festival vriendinnen gezocht

13-02-2013 21:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
R
Alle reacties Link kopieren
Same story, dus ik ben in voor leuke feestjes! Wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Zelfde hier, alleen hou ik dan wel weer van hardstyle hihi!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk, zou meer naar festivals willen, maar inderdaad niemand die mee wil, in voor alle muziek stylen...
Alle reacties Link kopieren
hallo nikkin en de andere leuke berichtje nou ik zal me zelf ff voorstellen ik ben imen ben 24 jaar woon ook in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar het festivals gaan vind ik ook erg leuk ik sluit me graag aan jullie mogen me ook mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Leek me leuk maar je woont beetje ver weg voor me kom zelf uit Overijssel
Alle reacties Link kopieren
ja dat is inderdaad lastig charlyleen de hele afstand
Alle reacties Link kopieren
quote:summerfee schreef op zondag 07 september 2014 07:37 Zelfde hier, alleen hou ik dan wel weer van hardstyle hihi!Ik ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben 21, woon vlakbij Rotterdam en heb hetzelfde probleem als jullie!

Stuur me even een berichtje of reageer hierop dan kunnen we elkaar misschien leren kennen en wellicht naar een leuk feest samen gaan. Ik hou zelf van techno maar sta ook open voor andere feesten.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Ik heb hetzelfde probleem....ik heb vandaag een oproepje geplaatst Ik ben van de hardstyle en hardere stijlen maar vermaak mij ook prima op house...ik ben 26 en woonachtig in Ede.



Groetjes Sabrien
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Beetje laat, maar hebben jullie inmiddels al een groepje?

Het festival seizoen komt er weer bijna aan en er zijn helaas maar weinig/geen vriendinnen die met me mee willen.

Ik ben 20 en kom uit het zuiden van het land maar reizen vind ik geen probleem!

Ik hou van alle soorten muziek!
Alle reacties Link kopieren
Hee Kayleigh ik probeer je een privé berichtje te sturen maar dat "wil je niet" je kunt bij je instellingen aangeven dat je wel privé berichten wilt ontvangen, is wat makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Ik ben altijd in voor een feestje.

Ik kom uit Breda.. Maar voor mij is de afstand ook geen probleem.

Is er al een groepje ontstaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, graag sluit ik mij ook aan! Ben 21 jaar oud en kom uit Eindhoven:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde, zie leuke feestjes maar als ik bedenk met wie ik moet gaan weet ik het niet :(

Woon in noord-oost-Gelderland...en hou oa van hardstyle maar ook house, techno

Ben geen held in berichten sturen aangezien ik niet zo actief ben, sorry!
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die misschien mee naar Graspop wil?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een idee om een groepsapp aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Is er al een groepsapp? Zoniet, wil ik hem wel starten. Als je je nummer eventjes stuurt in een pb, voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
Hee wat een leuk idee! Ik ben 20, uit het zuiden van het land en ik ben nog nooit naar een festival geweest! ik hoor altijd van iedereen dat dat zo leuk is, en ik hou heel erg van muziek, dus het moet er maar eens van komen Ik hou vooral van (alternatieve) rock, pop en indie muziek.

Dus, @revantos, heb je al een groepsapp aangemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog geen groepsapp. Ik heb al wel mijn nummer in een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik hou ook heel erg van festivals maar heb vaak moeite om mensen mee te krijgen. Het zou leuk zijn als hier iets uit zou komen. Ik hou vooral van pop/rock, festivals als pinkpop, rock werchter, paaspop etc. Ik ben 21 jaar en kom uit het zuiden van het land, maar vind reizen voor een festival geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Er zijn tot nu maar 2 mensen die een berichtje hadden gestuurd, dus weet niet of een groepsapp zo'n succes gaat worden;p
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,



Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn vriend(inn)en vinden over het algemeen andere muziekstijlen leuk dan ik waardoor het er heel vaak niet van komt. Toch maar de stap gezet en wel 2 tickets besteld voor het festival We Are Electric in Eersel (Brabant), dus zoek nog naar een leuk festivalmaatje die van dezelfde muziek houdt! Sta ook open voor andere leuke festivals/concerten, maakt niet uit waar in het land! Ik ben zelf 18 jaar, student in Leeuwarden en woonachtig in de omgeving Groningen, maar gezien ik student ben heb ik totaal geen moeite met reizen ;) Hou zelf van veel soorten muziekstijlen, alles behalve metal en hardcore/style. Over het algemeen meestal elektronisch (dance/techno/ambient/house, eigenlijk alles wel haha), maar kan ook zeker genieten van (alternatieve) rock en popmuziek. Stuur maar een berichtje als je verhaal overeenkomt!
Alle reacties Link kopieren
quote:revantos schreef op 11 maart 2015 @ 12:33:

Hoihoi,

Er zijn tot nu maar 2 mensen die een berichtje hadden gestuurd, dus weet niet of een groepsapp zo'n succes gaat worden;p

Hee, ik heb er zelf een beetje moeite mee om mijn nummer aan een vreemde te geven...Niks persoonlijks

Is het niet een idee om een groepje te maken op kik? Daar kun je, net als hier op het forum, een alias gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Er is inmiddels een groep gemaakt, tot nu toe bestaat die nog maar uit 3 personen, maar hoe meer hoe beter! Dus als je een berichtje stuurt met je nummer voeg ik je toe!

Koekkoekje, kik ken ik niet, maar zou eventueel ook wel kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven