Festivalvriend(innet)jes gezocht

09-03-2014 21:06 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Houd jij ook zo van (dance)festivals, maar jouw vrienden niet??! Nou, dat probleem heb ik dus ook! :(



Mijn naam is Elise, 32 jaar en helemaal in to lekker dansen, drinken en gezelligheid op een festival. Ben jij tussen de 25 en 40 en wil je aanhaken, stuur me dan even een berichtje! Dan doen we een drankje en bepalen we samen welk festival we dit jaar gaan bestormen :-).



Groetjes,

Elise
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elise, misschien handig om te vermelden in welke omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Hi! Goed punt, maar omgeving maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Voor een goed feestje stap ik wel in de auto :-).



Maar oke, randstad zou helpen .
Alle reacties Link kopieren
ik woon in de randstad en kan me wel vinden in je oproep! Heb je even een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Haai elise



Dit klinkt erg bekend. Vele vriendinnetjes vinden t te duur. Of hebben geen geld. Vorig jaar enkele festivals bezocht en laat de zomer maar komen!!!



Ik ben 27 woonachtend in de randstad. Ik weet alleen even niet hoe ik je een pb kan sturen. Vandaar dat ik even een mailadres heb aangemaakt. Yoehh@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hai Elise, dit is zoooooo herkenbaar :-) Ik heb je een PB gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar dit! Mijn vrienden zijn ook geen echte festivalgangers en dat is soms wel best irritant... vooral nu de lente zomer voor de deur staan.. Ik woon in Utrecht, midden van het land, dus eigenlijk is niks te ver reizen voor mij ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Wat een leuke reacties! En top dat jullie ook zo van feestjes vieren houden :-).

Mijn voorstel is een drankje te doen ergens midden in het land (Utrecht bijvoorbeeld).

Hierbij mijn mailadres: elise_ilse@hotmail.com.

Stuur me vooral een berichtje en wanneer je eventueel zou kunnen. Ik zal jullie dan een mail sturen en dan doen we een drankje en zoeken we wat leuke feestjes uit :-).



Groetjes,

Elise
Alle reacties Link kopieren
O ja, en alvast even wat data voor een drankje:



Zaterdag 22/03 in de middag

Zondag 30/03 in de middag

Zondag 06/04 in de middag

en zaterdag 12/04 in de middag.



Kunnen jullie een van deze data?



groetjes,

Elise
Hee ladies,

Ahhh zo'n zin een een festival!! Lijkt me nou zo leuk om met een hele club te gaan

Ik heb je een PB gestuurd Elise!
Alle reacties Link kopieren
Hey Elise,



Ik doe graag met jullie mee! Het begint nu al bij mij te kriebelen, zeker met zulk mooi weer als afgelopen zondag



Helaas vult mijn agenda zich best snel waardoor ik alleen op zondag 6 april in de middag kan. Ik hoop dat ik aan kan sluiten! Ik stuur je een mailtje.



Groetjes,

Manon
...
Alle reacties Link kopieren
Heel erg herkenbaar!

Ik woon bij Alkmaar en heb een extra kaart voor Lowlands over en ben (ook) nog opzoek naar een festivalmaatje.

Ben net 5 min lid van Viva forum dus moet nog even uitzoeken hoe het hier werkt. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ladies.....is er al een datum? Ik kan de 30e en de 12e. Ben trouwens 38, maar dat mag de pret niet drukken toch
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik sluit graag aan bij deze groep, is er al een mail rond aan het gaan of zoiets?



Ik ben zelf bijna 28 en woon in Rotterdam. Hoe wel mijn vriend wel van festivals houdt kan hij niet altijd mee door ploegendiensten. Ik zou het super tof vinden om met een groepje lekker te kunnen feesten. Mijn mail adres is annouska@rainbowjunk.nl
Alle reacties Link kopieren
Hallo, lijkt me ook superleuk! Is er al n datum geprikt? Want dan lijkt het me ook leuk aan te haken! :0)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen - Loesje
Alle reacties Link kopieren
Haihai!

Ik kan me hier ook helemaal in vinden, vrienden die niet altijd kunnen of het geld hebben voor een festival. Lijkt me gezellig om aan te haken! Elise ik stuur je even een PM. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja, klinkt leuk! Kan ik ook nog aanhaken? De meeste van mijn vrienden houden niet echt van festivals of zijn al aardig gesettled...

Weet niet of er al een datum gepland staat. Ik stuur je nog even een berichtje, Elise.
Alle reacties Link kopieren
Haaii, Kan ik nog aanhaken? Ben ook gek op festivals, maar krijg niemand mee :( Ben 34 en woonachtig in Rotterdam. Wanneer is de meet?
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben 33 en woonachtig in Eindhoven. Superleuk om dit te lezen want er komen genoeg leuke feestjes/festivals aan!

Ik merk zelf het probleem dat niet iedereen zomaar weg kan door relaties/kinderen. Hebben jullie al een datum gepland of is er een groepsmail aangemaakt?



Ik hoor het graag, zin in! Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hej Elise, super initiatief! Lijkt me super als ik nog kan aanhaken! Is er al een Facebookgroepje aangemaakt meiden? Ik kom uit Rotterdam en ben 35.
Alle reacties Link kopieren
Hej Elise, super initiatief! Lijkt me super als ik nog kan aanhaken! Is er al een Facebookgroepje aangemaakt meiden? Ik kom uit Rotterdam en ben 35. Welke festival ideeën zijn er allemaal al?
Alle reacties Link kopieren
hallo dames ik sluit me graag aan ik zou het ook leuk vinden om naar het festivals te gaan jullie mogen me ook mailen op lieve__mm@hotmail.com is 2 laagstreepjes ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Lees ik het nou goed dat er ook mannen welkom zijn?



Zo ja dan meld ik mij ook graag aan :-)



Ik loop ook steeds vaker er tegenaan dat of vrienden geen geld hebben of niet zo van festivals houden.



Ik ben 35 en kom uit het noorden van het land.



Groet
Alle reacties Link kopieren
Festival en feesten lijkt mij leuk. De standaard kroegavonden vind ik niet meer leuk.



Ik ben al naar van alles geweest:

Paaspop

Breda live

Wish

Zwarte cross

Zand in almere

Festyland

Lakedance

Concert guus en marco



Er zijn nog zoveel festivals waar ik nog wel voor in ben!



Ik ben 32 uit eindhoven.

Orion_marieke@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven