Eet/kookclub in Arnhem (en omgeving)

11-03-2015 11:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Een tijdje geleden kwam ik samen met een vriendin op het idee om met een eet en kookclub te beginnen. Helaas konden we het niet meer doen, maar omdat ik het idee zo leuk vond wil ik toch kijken of ik mee kan beginnen of misschien zelf bij een andere kookclub aansluiten.



Wat ik in gedachten had was om een groep te vormen van ongeveer 6 mensen om een avond leuk samen te koken/eten, maar ook om andere leuke dingen te doen samen. Zelf hou ik van bakken, koken van wereldgerechten, en koken van minder bekende gerechten.



Ik ben zelf 22 jaar (bijna 23) en bezig met afstuderen. Ik woon sinds kort in Arnhem, dus het lijkt me leuk om meer mensen in de omgeving te leren kennen.



Lijkt het je leuk om mee te doen? Laat maar een bericht achter.
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Lijkt mij ook heel erg leuk, zo'n kookclub! Ik ben 21 jaar, studeer conservatorium in Arnhem (laatste jaar) en woon samen in Kleve (Duitsland). Koken/bakken vind ik echt super leuk, maar heb er niet altijd evenveel tijd voor. Dus zo met elkaar / voor elkaar koken is dan altijd heel gezellig.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoii,



Dit klinkt erg leuk! Ik ben 21 jaar (volgende week 22) en woon nu een ongeveer een halfjaar in Arnhem.

Ik hou erg van koken en bakken, en vooral om nieuwe dingen uit te proberen



Ik ken eigenlijk ook nog bijna niemand hier dus dit is ook een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen! Graag sluit ik me aan als het nog kan.
Alle reacties Link kopieren
Pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg leuk!! Kan je helaas niet pb-en.. zijn er nog plannen om dit te gaan doen? Ben ook 22 jaar en het lijkt me een leuk plan om nieuwe mensen te leren kennen. Hoor graag of er nog plannen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon sinds een paar maanden ook in Arnhem en houd erg van koken. Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen! Ik ben 24.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lalenka, leuk dat je geintereseerd bent. Kan je mij misschien je email sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi livelaughlove,

Om de een of andere reden kan ik je geen pb sturen. Ik heb even een nieuw e-mailadres aangemaakt: lalenkalalenka@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Ik kook al een flinke periode, 18 jaar, bij een kookclub in amsterdam.

Zij zijn onderdeel van de cuisine culinaire nederland. Een organisatie met zo'n 20 kookverenigingen door heel Nederland. Wel een beetje officieel van buiten maar heel gezellig en leerzaam van binnen. Kijk eens op de site http://www.cuisine-culinaire.nl/afdelingen/ en check eens zo'n afdeling. Misschien is het wat voor je/jullie?



Let op! het zijn verenigingen en geen commerciele organisaties.



Of kijk op facebook: https://www.facebook.com/CuisineCulinaireNederland



Succes en plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoii,



Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen superster in koken ben, maar vind het leuk om gezellig samen te koken. Ik woon nu 2 jaar in Arnhem en nu ik sinds een half jaar werk (vorigjaar afgestudeerd aan de HAN), is het lastig nieuwe mensen te ontmoeten.

Het lijkt me erg leuk om dit eens te proberen!



Groetjes Rianne
Alle reacties Link kopieren
He Rianne, leuk dat je wil meedoen. Kan je mij misschien een mail sturen naar o-lucas@live.com?
Alle reacties Link kopieren
he, ik heb een mailtje gestuurd, maar niks meer gehoord! mijn mailadres is rianne_arnhem@hotmail.com

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven