Fijne vriendschappen gezocht Haarlem ( en omgeving)

12-08-2016 09:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hoi!



Ik woon al een tijdje in de buurt van Haarlem maar helaas heb ik hier geen 'echte'' vriendschappen opgebouwd wat ik erg jammer vind. Hopelijk kan ik op deze manier nieuwe vriendschappen maken :-).



Beetje informatie over mijzelf; als persoon ben ik erg positief, vrolijk, erg eerlijk soms kan dat bot overkomen terwijl ik het goed bedoel!I Ik let er wel op en je kan mij er altijd op aanspreken :-).haha. Ik ben altijd bezig met ontwikkeling, waar kan ik het beter doen of van negatieve situaties het positieve uit halen. Ik hou van uit eten gaan, sporten ( 3-4x in de week), winkelen, dansen in een leuke club maar liever een stedentrip naar Parijs/London/Milaan of Barcelona boeken en daar ergens in een leuke club dansen :-). Daarnaast ben ik erg gek op dieren, vind ik het fijn om steentje bij te dragen aan de maatschappij waardoor ik ook vrijwilligerswerk doe ( 1x in de maand) Oh en Ik ben 30 jaar en vrijgezel.



Ik zoek een vriendin (vriendinnen) die beetje hetzelfde in het leven staan, positief, iemand die ook echt eerlijk is, waar ik uren mee kan lachen en over van alles mee kan praten, je hart bij kan storten maar ook iemand waar je altijd ( 24/7) op kan rekenen. Dat kan je namelijk ook van mij verwachten in een vriendschap :-). Ik zoek niet contact voor alleen maar uitgaan/sporten of iets dergelijks :-). En meiden die vrijgezel zijn in de leeftijdscategorie van 28-34 jaar.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in de buurt, voldoe niet aan al je wensen maar ik denk dat we best wat overeenkomsten hebben. Als je een keer wilt afspreken moet je me maar ff een privé bericht sturen. Vertel ik je daar ook wat meer over mezelf, hou me op t forum liever een beetje anoniem ;)
Alle reacties Link kopieren
Hai Emma,

Ik stuur je wel even een berichtje.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb zeker interesse. Ben wel 38 jr
Herkenbaar berichtje! Alleen niet vrijgezel (rare 'eis' ook) dus dan houdt het op ????
Alle reacties Link kopieren
@sheep12 Het is geen eis, alleen vind ik dat prettiger. Maar als jij iemand bent die niet alleen afspreekt wanneer je vriend weg is, of dat je ook leuke spontaan kan afspreken, steentrips kan maken dus eigenlijk gewoon echt een leven hebt naast je relatie haha. , en rest ook ook overeenkomsten hebt etc Dan sluit ik niet per definitie de deur hoor.
Alle reacties Link kopieren
@Veertje, meeste meiden zijn wel wat jonger die mij privé berichtje hebben gestuurd. Ik weet niet hoe jouw leven momenteel is maar als je kinderen hebt, liever niet want ik sta momenteel echt heel anders in het leven. Heb zelf geen kinderen namelijk etc. Begrijp mij aub niet verkeerd!
Ik verafschuw dat soort mensen hahaha. Ik heb gewoon een eigen leven en daarbij ook een vriend en dat is prima te combineren! Ik denk dat je er slechte ervaring mee hebt maar dat betekent niet dat iedereen zo is! (gelukkig) en stedentrips maak ik ook gewoon met vriendinnen, heerlijk juist! Hebben we elkaar weer wat te vertellen als ik thuis ben ;)
Alle reacties Link kopieren
mooi! Wel helaas zijn heel veel meiden zo en vooral als je ze niet kent. Vandaar dat ik daar gewoon voorzichtig mee ben.
Ah oké. Ik herken het totaal niet en mn vriendinnen doen het elukkig ook niet haba maar succes met je verdere zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Dat kan Sheep12 :-). veel succes met alles!
Alle reacties Link kopieren
Hai positivegirl!



Ik zat net te zoeken naar nieuwe vrienden in Haarlem

Jouw bericht sprak mij wel aan, behalve sporten dan (ben nogal snel afgeleid en ongeduldig dus heb nog niks gevonden wat me genoeg interesseert en uitdaagt qua sport)

Ik ben 30, single, en ik woon nu ruim een jaar in Haarlem. Ik werk en studeer in Amsterdam, waardoor ik in Haarlem nog geen echte vrienden heb, helaas.

Ik ben bijna altijd vrolijk, optimistisch, impulsief en ben dol op stedentrips.

Als je meer wil weten, stuur me gerust een PM
Alle reacties Link kopieren
hai hai leuk hoor, op een of ander manier lukt het mij niet om je berichtje te sturen? heel gek.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Positivegirl2016,



Ik kom uit de omgeving Alkmaar. Dat is best in de buurt ;) Ik ben 35 jaar en ook op zoek naar een leuk vriendengroepje.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.



groetjes Danie1981
Alle reacties Link kopieren
sorry ik kan op een of ander manier geen berichten meer sturen, kan je/jullie mij berichtjes sturen ook meiden waar ik niet op heb gereageerd. Is dus niet omdat ik dat niet wil :-) maar omdat ik steeds error kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Positivegirl, ik heb je een PM gestuurd. Ik ben benieuwd of je erop kunt reageren

Ik zie pas nu dat je alweer gereageerd had
Alle reacties Link kopieren
Hooooi hoi! Ik ben ook op zoek naar een goede vriendschap! Heb de zelfde intresse! Sporten, uitgaan, reizen, dansen. En ik ben liefst positief en spontaan, hou niet zo van oordelen en lelijk doen tegen andere. Lijk mij leuk om je te ontmoeten. Zoek je nog vriendinnen?? Stuur gerust een berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven