Eetclubje omg. Tilburg

19-11-2014 20:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames!





Ik kom graag in contact met meiden tussen de 25-35 jaar die het leuk vinden om een nieuw eetclubje in de omgeving van Tilburg op te zetten.



Het uitproberen van nieuwe recepten, voornamelijk pasta's, ben ik sinds een jaar echt leuk gaan vinden. Ben echt nog geen held in het koken maar wil nog graag nog veel meer leren. Wat mij het meest aanspreekt is toch wel de gezelligheid dat zo'n avondje kan brengen, ideeën opdoen, lekker eten en wie weet de mogelijkheid om nieuwe vriendschappen te doen op bloeien.



Kort wat over mijzelf: Ben 30 jaar, vaste relatie maar woon nog niet samen, buitenmens, dol op tweedehandsboeken winkels, steden bezoeken. Mijn interesses liggen bij paarden, yoga, Frankrijk/Italië, psychologie en muziek.



Graag hoor ik van je!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk! Weet niet of ik veel tijd heb om uitgebreid te koken, maar ben zelf liefhebster van de pastabijbel en vind het wel een leuk idee om (samen) dingen uit te proberen!



Had toevallig vandaag zelf ook een oproepje geplaatst, daarin kun je ook meer over mij lezen :-).



Maak je ook zelf de pasta? Ik heb dat nog nooit geprobeerd, ben vooral met de saus bezig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk een eetclubje, alleen maken jullie echt alles zelf ja.



Jeetje daar heb ik dan als ik thuiskom van het werk echt geen zin in ;). Maar het is natuurlijk wel heel veel lekkerder. Vind het wel leuk om te koken voor anderen, voor jezelf is ook maar zo alleen en dan is het ook zo weer op.



En samen eten is natuurlijk ook veel gezelliger. Leuke start voor het nieuwe jaar?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt erg gezellig!



Het feit is dat ik een nieuwe verse pasta maker in de kast heb maar gewoon nog nooit zelf pasta gemaakt heb.

Ben wel een absolute pasta fan en probeer dan ook vaak wat nieuws uit. Maar om dat met meerdere pasta en

eet liefhebbers te doen is natuurlijk nog leuker.



Woon naast Tilburg, heb net de 35 kaarsjes uit mogen blazen , maar altijd in om nieuwe mensen te leren kennen

met een passie voor lekker eten en gezelligheid.



Groetjes
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames!



Leuk om jullie reacties te lezen! Ik heb geen meldingen ontvangen via de mail dat er überhaupt reacties zijn geplaatst dus was erg verrast jullie berichtjes te lezen. Vandaar mijn late reactie! Sorry! Ik zal eens kijken hoe ik in de toekomst wel meldingen binnen krijg....



Het is zeker leuk om een start te maken in het nieuwe jaar! Nicky, ik zal je post eens terug zoeken... Ik heb zelf nog nooit zelf pasta gemaakt, lijkt me wel heel leuk. Ben stiekem toch van het gemak denk ik. O wacht, Ravioli heb ik trouwens wel eens zelf gemaakt. Daar moet ik zeker nog op oefenen, maar smaakte goed.



Ik heb een ideetje over hoe we wellicht van start kunnen gaan.. Zou het leuk en handig zijn om eerst eens in het centrum van Tilburg eens af te spreken? Onder het genot van een wijntje, frisje of thee eens te bekijken hoe we zo'n clubje kunnen opzetten en met elkaar kennis maken. Graag hoor ik jullie meningen!



Zal ik een email adres aanmaken zodat we via de mail kunnen verder kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden



Is er nog een plekje vrij?

Lijkt me super leuk een eetclubje!



Mijn hobby's zijn dan ook koken/ bakken. Mijn kast staat vol met verschillende kookboeken, oeps haha.

Verder sport ik 3x per week en ben ik dol op lezen.



Ik heb 2 kindjes .



Oh ik woon trouwens in een dorpje rondom Tilburg.



Mocht er een plekjes voor mij vrij zijn en lijkt het jullie leuk mijn mail is mmiep@hotmail.nl.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dag Miep,



Leuk dat je mee wil doen! Ik heb ook twee kinderen We hebben nog geen concrete afspraken gemaakt dus je kunt nog gezellig mee doen hoor!



Ik heb nog geen tijd gehad om een emailadres aan te maken. Wellicht vanavond....



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben er nog zeker voor in hoor



Buiten lekker eten, sport ik veel, geef les , werk , heb geen kids woon wel samen

en woon ook in "klein" dorp buiten Tilburg .



icefairy_ice@hotmail.com



Ik zou het leuk vinden te lezen wat de plannen zijn of worden .

Groetjes!
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik degene die het te laat leest ..maar leuk idee Diennie! Als je al mailt of iets gepland hebt met wat meiden, vind ik het leuk om evt nog aan te sluiten :-). Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Schandalig!! Haha Vergeet steeds weer te reageren etc. Ik stuur nu direct even naar jullie een prive bericht met daarin mijn email adres.
Alle reacties Link kopieren
Lukt allemaal niet zoals ik hoopte, dan maar even hier.....



Hoi Hoi!



Bijgaand ontvang je mijn email adres.



vivadiennie@gmail.com



Heb geen idee hoe we dit met zijn alle moeten aan aanpakken, wellicht is het handig om eerst even na te gaan wie er nog interesse heeft. Volgende stap kan zijn om ideeën/verwachtingen met elkaar te bespreken... Wie weet een datum te prikken voor een eerste kennismaking! Komt is mooi 'terrasweer' in aantocht dus dat zal gezellig worden.



Groetjes Denise

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven