Feesten/Festivals!

13-04-2016 09:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Alle leuke festivals en (buiten) feestjes komen er weer aan!

Helaas heb ik op dit moment geen gezellige mensen om mij heen die daar voor in zijn..

Hopelijk zijn die hier wel te vinden!

Ik zou dit jaar heel graag naar deze feestjes willen; (en er komen er vast nog wel meer bij!) Het springkussen festival, Q-Base, Dominator, Decibel, Karma Outdoor, We love the 90's, Het foute Oktober fest, Red Bull Culture clash en natuurlijk de 4-daagse feesten in Nijmegen! Verder wil ik ook heel graag naar de MTV Awards einde van dit jaar!

Zoals je ziet hou ik echt van allerlei soorten muziek! :D

Hou jij ook van deze feesten, lekker dansen, drankje erbij, gek doen, nieuwe mensen ontmoeten? En ben je betrouwbaar, gezellig en spontaan? Dan lijkt mij het heel leuk om samen op stap te gaan!

Ik ben trouwens een hippe, single mama van 34 uit de omgeving van Nijmegen.

Ik wordt altijd veel jonger geschat, dus jouw leeftijd vind ik niet zo belangrijk! Woonplaats ook niet,aangezien de feesten door het hele land zijn!

Stuur mij een privé berichtje bij interesse! Graag alleen reageren als je ook naar deze feesten wilt gaan. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Jenna,

Ik zoek ook nog leuke gezelschap voor de zomerfeesten Nijmegen.



Kan je mij een pb sturen? Kan ik je meer info geven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi jenna,



Ik hou ook van festivals en het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die deze interesse delen. De festivals die jij noemt zijn alleen niet echt mijn ding, ik hou meer van techno en house. Als je dat ook leuk vindt, hou ik me aanbevolen



Groetjes eva
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jenna,



Ik probeerde je net een bericht te sturen maar het lukte niet haha. Ik houd ook echt van festivals, vooral van Dominator en foute 90's feesten.



Stuur me maar een berichtje

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Haai! Leuk, festivals! Zoek ook een maatje om die af te gaan.

Je kan mij mailen, mocht je het leuk vinden, appelmoesje81@gmail.com... misschien tot dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere reacties gehad. Misschien een idee om met z'n alle eens af te spreken en kijken of het klikt! Kunnen we snel wat leuke feestjes plannen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik weet dat ik laat ben..had het druk met werk..maar ik heb wel zin om iets te doen vanavind en keen niet veel meiden om iets te doen..



Hopelijk zie jullie dit of beter ga nu op mijn email om email te stuuren want zal leuk zijn..om iet te doen



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik hou ook van die festivals. Ben echt gek op dansen, de hele dag losgaan in het zonnetje en de goede sfeer die er meestal is.



Ik zoek ook nog mensen om gzellig mee naar Zomerkriebels en Dance Valley te gaan. Hoor graag van je/jullie!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb je gemaild Jenna.



Lijkt me erg leuk en gezellig
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Zou ik nog kunnen aansluiten lijkt me erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hey helaas geen berichtje gehad Jenna
quote:Vivavriendinen1307 schreef op 16 mei 2016 @ 00:33:

Hey helaas geen berichtje gehad Jennaje opties om berichten te ontvangen staat op uit...
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 16 mei 2016 @ 00:40:

[...]





je opties om berichten te ontvangen staat op uit...

oh thanks voor de tip, super. Staat nu aan.



Mochten er mensen zin hebben in Zomerkriebels, Dance Valley en dergelijke, stuur me een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie een festivalletje pakken in Brabant houd ik me aanbevolen! ;)
Nunc scio quid sit amor.
quote:Vivavriendinen1307 schreef op 16 mei 2016 @ 09:58:

[...]



oh thanks voor de tip, super. Staat nu aan.



Mochten er mensen zin hebben in Zomerkriebels, Dance Valley en dergelijke, stuur me een berichtje!Ik zie het! Je kan ook Jenna mailen, ze heeft mail adres gegeven.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, die feesten zijn top! Alleen woon ik helemaal in Haarlem... Ga je toevallig ook naar Free festival?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven