Eetclub Tilburg/Breda

02-11-2014 09:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik ben op zoek naar een leuk groepje meiden die het leuk vinden om met mij eens per zoveel tijd gezellig te koken en eten.

Ik denk dat het leuk is als iedereen zo rond de 25/35 is.



Wat info over mij: Elize, 29 jaar, getrouwd. Ik woon samen met man en huisdiertjes in Tilburg Reeshof.

Dingen die mij omschrijven: jurist, paarden, reizen, lekker eten, fotografie.



Ik hoop op leuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elize,



als je meerdere meiden uit Tilburg kan vinden sluit ik me graag aan

Ik ben bijna 27 en woon in Tilburg centrum.. Heb wel een relatie maar woon nog niet samen.. Hobby's: Koken/uit eten, winkelen, theeleuten, filmpje kijken, sporten (boksen vooral)..



groetjes Stephanie (stephahead@gmail.com)
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je leuke reactie. Ik hoop dat er nog meer gaan volgen.
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



Lijkt me een leuk initiatief! Ik ben weliswaar geen kookwonder, maar aangezien m'n man geregeld voor z'n werk in het buitenland zit, vaak alleen met eten. Kunnen eens kijken of het een beetje klikt toch?

iets over mij: ik ben Eveline, 30, woonachtig in Tilburg Reeshof, op beleidsmatig niveau werkzaam in de zorgsector (fulltime) en hou van hardlopen, motorrijden (zomer), thee of koffie leuten en gezellige avonden met lekker een wijntje, koffielikeurtje, spelletjes, films kijken...



Wie weet tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig. Mijn man is ook met regelmaat weg dus ken het gevoel



Ik zat zo te denken een een groepje van 4-6? Dat past bij de meeste mensen het beste aan tafel en is te behappen met koken.



Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nog meer geïnteresseerden?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat 4 ook het handigste is ivm tafel-grootte.. Met 6 past dat vaak al niet (bij mij iig niet ;))
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het erg leuk om aan te sluiten!

Grappig te lezen dat er een aantal ook uit de Reeshof komen.



Verder nog wat info over mij:

Woon ook in de Reeshof, heb geen vriend of man, woon lekker alleen.

Ben 27 Jaar oud. Werk in de Grafische sector, hou veel van fotografie en ontwerpen, gezellige eet avondjes, wijntjes, filmpjes en gezellig kletsen en winkelen. Ook koken van mij is een hobby, kook graag voor mezelf en (met/voor) anderen.



Benieuwd of ik aan kan sluiten, het lijkt me erg leuk in ieder geval. Bij mij aan de eettafel kunnen we met passen en meten met 6e eten.



Hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zou 6 ook kunnen. We zijn nu met zijn vieren. We kunnen vast wat plannen en dan kan er altijd nog iemand bijsluiten als diegene dat wil? Als iedereen mij een berichtje met haar e-mailadres geeft zal ik wat opzetten!
Alle reacties Link kopieren
'bij aansluiten' moet daar natuurlijk staan :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor!

Mijn mail adres heb je als het goed is via een privé berichtje ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk!! Ik ben zelf nog geen keuken wonder maar oefening baart kunst. Haha.

Mijn naam is Anouk, 25 jaar oud en net verhuisd naar Hulten. Hou van gezelligheid, eetavondjes onder het genot van een wijntje, winkelen, filmpje kijken, kletsen etc.



Groetjes,

Anouk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie gemaild!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Klinkt goed! Ik heb Elize m'n emailadres gestuurd in een privé berichtje dus hopelijk tot snel in het echt :-)



Groetjes Eveline
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Het lijkt me superleuk om mee te doen! Is er nog plek? Ik ben 33 jr en woon ook in het zuiden des lands ;)
Alle reacties Link kopieren
hallo Elize en anderen,



Jullie berichtjes zijn al van even geleden, maar ik doe toch een poging :-) is er misschien nog een plekje voor mij in jullie eetclubje? Ik, net woonachtig in het centrum van Tilburg en nog een beetje eenzaam in de stad zou het heel erg leuk vinden om een eetclubje te starten en zo hopelijk wat nieuwe vriendschappen op te doen.

Ik, (ook) jurist, relatie, net 35 en gek van koken, fotografie, dieren en shoppen!



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hey Sofia,



Leuk dat je je meldt! Wij hebben onze eerste 'date' al gehad, maar als je het leuk vindt kan je je nog wel aansluiten?

Dan zijn we met zijn 7en. De volgende afspraak staat voor dinsdag 13 januari. Het thema is: winterbarbecue!



Stuur maar even een berichtje als je mee wilt doen!



Groetjes Elize
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden



Mag ik me ook aanmelden? Het klinkt zo gezellig!

Ik zal me even kort voorstellen

28 jaar oud, getrouwd, moeder van 2, sport 2 a 3 keer per week en ben dol op koken en bakken. Barst van de kookboeken, hihi oeps.



Hoop dat er nog een plekje voor mij is ;).



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven