennis te maken, heel leuk dit!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij ook erg gezellig! Ik stuur je een mail
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben erg benieuwd of jullie dit ook daadwerkelijk gestart zijn. Ik zou het erg leuk vinden om aan te sluiten!!



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hetzelfde geld voor mij, ook ik ben benieuwd of jullie gestart zijn en zou ook nog graag aansluiten ;)

Ik ben 28.



Groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven