Flying Dutch Eindhoven

14-05-2016 16:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek iemand die meewil naar The Flying Dutch in Eindhoven en wellicht ook wel mee naar andere festivals wil gaan.

Dit festival is op 4 juni.

Berichten staat vrij! Ik ben zelf 22 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Helaas kan ik zelf 4 juni niet, maar voor andere festivalletjes sta ik altijd open! ;)
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
Welke zou je bijvoorbeeld wel graag heen willen?
Alle reacties Link kopieren
Welke zou je bijvoorbeeld wel graag heen willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk alles leuk, van hardstyle tot bij wijze van Nederlandstalig, haha! Denk aan Wish, decibel, maar ook bijvoorbeeld simpele Zomerfeesten in t dorp vind ik erg geinig. Ik ben echt een feestbeest, maar helaas m'n vriendinnenniet echt meer :p
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen the Flying Dutch in Eindhoven lijkt mij ook wel leuk om naar toe te gaan! Ik moet wel even kijken of ik kan met betrekking tot werk…



Ik ben zelf ook op zoek naar mensen die het leuk vinden om naar verschillende festivals te gaan… denk aan Solar, Dream Village, Intents Festival etc. Wat vinden jullie hiervan?

Ik ben overigens 21 jaar (22 in juni).



Laat snel wat horen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde op de radio dat er binnenkort een festival is in Eindhoven op Strijp, ben de naam kwijt :( maar die lijkt me heel vet!
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
Intents festival lijkt mij ook leuk! Tijdens solar ben ik in het buitenland dus dat gaat niet.

Laat maar weten dan als je nog mee zou willen naar de Flying Dutch
Alle reacties Link kopieren
Ja zal ik doen mijn baas is er einde van deze week anders begin volgende week dus dan weet ik het…

Ow helaas van solar… maar mooi van Intents Festival

Geef anders e-mailadres om verder te kletsen en elkaar verder wat beter te leren kennen.. is wel zo gezellig en handig denk ik



Nouveau Rave is het festival wat op Strijp gegeven word. ;)
Alle reacties Link kopieren
Je moet even de optie voor berichten sturen open stellen, zodat ik je een persoonlijk bericht kan sturen met mijn e-mail adres.
Alle reacties Link kopieren
Juist MM1, die bedoelde ik haha
Nunc scio quid sit amor.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zet je die optie aan?
Alle reacties Link kopieren
Mijn instellingen - Mijn voorkeuren - Anderen mogen mij berichten sturen, vakje aanvinken.
Alle reacties Link kopieren
Ow haha tuurlijk heb ik gedaan.. Lukt het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven